Jump to content

Eredivisie 2007/2008


Bright

Recommended Posts

uitgebreid verslag over:

Graafschap - Ajax

De Graafschap die nu weer de eerste wedstrijd in de Eredivisie begint had het gelijk zwaar te pakken tegen ajax , de vorige keer dat ze bij de Graafschap speelden werd het 0 - 5 voor Ajax , wat opzich een grote score is.

Ajax die vorig seizoen met 1 doelpunt verschil geen landskampioen was geworden was zo goed als verplicht deze wedstrijd te winnen.

Met veel nieuwe spelers van beide kanten kwamen ze het veld op de eerste 30 min waren niet zo bijzonder en het bleef 0-0 De graafschap had alleen afstandschoten en kwam dus niet ver om te scoren , Ajax was in de eerste 30 min wel de baas maar scoorde niet.

na de 30 min was 't dan toch echt raak van Klaas jan Huntelaar in de 36ste minuut van een voorzet van de nieuwe speler Suarez.

daarna had Ajax toch echt door wat scoren betekend want de 1 na de andere ging erin in de 42ste min scoorde Suarez zelf.

Ruststand: 0 - 2

in de tweede helft had Ajax het voor het zeggen en valde goed aan , Huntelaar en Suarez konden het goed vinden met het balcontact met elkaar.

in de 55ste minuut was het dan ook raak op Maduro's ze naam 3-0.

4 min. laten had Maduro de smaak te pakken en maakte in de 59ste min. de 4-0. De wedstrijd was beslist.

Ajax had er zeker zin in want na 2 min. in de 61ste min. scoorde bakircioglu.

Ajax bleef doorzetten en De Graafschap had geen schijn van kans om iets terug te doen , Huntelaar maakte in de 70ste minuut de 0 - 6.

de 0 - 6 bleef niet lang nadat De Graafschap een mooie aanval had en De Groot kon profiteren in de 72ste min. 1 - 6.

in de Slotminuten scoorde Huntelaar nog 2 keer en was de einstand een welverdiende 1 - 8

doelpuntenmakers:

Graafschap:

De Groot: ( 72 )

Ajax:

Huntelaar: ( 36 , 70 , 90+1 , 90+2 )

Suarez : ( 42 )

Maduro : ( 55 , 59 )

Bakircioglu : ( 61 )

Bewerkt: door Groot-Duimpje
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 420
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Groot-Duimpje

    60

  • RobertSA

    30

  • NilsHolgersson

    28

  • GekkieJ01

    27

Zaterdag PSV-NEC. Ik heb er echt zin in man, is echt lang geleden dat ik naar een wedstrijd geweest ben. Laatste keer was in April, sta echt veel te lang droog, maar nu ga ik weer.

Ik zal zeggen Robertpsv , veel plezier en hopen dat ze er een leuke wedstrijd van gaan maken ^_^:dans:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had fout gegokt De Graafschap tegen Ajax (ik had 0-5)

Ik ga nu weer ruim gokken

Ajax - Heerenveen (Ik ben er bij :Y:Y ) wordt 4-1

ach jah .. veel plezier Da Phoenix , 4-1 denk je , ik weet niet Heerenveen is wel een lastige tegenstander :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Psv 5 - 0 Nec !!

Een goede wedstrijd van Psv. Alleen had Nec ook groote kansen om terug te komen in de wedstrijd. :klap:

En de domper van de avond !!

Az 0 - 1 Vitesse OMG egt erg. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Koevermans is naar PSV.

Koevermans vind ikzelf een redelijk goeie voetballer en ik denk dat ie het goed gaat doen bij PSV , hij zal goed bij de anderen spelers betrokken worden , en elkaar goed kunden kunnen vinden , alleen ja , dat denk ik ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Koevermans is naar PSV.

Koevermans vind ikzelf een redelijk goeie voetballer en ik denk dat ie het goed gaat doen bij PSV , hij zal goed bij de anderen spelers betrokken worden , en elkaar goed kunden kunnen vinden , alleen ja , dat denk ik ^_^

ik denk dat ze em meer gebruiken als invaller in moeilijke wedsrijden dan als basisspeler.

hoe heet dat ook alweer, pinch in ofzo? kben et kwijt :(

Link to comment
Delen op andere websites

uitgebreid verslag Ajax - FC Groningen

Ajax die laast een pak slaag heeft gehad in Praag heeft deze keer ook weer een klapje te verwerken , De Amsterdammers speelden gelijk tegen FC Groningen 2-2 .

FC Groningen die op de 8ste plaatst staat kon ook wel puntjes gebruiken.

De Wedstrijd was bezig en Ajax en Fc Groningen hadden beide kansen waaruit 1 kans van Ajax via een schot van Suarez werd om gezet in een goal , 1-0 voor de thuisspelende club Ajax ,

De 1-0 kon Ajax echter niet lang volhouden want via een mooie kopbal scoorde Berg 1-1.

2de helft:

De 2de helft was eigenlijk zogoed als de vorige alleen begon het andersom , nadat FC Groningen weer een kans had scoorde Berg weer via een kopbal , de Thuisploeg Ajax stond met 1-2 achter in de kuip.

de 1-2 bleef lang en Ajax had zogoedals niet de punten gekregen totdat Huntelaar een mooi wippertje deed in het doel.

Eindstand: 2 - 2

Scoorders:

Ajax:

Suarez ( 33 )

Huntelaar (83 )

FC Groningen:

Berg ( 36,60 )

Mijn Mening: ikzelf was naar de wedstrijd Ajax - FC Groningen en ik vond zelf als Ajaciet dat FC Groningen de punten ook wel konden krijgen , natuurlijk moest Ajax nog een klap verwerken bij Praag , maar ze hebben echt geluk gehad dat Huntelaar scoorde in de 83ste minuut.

Link to comment
Delen op andere websites

duh Ajax is gewoon slecht.

voor de CL uitgeschakeld worden door Slavia (is slecht voor het algemeen Nederlands voetbal in Europees verband) en dan ook nog thuis van de graafschap verliezen. Ze zitten wel in een dip :7

jammer dat PSV niet kon scoren tegen Twente :(

wat een belachelijke reactie hieronder (niet zon grote mond jij)

ik bedoelde natuurlijk Groningen, en voor de clowntjes dan wordt het dus:

"...en dan ook nog punten verliezen tegen Groningen. Ze zitten wel in een dip :7 "

Bewerkt: door SoaDT0M
Link to comment
Delen op andere websites

duh Ajax is gewoon slecht.

voor de CL uitgeschakeld worden door Slavia (is slecht voor het algemeen Nederlands voetbal in Europees verband) en dan ook nog thuis van de graafschap verliezen. Ze zitten wel in een dip :7

jammer dat PSV niet kon scoren tegen Twente :(

Euh thuis van de Graafschap verliezen? Hoe kom je daar nou weer bij? Ajax heeft met 8-1 van De Graafschap gewonnen sukkel en dat was nog uit ook. Dus ik weet niet wat je lult maar je praat gewoon poep.

Al bedoel je Groningen dan nog hebben ze niet verloren n@@b.

Bewerkt: door Clowntje_93
Link to comment
Delen op andere websites

Elke club zit wel eens in een dip, dat zegt niks over Ajax. Feyenoord zat 2 jaar lang in een dip, bij PSV was een half jaar geleden een grote crisis toen er bijna niet meer gewonnen werd, en Ajax boekt nu slechte resultaten. Maar je moet niet vergeten dat er nog maar 3 wedstrijden zijn gespeeld, en ik ben er van overtuigd dat Ajax beter gaat spelen als ze eenmaal over de uitschakeling in de CL heen zijn. Financieël is die uitschakeling een ramp, maar sportief gezien kunnen ze zeker nog wat rechtzetten in de Uefa Cup door ver te komen, iets wat vorig seizoen ook gelukt kon zijn als Linderbergh geen onnodige rode kaart kreeg en als Roger die domme fout niet had gemaakt.

Bewerkt: door M4X
Link to comment
Delen op andere websites

Elke club zit wel eens in een dip, dat zegt niks over Ajax. Feyenoord zat 2 jaar lang in een dip, bij PSV was een half jaar geleden een grote crisis toen er bijna niet meer gewonnen werd, en Ajax boekt nu slechte resultaten. Maar je moet niet vergeten dat er nog maar 3 wedstrijden zijn gespeeld, en ik ben er van overtuigd dat Ajax beter gaat spelen als ze eenmaal over de uitschakeling in de CL heen zijn. Financieël is die uitschakeling een ramp, maar sportief gezien kunnen ze zeker nog wat rechtzetten in de Uefa Cup door ver te komen, iets wat vorig seizoen ook gelukt kon zijn als Linderbergh geen onnodige rode kaart kreeg en als Roger die domme fout niet had gemaakt.

dat zeeg je zeker goed , en je hebt ook volkomen gelijk , hopen dus dat Ajax er weer uit komt :D

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...