Jump to content

Eredivisie 2007/2008


Bright

Recommended Posts

  • Reacties 420
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Groot-Duimpje

    60

  • RobertSA

    30

  • NilsHolgersson

    28

  • GekkieJ01

    27

Het is nu al zeker, pisv verliezt, en AFC Ajax wint :*D Het is gewoon zo, Ajax krijgt 3sterren!!! _O_ Ajax kan Heracles makkelijk aan, en pisv.... tja? Die? Die, verliest gewoon, dat is zeker! Een pisv fan, bij mij in de klas zegt zelfs dat AFC Ajax dit jaar kampioen word :7:schater: Dus ja? Wie wint er nou hé? Trouwens, pisv staat zo onderdruk dat ze wel moeten verliezen! Maarja, morgen word het gewoon extreem spannend, de laatste wedstrijd. Ookal weetik en de andere Ajax fans, dat ze wel winnen. En dan nog wat: Ik, vind pisv watjes!!!! Zag pisv - Ajax, ze zaten met 11 man op hun eigen helft! Echt, zo een watjes vind ik het! Alle pisv fans niet in de spoiler kijken! Dus, kijken op eigen risico :puh:

PISV IS EEN K*T CLUB![/font]

Volendam, gefeliciteerd.... word de Eredivisie weer wat makkelijker.

Zo, hebben we dit ook weer gehad ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Het is nu al zeker, pisv verliezt, en AFC Ajax wint :*D Het is gewoon zo, Ajax krijgt 3sterren!!! _O_ Ajax kan Heracles makkelijk aan, en pisv.... tja? Die? Die, verliest gewoon, dat is zeker! Een pisv fan, bij mij in de klas zegt zelfs dat AFC Ajax dit jaar kampioen word :7:schater: Dus ja? Wie wint er nou hé? Trouwens, pisv staat zo onderdruk dat ze wel moeten verliezen! Maarja, morgen word het gewoon extreem spannend, de laatste wedstrijd. Ookal weetik en de andere Ajax fans, dat ze wel winnen. En dan nog wat: Ik, vind pisv watjes!!!! Zag pisv - Ajax, ze zaten met 11 man op hun eigen helft! Echt, zo een watjes vind ik het! Alle pisv fans niet in de spoiler kijken! Dus, kijken op eigen risico :puh:

PISV IS EEN K*T CLUB![/font]

Volendam, gefeliciteerd.... word de Eredivisie weer wat makkelijker.

Zo, hebben we dit ook weer gehad ^_^

Leuk dat volendam promoveerd. Erg leuk om te zien dat in zo'n klotedorpje het voetbal toch zó erg leeft.

Het is een prachtige competitie dit jaar. Niets is zeker bovenin, en ook onderin niet.

Morgen strijd Excelsior in Heereveen tegen de gelijknamige friesche ploeg. Terwijl in het zuiden VVV-Venlo moet gaan knokken tegen de Graafschap. Het zal spannend worden, maar uitiendelijk hoop ik dat VVV-Venlo de play-offs mag spelen. Ik zal morgen in ieder geval om half 3 in Stadion de Koel actief zijn :D:dans:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik gok op een gelijkspelletje tussen PSV en Vitesse. PSV kampioen, Vitesse in de playoffs om Europees voetbal, iedereen blij. Vreemd feit dat PSV, Ajax, Feyenoord, NAC en Heerenveen volgend seizoen met een andere trainer van start gaan, en daar komen misschien ook AZ, FC Twente en FC Utrecht bij. Iedere trainer die nu met zijn ploeg om een Champions League-ticket strijdt kan daar volgend seizoen niet de vruchten van plukken.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik gok op een gelijkspelletje tussen PSV en Vitesse. PSV kampioen, Vitesse in de playoffs om Europees voetbal, iedereen blij. Vreemd feit dat PSV, Ajax, Feyenoord, NAC en Heerenveen volgend seizoen met een andere trainer van start gaan, en daar komen misschien ook AZ, FC Twente en FC Utrecht bij. Iedere trainer die nu met zijn ploeg om een Champions League-ticket strijdt kan daar volgend seizoen niet de vruchten van plukken.

Je kunt fruit tegewoordig ook uit blik kopen, dus in principe maakt dat allemaal weinig verschil ^_^

Ontoppic: Ik verwacht dat PSV kampioen wordt. Hoop het tenminste, vanwege de slechte prestaties van Ajax dit jaar. En natuurlijk is PSV in half limburgs, vanwege Stan Valckx en Sef Vergoossen :)

Bewerkt: door Pennywise-The-Clown
Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat PSV ook wel kampioen wordt, ik ga nu in discussie over de uitslagen. Ik vind het trouwens wel grappig dat alle Ajax supporters hoop hebben, Ajax heeft wel echte supporters dat moet ik toegeven. Maar ik denk dat PSV toch kampioen wordt, al wordt het gelijkspel of een overwinning.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat PSV ook wel kampioen wordt, ik ga nu in discussie over de uitslagen. Ik vind het trouwens wel grappig dat alle Ajax supporters hoop hebben, Ajax heeft wel echte supporters dat moet ik toegeven. Maar ik denk dat PSV toch kampioen wordt, al wordt het gelijkspel of een overwinning.

Ajax echte supporters? Die idioten die altijd met stoeltjes gooien, en ruig doen tegen de politie? Dat zijn toch geen supporters? PSV heeft echte supporters. Zij blijven tenminste zitten in het vak waar ze horen, en dáár maken ze lawaai. En zo hoort het ook!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat PSV ook wel kampioen wordt, ik ga nu in discussie over de uitslagen. Ik vind het trouwens wel grappig dat alle Ajax supporters hoop hebben, Ajax heeft wel echte supporters dat moet ik toegeven. Maar ik denk dat PSV toch kampioen wordt, al wordt het gelijkspel of een overwinning.

Ajax echte supporters? Die idioten die altijd met stoeltjes gooien, en ruig doen tegen de politie? Dat zijn toch geen supporters? PSV heeft echte supporters. Zij blijven tenminste zitten in het vak waar ze horen, en dáár maken ze lawaai. En zo hoort het ook!

Lol, ik bedoel dat Ajax echt vetrouwen heeft in hun club. Wat ze bij andere uitvreten is niet mijn zaak. Maar bij psv is de stemming/ sfeer wel iets hoger. Ik vind het alleen dom dat veel clubs van een lager caliber altijd zeggen dat de sfeer bij psv maar slecht is.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is nu al zeker, pisv verliezt, en AFC Ajax wint :*D Het is gewoon zo, Ajax krijgt 3sterren!!! _O_ Ajax kan Heracles makkelijk aan, en pisv.... tja? Die? Die, verliest gewoon, dat is zeker! Een pisv fan, bij mij in de klas zegt zelfs dat AFC Ajax dit jaar kampioen word :7:schater: Dus ja? Wie wint er nou hé? Trouwens, pisv staat zo onderdruk dat ze wel moeten verliezen! Maarja, morgen word het gewoon extreem spannend, de laatste wedstrijd. Ookal weetik en de andere Ajax fans, dat ze wel winnen. En dan nog wat: Ik, vind pisv watjes!!!! Zag pisv - Ajax, ze zaten met 11 man op hun eigen helft! Echt, zo een watjes vind ik het! Alle pisv fans niet in de spoiler kijken! Dus, kijken op eigen risico :puh:

PISV IS EEN K*T CLUB![/font]

Volendam, gefeliciteerd.... word de Eredivisie weer wat makkelijker.

Zo, hebben we dit ook weer gehad ^_^

Waarom ben je er zo ongelooflijk zeker van? Ik zou mijn geld niet op Ajax zetten hoor, ondanks dat ik voor Ajax ben...

Ik gok op een gelijkspelletje tussen PSV en Vitesse. PSV kampioen, Vitesse in de playoffs om Europees voetbal, iedereen blij. Vreemd feit dat PSV, Ajax, Feyenoord, NAC en Heerenveen volgend seizoen met een andere trainer van start gaan, en daar komen misschien ook AZ, FC Twente en FC Utrecht bij. Iedere trainer die nu met zijn ploeg om een Champions League-ticket strijdt kan daar volgend seizoen niet de vruchten van plukken.

Ja, inderdaad. Dat vind ik ook al vreemd. Vooral die van NAC, waarom ontslaan ze die vent? Nog nooit heeft NAC zo goed gepresteerd als dit jaar, en dan gaan ze een andere trainer contracteren? Never change a winning team...

Ik denk dat PSV ook wel kampioen wordt, ik ga nu in discussie over de uitslagen. Ik vind het trouwens wel grappig dat alle Ajax supporters hoop hebben, Ajax heeft wel echte supporters dat moet ik toegeven. Maar ik denk dat PSV toch kampioen wordt, al wordt het gelijkspel of een overwinning.

Ja, dat vrees ik ook... PSV heeft alle kansen, 0-0 is zelfs al genoeg. Ik ben dan wel voor Ajax, en hoop ook dat Ajax kampioen wordt, maar realistisch moet je wel blijven. Ik zou niet weten waarom PSV constant kan winnen, maar de laatste wedstrijd ineens zou verliezen, als ze redelijk tegen de druk kunnen...

Hopelijk heb ik het verkeerd! :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ookal ben ik voor Ajax en als ik voor me kijk, kijk ik tegen een Ajaxbehang aan, Posters, Sjaalen van Ajax, moet ik toch zeggen dat PSV kampioen word, Vitesse kunnen ze winnen, PSV kan met de druk wel winnen ..

Gun ik het PSV .. Nee, Nooit .. Als je dat maar begrijpt ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...