Jump to content

Eredivisie 2007/2008


Bright

Recommended Posts

  • Reacties 420
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Groot-Duimpje

    60

  • RobertSA

    30

  • NilsHolgersson

    28

  • GekkieJ01

    27

Koevermans haalt uit en PSV klopt Vitesse

15/09/2007 21:33

Danny Koevermans kende een geslaagd thuisdebuut namens PSV. De aanvaller tekende voor de winnende treffer in het duel met Vitesse: 1-0.

Coach Ronald Koeman liet Koevermans in de basis beginnen en al na zeven minuten betaalde de spits dat vertrouwen terug. Hij kreeg net genoeg ruimte van Civard Sprockel en haalde vanaf twintig meter verwoestend uit. Via de binnenkant van de paal belandde de bal in het doel achter de kansloze doelman Piet Velthuizen.

PSV was de wedstrijd tegen Vitesse zeer sterk begonnen en creëerde al vlot enkele kansen. Maar na de openingstreffer van Koevermans lukte het de Nederlandse kampioen niet nog een keer te scoren. Danko Lazovic en Ibrahim Afellay kregen enkele mogelijkheden, maar vonden het net niet. Daarnaast weigerde scheidsrechter Kevin Blom PSV een strafschop te geven nadat Velthuizen overduidelijk Lazovic omver had gekegeld (foto onder).

Ook al had PSV een overwicht, omdat het verschil nooit groter dan een werd bleef Vitesse kansrijk. In de eerste helft schoot Anduele Pryor op de lat, en na rust waagden de Arnhemmers nog een slotoffensief, zonder doelman Gomes écht in de problemen te brengen.

_______________________________________________________

Mooie wedstrijd+goal. Maar wat was die Blom slecht zeg...en dan janken over spreekkoren tegen hem..vind je het gek? Oh ja d'r sontd ook een scherm in de hens daar begon de wedstrijd een kwartier later.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk nu dat Feyenoord gaat winnen maar Ajax niet meer die speelt veel te slecht ze zouden het niet eens verdienen.

en waarom verdienen zij het niet ?

Omdat ze slecht spelen vind ik.

Op dit moment vind ik ajax ook slecht spelen..

Ze kunnen veel beter,maar ik vind wel dat ze het verdienen :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Voor het seizoen dacht ik dat Ajax dit keer makkelijk met de titel aan de haal zou gaan. Een ploeg met Stam, Davids, Sneijder en Huntelaar moet toch hoge ogen kunnen gooien. Maarja, Davids brak z'n poot, Stam blijkt nu toch echt wel over the hill, en Sneijder speelt de pannen van het dak in Madrid. Emanuelson sjokt ook al tijden als een oud wijf over het veld. Ik heb er weer geen vertrouwen in dat Ajax het gaat redden, en Henk Corleone ten Cate zal er ook wel uitgegooid worden tegen het einde van het seizoen.

Feyenoord en AZ zie ik nog niet als serieuze titelkandidaten. AZ durft gewoon geen kampioen te worden. Tegen Excelsior lag de titel echt voor het oprapen.. als het zelfs dan niet lukt lukt het nooit. Feyenoord begint altijd leuk maar zakt daarna als een zachte pudding in elkaar. Die moeten eerst maar weer eens gaan meedraaien in de top voordat ze aan een kampioenschap kunnen denken.

Dus ik zet m'n geld gewoon weer op PSV. Na het vertrek van Sneijder beschikken ze met Aissati en Afellay over de twee meest talentvolle middenvelders van Nederland. Voorin hebben ze met Lazovic, Farfan en Koevermans ook genoeg scorend vermogen. En Gomes is onbetwist de beste keeper van Nederland. Ik heb geen vertrouwen in de coach Ronald Koeman, maar als de prijzen worden verdeeld zit hij er wel altijd bij. ;) Met een aanvallende en een defensieve versterking in de winterstop erbij moet het helemaal goed komen. Ik zat te denken aan Afonso Alves en Khalid Boulahrouz.

Link to comment
Delen op andere websites

zwak van Ajax , 0-1 tegen Heracles Amelo :N
Ligt aan het kunstgras, als ik ooit op kunstgras moet voetballen bak ik er ook niet veel van :7

En de beste middenvelder van de Eredivisie is moeilijk te bepalen over een paar wedstrijden he, want een verdedigende middenvelder valt niet zo op maar kan zijn taak wel goed uitvoeren (zoals Simons, Van Bronckhorst, Heitinga ooit bij ajax...)

Maar Affelay is wel een van de beste aanvallende middenvelders vanwege zijn schot, overzicht en acties. :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

Zoals Derksen ( :sigaar: ) al zei.. al speelden ze op De Dam, al speelden ze op een knollenveld, al speelden ze op de maan, dan nog moet Ajax van Heracles kunnen winnen.

inderdaad Heracles moet je gewoon met een paar doelpunten verslaan. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...