Jump to content

Eredivisie 2007/2008


Bright

Recommended Posts

File? :puh: ,Of het kan dat de bus met pech aan de kant staat...

Wie heeft er gister Ajax TV gezien ik zag de busshauffeur van ajax en zijn achternaam is kuyt.

Ja ik heb het ook gezien en ze zeiden dat ie totaal geen verstand van voetbal had. :schater:

Maar ja over Ajax gesproken AJAX staat voor met 2-1 tegen AZ Alkmaar!!!!!!!! :dans:

Ja en nu met 1-3 voor! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 420
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Groot-Duimpje

    60

  • RobertSA

    30

  • NilsHolgersson

    28

  • GekkieJ01

    27

WE WORDEN ALTIJD KAMPIOEN!!!!!!!!!

PSV-Feyenoord was echt relax. 4-0, magistraal PSV. Feyenoord was vrij mat. Sfeer was kei goed! Haha en die Feyenoorders begonnen in de 80e min. te rellen, ze wouden naar huis denk ik. :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

Wel sneu voor Feyenoord, ze dachten net dat ze kampioen gingen worden. Maarja, ik zat me al af te vragen wanneer de ouderwetse Feyenoord-uitslagen de kop weer op zouden steken.

Dat zal denk ik niet meer komen..

Die feyenoord moet eerst maar eens een goede tactiek hebben ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet of ik het hier moet zetten maar ik erger me dood aan die Jan van Halst tussen de samenvattingen door. Na PSV-Feyenoord wil ik gewoon meteen AZ-Ajax zien, en niet eerst een doodsaaie analyse van die kale hansworst.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet of ik het hier moet zetten maar ik erger me dood aan die Jan van Halst tussen de samenvattingen door. Na PSV-Feyenoord wil ik gewoon meteen AZ-Ajax zien, en niet eerst een doodsaaie analyse van die kale hansworst.

Voor welk team ben je dit seizoen nou eigenlijk?

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...