Jump to content

Eredivisie 2007/2008


Bright

Recommended Posts

Niet slecht die Sig Gekkie :D! ,

laat ik gelijk even de topscoorders neerzetten:

1: Huntelaar--- (7)--- Ajax

2: Suarez-------(6)--- Ajax

3: De Groot-----(5)--- de Graafschap.

4: Nkufo---------(5)--- FC Twente

5: D. Ouden-----(4)--- Excelsior

6: Nelisse--------(4)---FC Utrecht.

7:Makaay--------(4)--- Feyenoord

8:Berg-----------(3)--- FC Groningen

9:De Guzman-- (3)---Feyenoord

10:Sibon -------(3)--- Heerenveen

11:Sulejman--- (3)--- Heerenveen

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 420
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Groot-Duimpje

    60

  • RobertSA

    30

  • NilsHolgersson

    28

  • GekkieJ01

    27

Eigenlijk is dat altijd al zo , PSV heeft vaak weinig tegengoals , terwijl ajax meestel wint met 3-2 enzo , ze hebben bijna nooit de nul , erg jammer aan 1 kant . alleen hun voorhoede is gewoon goed en daar zuigt PSV dan weer aan :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

De verdedeging van Ajax zuigt.

Nu al 6 goals tegen en Psv nog steeds 0. :dans:

Inderdaad, maar de aanval is productiever. En als ajax aan het einde van het seizoen bijvoorbeeld een doelsaldo van 100 voor en 50 tegen heeft, dan is dat beter dan 50 voor en 0 tegen, dus zo'n groot nadeel is dat niet ;)

Btw, echt een heerlijke wedstrijd gister in Alkmaar, alleen jammer van de scheidsrechter, meneer Vink moet altijd in het nadeel van Ajax fluiten.

Link to comment
Delen op andere websites

De verdedeging van Ajax zuigt.

Nu al 6 goals tegen en Psv nog steeds 0. :dans:

Inderdaad, maar de aanval is productiever. En als ajax aan het einde van het seizoen bijvoorbeeld een doelsaldo van 100 voor en 50 tegen heeft, dan is dat beter dan 50 voor en 0 tegen, dus zo'n groot nadeel is dat niet ;)

Btw, echt een heerlijke wedstrijd gister in Alkmaar, alleen jammer van de scheidsrechter, meneer Vink moet altijd in het nadeel van Ajax fluiten.

Wat een pechvogels zeg.. Dus niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is altijd de schuld van de scheids volgens die joden :7

Ooit gehoord van natrappen? Daar hoor je rood voor te krijgen en geen geel. Ten tweede was het een onterechte penalty want ze trokken allebei een beetje, het was een heel gewoon duel zoals bij elke corner. Maar jahoor, Vink moet daar weer een penalty voor geven. Ik heb er geen moeite mee als hij zo streng is, maar dan moet hij ook aan de andere kant fluiten, waar Emanuelson aan de kant werd geduwd bij de 1-2, en dat doet hij dan weer niet. En was het niet toevallig diezelfde Vink die een paar jaar geleden bij een duidelijke schwalbe van Farfan PSV een penalty gaf? Ik zeur niet eens zo heel vaak maar dit vind ik gewoon echt niet kunnen. Maar ach, Ajax speelde slecht, ze werden benadeeld door Vink, en toch winnen ze uit van een goedspelend AZ :7

Bewerkt: door M4X
Link to comment
Delen op andere websites

Ajax is gewoon slecht door de rare maatregelen van Ten-Cate. Maar ze hebben wel 3 wedstrijden in 1 week gewonnen , En dat is gewoon Ajax op z'n slecht's . Al keek je vroeger naar Ajax met Piet keizer en Johan Cruijff Ronald de boer en Frank de boer

Link to comment
Delen op andere websites

Het is altijd de schuld van de scheids volgens die joden :7

Je hebt zeker wel gelijk. En dat was geen schwalbe van Farfan

Omg, dus hij valt en rolt nog even door, na een heel klein en licht tikje? Dan heb je wel heel veel vertrouwen in je eigen spits. Het is jammer dat er geen filmpjes van zijn op Youtube, maar vrijwel iedereen zegt het, zelfs op PSV forums spreken ze over 'die heerlijke schwalbe'. Ook een neutrale site als fok.nl meld dat het een schwalbe is (klik).

Link to comment
Delen op andere websites

Ooit gehoord van natrappen? Daar hoor je rood voor te krijgen en geen geel. Ten tweede was het een onterechte penalty want ze trokken allebei een beetje, het was een heel gewoon duel zoals bij elke corner. Maar jahoor, Vink moet daar weer een penalty voor geven. Ik heb er geen moeite mee als hij zo streng is, maar dan moet hij ook aan de andere kant fluiten, waar Emanuelson aan de kant werd geduwd bij de 1-2, en dat doet hij dan weer niet. En was het niet toevallig diezelfde Vink die een paar jaar geleden bij een duidelijke schwalbe van Farfan PSV een penalty gaf? Ik zeur niet eens zo heel vaak maar dit vind ik gewoon echt niet kunnen. Maar ach, Ajax speelde slecht, ze werden benadeeld door Vink, en toch winnen ze uit van een goedspelend AZ :7
Ik moet even lachen dat jij die penalty onterecht vindt, bekijk het nog eens rustig hier. Huntelaar heeft de AZ'er overduidelijk vast wanneer hij Huntelaar wil passeren. Je zal het wel niet vanuit dit punt hebben bekeken, want zelfs een blinde kan nog zien dat dit volkomen terecht is.

Vasthouden bij de Eerste AZ goal zie ik overigens niet. Ik zie alleen een zwakke verdediger Emanuelson die wordt afgetroefd door een betere AZ speler, welke een fantastisch hakje in huis heeft trouwens.

Mijn theorie: Ten Cates excuses voor blunders en slecht spel zoeken bij alle mogelijke factoren buiten menzelf is overgeslagen op de spelers en supporters. Slechte ontwikkeling.

Bewerkt: door Preddy
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...