Jump to content

Engelse Premier League


Clowntje_93

Recommended Posts

Hey mensen! Het nieuwe seizoen voor de Premier League is begonnen en er was nog helemaal geen topic over de belangrijkste voetbaldivisie van de wereld!

De deelnemende teams:

Arsenal

Aston Villa

Birmingham City

Blackburn Rovers

Bolton Wanderers

Chelsea

Derby County

Everton

Fulham

Liverpool

Manchester City

Manchester United

Middlesbrough

Newcastle United

Portsmouth

Reading

Sunderland

Tottenham Hotspur

West Ham United

Wigan Athletic

Wedstrijduitslagen:

Sunderland 1-0 Tottenham Hotspur

Derby County 2-2 Portsmouth

Middlesbrough 1-2 Blackburn Rovers

Everton 2-1 Wigan Athletic

West Ham United 0-2 Manchester City

Bolton Wanderers 1-3 Newcastle United

Aston Villa 1-2 Liverpool

Arsenal 2-1 Fulham

Chelsea 3-2 Birmingham City

Manchester United 0-0 Reading

Graag zou ik ook willen weten voor welk team je bent en wie je denk dat de Premier League gaat winnen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 31
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Clowntje_93

    6

  • RobertSA

    4

  • Suburban

    4

  • Groot-Duimpje

    4

Ikzelf ben voor Manchester United, en ik hoop ook dat zij de Premier League zullen winnen en de FA Cup etc.

EDIT: Is er dan helemaal niemand geïnteresseerd in Engels voetbal? Ik verwachtte toch wel wat meer maar ja... :N

Bewerkt: door Clowntje_93
Link to comment
Delen op andere websites

ikzelf hoop dat liverpool wint, en hoop ook dat Derby County het goed gaat doen in de premier league, ik bedoel 2-2 tegen portsmouth voor een net gepromoveerd team is best goed, want portsmouth is zeker niet de slechtste.

nu ik het toch over gepromoveerde teams heb, sunderland hebt het ook goed gedaan met de 1-0 winst op tottenham en birmingham heeft goed partij geleverd tegen chelsea ( toch 2 doelpunten tegen )

en tja, 0-0 manchester united - reading, dit had ik nie verwacht van man united, ze hadden hier een prestatie kunnen neerzetten, 2-0 ofzo maar dat deden ze niet :puh:

dus als ik het goed heb staan: Manchester City en Newcastle United gedeeld 1ste en staan Bolton en West Ham laatste

en nog een vraagje heeft west ham nog Tevéz ?

Bewerkt: door Suburban
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind Manchester en Liverpool de mooiste clubs in Engeland. Al kan dat natuurlijk niet, want dat zijn aartsrivalen :puh: Ik haat Arsenal, wat was ik blij toen we die eruit knikkerde in de Champions League. En Chelsea...voordat die Abramovich kwam waren ze een club die altijd tegen de Engelse top aanhikte, en meestal Uefa Cup speelde. Nu hebben ze met al die centen nog niet de CL gewonnen...terwijl er al voor 150 tot 200 miljoen aan spelers is ingekocht. Maar ik denk wel dat hun Kampioen worden. Arsenal is vreselijk verzwakt door het verlies van Henry, ManU zal het ook net niet halen denk ik, en L'pool doet het nooit top in de Premier League. Ik vind dit btw wel de mooiste competitie van de wereld! Stukke mooier als de Spaanse.

Link to comment
Delen op andere websites

uitslagen van vorige week:

Sunderland 0-2 Liverpool

Arsenal 1-0 Manchester City

Bolton Wanderers 3-0 Reading

West Ham United 1-1 Wigan Athletic

Aston Villa 2-1 Fulham

Derby County 1-2 Birmingham City

Everton 1-1 Blackburn Rovers

Middlesbrough 2-2 Newcastle United

Manchester United 1-0 Tottemham Hotspur

Chelsea 1-0 Portsmouth

niks opmerkelijks volgens mij ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...