Jump to content

Eredivisie 2007/2008


Bright

Recommended Posts

Ja mensen, het nieuwe seizoen van Nederlands voetbal gaat volgende week weer van start en dit is het centrale discussiepunt over de Eredivisie.

En voor welk team zijn jullie?

Je kan kiezen uit:

Ajax

AZ

De Graafschap

Excelsior

Feyenoord

FC Groningen

sc Heerenveen

Heracles Almelo

NAC Breda

NEC

PSV

Roda JC

Sparta Rotterdam

FC Twente

FC Utrecht

Vitesse

VVV-Venlo

Willem II

En wie gaat er(volgens jou) winnen?

Zeg het allemaal maar!

Natuurlijk bespreken we hier ook alle wedstrijden die gespeeld werden.

De aankomende wedstrijden zijn:

sc Heerenveen - Willem II

NAC Breda - FC Groningen

AZ - VVV-Venlo

Excelsior - FC Twente

NEC - Roda JC

De Graafschap - Ajax

FC Utrecht - Feyenoord

Heracles Almelo - PSV

Sparta Rotterdam - Vitesse

Ik weet dat er al een topic over de Eredivisie Algemeen is, maar deze gaat alleen over dit seizoen. Dus geen reden om te sluiten.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 420
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Groot-Duimpje

    60

  • RobertSA

    30

  • NilsHolgersson

    28

  • GekkieJ01

    27

Ajax wordt kampioen (zonder Sneijder maarja)

sc Heerenveen - Willem II wordt 2-1

NAC Breda - FC Groningen wordt 1-1

AZ - VVV-Venlo wordt 2-1

Excelsior - FC Twente wordt 1-3

NEC - Roda JC wordt 2-3

De Graafschap - Ajax wordt 1-5

FC Utrecht - Feyenoord worfdt 1-1

Heracles Almelo - PSV wordt 2-4

Sparta Rotterdam - Vitesse wordt 2-2

Link to comment
Delen op andere websites

sc Heerenveen 4 - 0 Willem II

NAC Breda 1 - 1 FC Groningen

AZ 3 - 1 VVV-Venlo

Excelsior 1 - 1 FC Twente

NEC 2 - 1 Roda JC

De Graafschap 1 - 4 Ajax

FC Utrecht 1 - 3 Feyenoord

Heracles Almelo 0 - 2 PSV

Sparta Rotterdam 1 - 0 Vitesse

:cya:

Denk ik ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop dat AZ dit jaar echt wat leuke prijsjes gaat pakken!

Daarnaat zou het leuk zijn als AZ de openingswedstrijd van vorig jaar herhaalt, dus de 8-1 tegen NAC (of NEC, één van de twee). Maar dit keer dan natuurlijk tegen promovendus VVV Venlo. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ook zonder Alex wordt PSV Kampioen..

Ajax Won misschien wel van PSV(Johann cruijf schaal) Maar ze hadden 4 aanvallers er niet bij ;)

sc Heerenveen 2-0 Willem II

NAC Breda 1-1 FC Groningen

AZ 1-0 VVV-Venlo

Excelsior 0-3 FC Twente

NEC 3-3 Roda JC

De Graafschap 0-5 Ajax

FC Utrecht 2-1 Feyenoord

Heracles Almelo 0-5 PSV

Sparta Rotterdam 1-2 Vitesse

Ik had nog iets grappigs gevonden. Bij google typte ik in: Ajax Kampioen. Kreeg ik dit

1051288_3480ecf861.jpg

Bewerkt: door Mister.X
Link to comment
Delen op andere websites

Ik had nog iets grappigs gevonden. Bij google typte ik in: Ajax Kampioen. Kreeg ik dit

1051288_3480ecf861.jpg

Als ik dat intyp krijg ik dat niet, dus dit is gewoon een hele domme grap :duh:

Dat is duidelijk nep want kampioen is dikker gedrukt dat betekendt dat kampioen fout was.

en niet PSV.

Nep hoor.

Ik krijg dit

Link to comment
Delen op andere websites

Ook zonder Alex wordt PSV Kampioen..

Ajax Won misschien wel van PSV(Johann cruijf schaal) Maar ze hadden 4 aanvallers er niet bij ;)

Uiteraard wordt Ajax dit seizoen kampioen, want we hebben gewoonweg weer 't beste elftal van de Eredivisie. PSV zonder Alex en Cocu is echt 3 x niks, dat hebben we afgelopen zaterdag wel kunnen zien. Dat Lazovic, Koné en Farfán ontbraken was uiteraard te merken, maar de complete as van PSV is naar de knoppen nu Alex weg is en Cocu is gestopt. Ook zonder de vaste aanvallers moet je naar mijn idee goed kunnen voetballen, maar wat PSV afgelopen zaterdag liet zien leek echt helemaal nergens op.

AZ heeft naar mijn idee goed ingekocht en heeft weer een sterke selectie, maar ik denk dat ze evenals afgelopen seizoen net tekort gaan komen. Feyenoord heeft zéér sterk ingekocht en zal het absoluut beter gaan doen dan vorig seizoen, maar echt meestrijden voor het kampioenschap gaat ze volgens mij pas lukken in het seizoen 2008/2009.

We zullen zien...ik ben benieuwd wat 't gaat worden :D

Link to comment
Delen op andere websites

Uiteraard wordt Ajax dit seizoen kampioen, want we hebben gewoonweg weer 't beste elftal van de Eredivisie.

Waarom het beste elftal? Dat je nou Ajaxied bent, ok. ik vind dat de hele top 4 van Nederland wel een kans heeft om te winnen, dat hoeft toch ook niet te zeggen dat Ajax het beste elftal heeft. :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Uiteraard wordt Ajax dit seizoen kampioen, want we hebben gewoonweg weer 't beste elftal van de Eredivisie.

Waarom het beste elftal? Dat je nou Ajaxied bent, ok. ik vind dat de hele top 4 van Nederland wel een kans heeft om te winnen, dat hoeft toch ook niet te zeggen dat Ajax het beste elftal heeft. :duh:

Dat hebben ze toevallig wel, en dat legt hij daaronder dan ook haarfijn uit. ^_^

Dus JIJ moet niet zo agressief reageren omdat je geen AjaCied bent.

Link to comment
Delen op andere websites

Uiteraard wordt Ajax dit seizoen kampioen, want we hebben gewoonweg weer 't beste elftal van de Eredivisie.
Waarom het beste elftal? Dat je nou Ajaxied bent, ok. ik vind dat de hele top 4 van Nederland wel een kans heeft om te winnen, dat hoeft toch ook niet te zeggen dat Ajax het beste elftal heeft. :duh:
Sorry voor de gebrekkige uitleg in dit geval, maar dat kan dan bij deze alsnog: PSV heb ik al genoemd, zonder Alex en Cocu is de as nogal naar z'n grootje. Daarnaast loopt de verdediging nou niet echt van kwaliteit over en ontbeert het middenveld ervaring. Simons is gewoonweg een te onzichtbare speler om zich als echte leider op te werpen.

Feyenoord heeft sterk ingekocht, maar ik betwijfel of dat een sterk elftal maakt. We weten allemaal wat Real Madrid al jaren doet: De grootste sterren kopen, maar presteren komt op de tweede plaats. Ik moet nog maar zien wat Feyenoord gaat presteren dit jaar...

AZ heeft een goed elftal, maar er mist naar mijn idee wat. Internationale ervaring of ervaring op topniveau, dat missen heel wat spelers daar. Ze hebben erg veel talentvolle spelers, maar willen ze echt top presteren dan moeten ze echt allemaal tegelijk pieken. En dat is zeldzaam, dus vandaar dat ik ook AZ niet als 't sterkste elftal beschouw.

Dan Ajax...een zeer goede keeper, een ervaren verdediger in de vorm van Stam met daarnaast de talentvoller Vermaelen. Op rechts staat de constante Ogararu en op links is Emanuelson sinds een jaar erg sterk. Op het middenveld de ervaren Gabri met Davids (Ok, die is geblesseerd...maar toch) en nog iemand, die ik op dit moment niet kan noemen aangezien € 27 miljoen genoeg was om Sneijder te kopen. Met Rommedahl en Huntelaar hebben we topaanvallers en al met al zie ik Ajax dus als het beste elftal :D

Maar ik snap uiteraard dat dit niet bepaald objectief te noemen is :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

@ Nadrodavids & en de rest die denkt dat Psv niets is.

Psv heeft helemaal geen slecht team.

Denk maar aan Aissati & Affelay dit zijn 2 jonge spelers die nog heel veel zullen groeien.

Kone, Lazovic, Farfan, Perez ook deze kun je zeker wel goed noemen.

En dan hebben we natuurlijk ook nog een van de beste keepers te wereld !! GOMES !!

:cya:

Link to comment
Delen op andere websites

@ Nadrodavids & en de rest die denkt dat Psv niets is.

Psv heeft helemaal geen slecht team.

Denk maar aan Aissati & Affelay dit zijn 2 jonge spelers die nog heel veel zullen groeien.

Kone, Lazovic, Farfan, Perez ook deze kun je zeker wel goed noemen.

En dan hebben we natuurlijk ook nog een van de beste keepers te wereld !! GOMES !!

Ooit gehoord van een aanvallend PSV? Want de enige goede spelers die je noemt zijn aanvallend ingesteld...daarmee wordt je geen kampioen hoor. Een sterke verdediging is ook wel eens handig, maar zonder Alex wordt dat voor PSV lastig ^_^
Link to comment
Delen op andere websites

Nou maar ooit gehoord van talenten enzovoort, het lag echt niet alleen aan Alex hoor ! Ik zal een paar goede verdedigers van PSV noemen :

Salcido

Da Costa

Zonneveld

Krompkamp

En volgens mij staat er dan al een hele aardige verdediging ! :tu: En Rajkovic een gehuurde speler van Chelsea zou ook een aardige verdediger moeten zijn ! :D En dan staat er ook nog een van de beste keepers van de wereld in de goal namelijk Gomes !

Volgens mij gaat PSV kampioen worden! 0mdat ze toch nog een aardige selectie hebben overgehouden,vergeleken met andere jaren !

Mijn top 4+ uitleg :

1. PSV, omdat ze toch een goede selectie hebben overgehouden vergeleken met voorgaande jaren . En veel nieuwe goede spelers erbij gehaald !

2.Feyenoord, veel goede spelers erbij goede trainer verwacht veel van Feyenoord !

3.Ajax, niet veel gebeurt bij Ajax goede spelers kwijt verwacht niet zo veel van Ajax !

4.AZ, Vrij goed elftal maar niet genoeg voor kampioenschap. Ze zullen niet zo gaan knallen als voorgaande jaren !

Mijn verwachte uitslagen van de 1e ronde van de Eredivisie :

sc Heerenveen - Willem II 2-0

NAC Breda - FC Groningen 1-1

AZ - VVV-Venlo 4-0

Excelsior - FC Twente 1-5

NEC - Roda JC 2-2

De Graafschap - Ajax 0-4

FC Utrecht - Feyenoord 1-3

Heracles Almelo - PSV 0-4

Sparta Rotterdam - Vitesse 1-2

Dit was mijn verwachting en reactie op de Eredivisie 2007/2008 ! :tu:

Bewerkt: door Wijst
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...