Jump to content

[SA] GTA: TreasureHunt


Dutchy3010

Recommended Posts

Count me in too :)

Kun je trouwens met dat mission pack wel nog gewoon SA-MP spelen, of moet je het dan eerst even uit de User Files halen?

:bier: Nuke[NL]

Bewerkt: door Nuke[NL]
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 258
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dutchy3010

    42

  • PatrickW

    33

  • Blue Yoshi 97

    21

  • ikt

    17

Top Posters In This Topic

Posted Images

Count me in too :)

Kun je trouwens met dat mission pack wel nog gewoon SA-MP spelen, of moet je het dan eerst even uit de User Files halen?

:bier: Nuke[NL]

Ja, je kunt nog gewoon SA-MP spelen. Op deze manier heb je in feiten dus 2 main.scms... Leukste is dat je SA-MP de gebruikelijke main gebruikt, en wij gebruik maken van de "extra". Op deze manier kan je dus nog makkelijk SA-MP spelen ;)

Link to comment
Delen op andere websites

krijg je dan eigenlijk een hitn. of moet je gewoon door heel san andreas zoeken :N:N alsjeblieft niet

Daar gaat het hele contest over :), PatrickW en Dutchy3010, hebben samen speciaal voor dit contest een .scm script gemaakt. Je moet in totaal 50 dingen zoeken (Net zoals Horseshoes, oysters of Hidden Packages), er worden ook zoekopdrachten gemaakt waar de deelnemer iets bij een opdracht moet vinden of zoeken. Er word meer informatie geplaatst als het contest van Froodooo is afgelopen (De exacte datum is 21 september). Je krijgt hoogstwaarschijnlijk geen hinten, het is een pure zoekopdracht :).

Link to comment
Delen op andere websites

Kleine correctie.. Elke ronde moet je 5 objecten (hidden packages) zoeken, maar wel in een beperkt en bekend gemaakt gebied. Dus het is niet zo dat je telkens heer SA moet afzoeken.

Daarna heb je, zoals Bigstijn ook al zei, elke ronde een missie die ook om zoeken draait. Dit is echter telkens iets anders.

Link to comment
Delen op andere websites

Moet je dan precies op een bepaalde tijd op de computer zitten of maak het niet uit hoe laat?

Het is wel het handigste dat je aanwezig bent op moment dat de toegangs code voor een bepaalde ronde online gezet wordt, want dan kun je direct aan de slag om te gaan zoeken. Degene die het snelst de opcrachten voltooit heeft, is namelijk de winnaar van een ronde. Dus je hoeft er niet perse te zijn, maar de kans om te winnen is wel groter als je er bent :)

Link to comment
Delen op andere websites

Moet je dan precies op een bepaalde tijd op de computer zitten of maak het niet uit hoe laat?

Het is wel het handigste dat je aanwezig bent op moment dat de toegangs code voor een bepaalde ronde online gezet wordt, want dan kun je direct aan de slag om te gaan zoeken. Degene die het snelst de opcrachten voltooit heeft, is namelijk de winnaar van een ronde. Dus je hoeft er niet perse te zijn, maar de kans om te winnen is wel groter als je er bent :)

Het wordt dan hopelijk toch wel van te voren bekend gemaakt wanneer de code gereleased wordt he?

:bier: Nuke[NL]

Link to comment
Delen op andere websites

Moet je dan precies op een bepaalde tijd op de computer zitten of maak het niet uit hoe laat?

Het is wel het handigste dat je aanwezig bent op moment dat de toegangs code voor een bepaalde ronde online gezet wordt, want dan kun je direct aan de slag om te gaan zoeken. Degene die het snelst de opcrachten voltooit heeft, is namelijk de winnaar van een ronde. Dus je hoeft er niet perse te zijn, maar de kans om te winnen is wel groter als je er bent :)

Het wordt dan hopelijk toch wel van te voren bekend gemaakt wanneer de code gereleased wordt he?

:bier: Nuke[NL]

Tuurlijk, wij zeggen niet tegen elkaar: zullen we nu maar eens de code posten? Nee, we maken minimaal 24 uur van tevoren bekend hoe laat we de nieuwe code posten. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Hey, ik heb een probleempje...

Vrijdag 21 september vertrek ik op weekend met de familie naar Sunparks. Dat is tot laat in de avond zondag. Dus dan heb ik de 3 dagen al gemist. Is het dan zo dat ik al vanaf de eerste ronde 0 punten ga hebben?

Link to comment
Delen op andere websites

Hey, ik heb een probleempje...

Vrijdag 21 september vertrek ik op weekend met de familie naar Sunparks. Dat is tot laat in de avond zondag. Dus dan heb ik de 3 dagen al gemist. Is het dan zo dat ik al vanaf de eerste ronde 0 punten ga hebben?

Ja, als je een ronde mist en geen inzending doet voor het begin van de volgende ronde krijg je geen punten. Maar je kunt hem tot het begin van de volkgende ronde oinleveren, dan krijg je in ieder geval nog enkele punten.

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb ook nog een vraag, sturen jullie ook een pm 24 van te voren als de code bekend word gemaakt? zou wel handig zijn, en nog een vraagje;

ik heb nu de sa:mp files er op staan hoe moet ik die straks 'omwisselen'?

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...