Jump to content

Eredivisie 2007/2008


Bright

Recommended Posts

gewoon meer spanende wedstrijden
Nu wel ja, maar als je volgend jaar zit te kijken naar de eerste ronde van de UEFA Cup met een kansloze afgang van pakweg FC Utrecht tegen Sevilla, zou je toch wensen dat Ajax, SC Heerenveen of FC Twente daar gewoon zou staan.

Voor welke club ben jij eigenlijk?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 420
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Groot-Duimpje

    60

  • RobertSA

    30

  • NilsHolgersson

    28

  • GekkieJ01

    27

gewoon meer spanende wedstrijden
Nu wel ja, maar als je volgend jaar zit te kijken naar de eerste ronde van de UEFA Cup met een kansloze afgang van pakweg FC Utrecht tegen Sevilla, zou je toch wensen dat Ajax, SC Heerenveen of FC Twente daar gewoon zou staan.
Voor welke club ben jij eigenlijk?
Ajax...maar ik distantieer mij van medefans met een kortzichtige visie zoals jij die niet eens de clubnaam van de concurrent normaal willen spellen.
Link to comment
Delen op andere websites

clubs zullen natuurlijk niet klagen met playoffs....bv feyenoord in playoffs speelt ipv 2 toppers heen en trg wedstrijd nu 4 toppers dan tegen bepaalde club...financieel is het misschien wel een leuke extra...maar of de beste ploeg Europa ingaat heb ik mijn twijfels bij dan...

Link to comment
Delen op andere websites

Whahahahaha ik val hier van me stoel van het lachen om al die PSV haters :7 Face the facts: PSV is gewoon verdiend kampioen. Kijk wat ze hebben doorstaan: 3 verschillende trainers, redelijk ver in het Europees voetbal en dan ook nog de wedstrijden spelen in de competitie. Dus wat nou kampioen van de armoede.

PSV is gewoon 1 super goeie voetbalclub.

Sorry voor het laten reageren trouwens :7

Link to comment
Delen op andere websites

Whahahahaha ik val hier van me stoel van het lachen om al die PSV haters :7 Face the facts: PSV is gewoon verdiend kampioen.

nou ik denk dat als die wedstrijd tegen ajax niet was uitgesteld vanwege de politie, waren ze geen kampioen.

maarjaa dats mijn mening he

Link to comment
Delen op andere websites

Gister is : Ajax-Hereveen geweest , Al hoewel heereveen zo te zien op tv hartstikke veel overtredingen maakt. Heeft Ajax alsnog gewonnen met 3-1 en gaan tegen FC Twente strijden voor de Championsleage ticket. Heereveen zit nu zeker weten in de Uefa Cup. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Whahahahaha ik val hier van me stoel van het lachen om al die PSV haters :7 Face the facts: PSV is gewoon verdiend kampioen. Kijk wat ze hebben doorstaan: 3 verschillende trainers, redelijk ver in het Europees voetbal en dan ook nog de wedstrijden spelen in de competitie. Dus wat nou kampioen van de armoede.

PSV is gewoon 1 super goeie voetbalclub.

Sorry voor het laten reageren trouwens :7

Ik val van mijn stoel van het lachen omdat iemand vindt dat PisVee terecht kampioen is geworden. PisVee speelt veel te zakelijk en Duits lijkend voetbal. Geen mooi voetbal om naar te kijken. Alles draait hen slechts om het geld, niets meer en niets minder. Laat ze lekker meespelen in de Bundesliga ipv de Eredivisie, daar hoort dat zakelijke voetbal niet thuis. Dus, face the facts zelf eens. Kijk eens met kritiek op PisVee.

Daarnaast vind ik de strategie van Ajax erg laag. Spelers kopen van de concurent om zo tweede te worden. Zonder Silva en Lindgren waren zij geen tweede geworden. De transferperiode in de winterstop moet andere regelementen krijgen. In iedergeval moet het verboden worden om spelers bij een andere club uit dezelfde divisie weg te kopen. Dit moet alleen mogelijk zijn na het einde van het seizoen. Wel zou men spelers uit andere divisies mogen kopen.

Ben overigens wel blij dat Feyenoord eindelijk weer Europees voetbal speelt. Volgend seizoen gaan we gewoon voor de Champions league met Verbeek. :dans:

Owja, ik hoop dat Ajax mee mag doen met de Uefa cup. Champions league verdienen ze zeer zeker niet. :dans: FC Twente :dans:

Bewerkt: door Vinniej
Link to comment
Delen op andere websites

Ik val van mijn stoel van het lachen omdat iemand vindt dat PisVee terecht kampioen is geworden. PisVee speelt veel te zakelijk en Duits lijkend voetbal. Geen mooi voetbal om naar te kijken. Alles draait hen slechts om het geld, niets meer en niets minder. Laat ze lekker meespelen in de Bundesliga ipv de Eredivisie, daar hoort dat zakelijke voetbal niet thuis. Dus, face the facts zelf eens. Kijk eens met kritiek op PisVee.

Daarnaast vind ik de strategie van Ajax erg laag. Spelers kopen van de concurent om zo tweede te worden. Zonder Silva en Lindgren waren zij geen tweede geworden. De transferperiode in de winterstop moet andere regelementen krijgen. In iedergeval moet het verboden worden om spelers bij een andere club uit dezelfde divisie weg te kopen. Dit moet alleen mogelijk zijn na het einde van het seizoen. Wel zou men spelers uit andere divisies mogen kopen.

Ben overigens wel blij dat Feyenoord eindelijk weer Europees voetbal speelt. Volgend seizoen gaan we gewoon voor de Champions league met Verbeek. :dans:

Owja, ik hoop dat Ajax mee mag doen met de Uefa cup. Champions league verdienen ze zeer zeker niet. :dans: FC Twente :dans:

Laatste keer dat ik keek deed er geen "PisVee" mee aan de voetbal Eredivisie? Wel een PSV, die vanuit een stabiele verdediging de laatste vier jaar een groot aantal wedstrijden erg goed heeft gespeeld die het kijken meer dan waard waren. Wat voor sport doet jouw "PisVee" eigenlijk? Basketbal? Ijshockey? Of is het toch volleybal?

Die benamingen zijn echt zo verschrikkelijk kinderachtig, je verhaal klopt sowieso al van geen kant en dan ook nog zo kinderachtig doen is echt overkill aan onzin.

Link to comment
Delen op andere websites

Die benamingen zijn echt zo verschrikkelijk kinderachtig, je verhaal klopt sowieso al van geen kant en dan ook nog zo kinderachtig doen is echt overkill aan onzin.
Amen...

Alhoewel ik 't met de uitspraken over het voetbal van PSV niet geheel eens kan zijn, is 't wel zo dat we het gewoon over PSV kunnen hebben, ook al ben je geen fan van die club. Door PSV één of andere zielige benaming mee te geven toon je alleen maar meer je frustratie en zwakte; Die kun je naar mijn mening beter uiten door aan iedereen te verkondigen dat die smurf van een Afellay niet mee moet naar het EK, maar dat terzijde.

Link to comment
Delen op andere websites

Die benamingen zijn echt zo verschrikkelijk kinderachtig, je verhaal klopt sowieso al van geen kant en dan ook nog zo kinderachtig doen is echt overkill aan onzin.
Amen...

Alhoewel ik 't met de uitspraken over het voetbal van PSV niet geheel eens kan zijn, is 't wel zo dat we het gewoon over PSV kunnen hebben, ook al ben je geen fan van die club. Door PSV één of andere zielige benaming mee te geven toon je alleen maar meer je frustratie en zwakte; Die kun je naar mijn mening beter uiten door aan iedereen te verkondigen dat die smurf van een Afellay niet mee moet naar het EK, maar dat terzijde.

Afellay was dit seizoen dicht in de buurt bij Sneijder het seizoen ervoor. Als wisselspeler mag hij zeker mee, en onder Van Marwijk in de basis :*D

Volgend seizoen wordt denk ik weer wat makkelijker voor PSV. Ze hebben dit seizoen niet goed gespeeld, dus een grote leegloop zal het niet worden. Dat lijkt bij Ajax meer aan de orde, omdat ze daar toch wat uitblinkers hebben lopen.

Bovendien, krijgt PSV een ervaren Huub Stevens aan het roer, terwijl bij Ajax Van Basten de hele club moet leiden. Zo'n onervaren coach is nou net waar Ajax niet aan toe is nu. Ze moeten prijzen pakken, geen risico's meer nemen, dat doen ze nu wel. Dan bij Feijnoord, het zou best wel kunnen dat Verbeek zich verkijkt op de druk van het legioen. Velen malen groter dan bij Heerenveen. Ik denk dat Feijnoord niet volgend seizoen, maar daarna kan gaan oogsten. FC Twente verliest zijn goede coach, en bovendien zullen daar veel spelers vertrekken. En AZ heeft nog geen nieuwe coach. Ik ben écht benieuwd wat ze presteren volgend seizoen. En Heerenveen had nooooit Verbeek moeten laten gaan :7 En FC Groningen zal zoals altijd weer goed presteren, maar wel gewoon volgens de sub-top.

En dan denk ik dat er geen titelkandidaten meer zijn, dus.... Wie-o-wie legt PSV een stro breedte in de weg?

Bewerkt: door TomHagen
Link to comment
Delen op andere websites

De nieuwe trainer van Heerenveen, Trond Sollied, lijkt mij ook geen verkeerde trainer. Hij heeft bij de clubs waar hij zat veel prijzen gewonnen waaronder een aantal landstitels, en is daarmee toch wat meer ervaren dan Verbeek. Als er niet teveel spelers vertrekken en er met een aantal goede spelers de plekken kunnen worden opgevuld dan kunnen ze het PSV misschien wel moeilijk maken volgende jaren, moeilijker dan dat ze dat met Verbeek deden. Dit seizoen hadden ze er immers de kans toe, maar haakten ze weer af.

En wie weet of NEC de groep wat bijeen kan houden, als ze zo door kunnen gaan volgend seizoen mogen ze wel bij jou in het lijstje ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...