Jump to content

Download GTA2 via Rockstargames.com!


Eclipse

Recommended Posts

Rockstar Classics Volume 3 - GTA2

GTA2 Rockstar Games is met een kerstcadeautje gekomen voor de Grand Theft Auto fans! Het is echt waar!! GTA 1 was al een tijdje gratis te downloaden, maar nu kan je GTA2 ook helemaal gratis downloaden op de Rockstar Games website.

Deze versie van GTA2 is nabewerkt door Rockstar Games dat het ook goed werkt op moderne PC's.

Dus nu kan je weer spelen met The Yakuza, Scientists, Looneys, Rednecks, Zaibatsu, Russian mob en Hare Krishnas. Gouranga! laughing

Alleen je moet ook een moderne internet verbinding hebben wil je het goed kunnen downloaden. Het spel is namelijk een zip bestand van 350 MB

Dus als je deze kerst niks te doen hebt download dan GTA 2 op www.rockstargames.com/classics/

Bron: Gtagames.nl, Door: Joriz

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 134
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Flitskikker

    6

  • Lantyz

    5

  • Froop

    5

  • BinKs

    4

Rockstar Classics Volume 3 - GTA2

GTA2 Rockstar Games is met een kerstcadeautje gekomen voor de Grand Theft Auto fans! Het is echt waar!! GTA 1 was al een tijdje gratis te downloaden, maar nu kan je GTA2 ook helemaal gratis downloaden op de Rockstar Games website.

Deze versie van GTA2 is nabewerkt door Rockstar Games dat het ook goed werkt op moderne PC's.

Dus nu kan je weer spelen met The Yakuza, Scientists, Looneys, Rednecks, Zaibatsu, Russian mob en Hare Krishnas. Gouranga! laughing

Alleen je moet ook een moderne internet verbinding hebben wil je het goed kunnen downloaden. Het spel is namelijk een zip bestand van 350 MB

Dus als je deze kerst niks te doen hebt download dan GTA 2 op www.rockstargames.com/classics/

Bron: Gtagames.nl, Door: Joriz

he ik heb een problleem met downloaden als ik mijn informatie invul dan staat er dit:

Thank you Tim, for your interest in the Rockstar Classics Free Download Series.

Unfortunately, we are experiencing a high volume of downloads now and your information has not be collected.

Please try back another time.

en ik heb alles geprobeert, wat is er aan het handje?, ook heb ik alles ingevult

Link to comment
Delen op andere websites

what the shit hij zegt

Thank you Bridgeman, for your interest in the Rockstar Classics Free Download Series.

Unfortunately, we are experiencing a high volume of downloads now and your information has not be collected.

Please try back another time.

what the hell what the fuck whats going on

Link to comment
Delen op andere websites

what the shit hij zegt

Thank you Bridgeman, for your interest in the Rockstar Classics Free Download Series.

Unfortunately, we are experiencing a high volume of downloads now and your information has not be collected.

Please try back another time.

what the hell what the fuck whats going on

ik vroeg volgens mij om hulp en niet iemand, dit er een zelfde bericht van gaat en daar er what the f*ck voor te zetten.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja ik ben het nu al 1 week aan het proberen , zeik , rockstar koop eens een fatsoenlijk 100mbit pipe line..

Freek

Ik heb hem gister kunnen downloaden! ik had het ook al TIG keer geprobeerd... en eindelijk lukte het!! :D

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...