Jump to content

[SA] GTA: TreasureHunt


Dutchy3010

Recommended Posts

De dollar en en T-shirt vande bonus objecten van Ronde 1 zijn op het kaartje verkeerd aangegeven :sigaar:

Bij de eerste ronde kan ik me maar drie objecten herinneren, maar misschien hebben jullie dat in de nieuwste versie aangepast ^_^

De T-shirt, Dollar en keycard bevinden zich in interiours.. en staan du nu nog even verkeerd op de kaart aangegeven, zie ook note onder de kaart.

Wat betreft die 3 objecten.

Ja, daar hoefde je maar 3 van de 5 verstopte objecten te vinden.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 10 maanden later...
  • Reacties 258
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dutchy3010

    42

  • PatrickW

    33

  • Blue Yoshi 97

    21

  • ikt

    17

Top Posters In This Topic

Posted Images

hey allemaal, ik ben deze zoektocht vandaag (26/08/2008) pas begonnen en ik vind de 5 Morherships in SF niet (ronde1) :N :N :N

kan iemand mij helpen? rijden ze rond of staan ze geparkeerd ofzo???... alle hulp is welkom :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

hey allemaal, ik ben deze zoektocht vandaag (26/08/2008) pas begonnen en ik vind de 5 Morherships in SF niet (ronde1) :N :N :N

kan iemand mij helpen? rijden ze rond of staan ze geparkeerd ofzo???... alle hulp is welkom :tu:

Deze zoektocht is al lang afgelopen :7

:dans: MegaPilot. :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

hey allemaal, ik ben deze zoektocht vandaag (26/08/2008) pas begonnen en ik vind de 5 Morherships in SF niet (ronde1) :N :N :N

kan iemand mij helpen? rijden ze rond of staan ze geparkeerd ofzo???... alle hulp is welkom :tu:

Ze staan geparkeerd. Kijk goed op alle plekjes ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...