Jump to content

[SA] GTA: TreasureHunt


Dutchy3010

Recommended Posts

ik heb ook nog een vraag, sturen jullie ook een pm 24 van te voren als de code bekend word gemaakt? zou wel handig zijn, en nog een vraagje;

ik heb nu de sa:mp files er op staan hoe moet ik die straks 'omwisselen'?

Zoals vermeld, hoef je alleen maar een mapje plaatsen in je GTA San Andreas Userfiles, de rest gaat dan vanzelf. SA:MP kun je gewoon laten staan, en als je de 'Treasurehunt' wilt doen, moet je een New Game starten en vervolgens 'Treasurehunt' kiezen. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 258
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dutchy3010

    42

  • PatrickW

    33

  • Blue Yoshi 97

    21

  • ikt

    17

Top Posters In This Topic

Posted Images

ik heb ook nog een vraag, sturen jullie ook een pm 24 van te voren als de code bekend word gemaakt? zou wel handig zijn, en nog een vraagje;

ik heb nu de sa:mp files er op staan hoe moet ik die straks 'omwisselen'?

Zoals vermeld, hoef je alleen maar een mapje plaatsen in je GTA San Andreas Userfiles, de rest gaat dan vanzelf. SA:MP kun je gewoon laten staan, en als je de 'Treasurehunt' wilt doen, moet je een New Game starten en vervolgens 'Treasurehunt' kiezen. ^_^

Precies...

En van die PM, de eerste keer doen we sowieso een PM sturen wanneer we gaan beginnen. Daarna is het iedere keer 3 dagen later rond hetzelfde tijdstip. Of we dan iedere keer nog een PM gaan sturen, weet ik nog niet, maar ik verwacht van niet. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

is er een maximale inschrijving want mijn pc versie is kaduuk en er komt een andere aan.

en met maximale bedoel ik een bepaald aantal mensen :Y

Nee, zoals in de beginpost vermeld staat, is er maximum op inschrijvingen.

We gaan echter wel vrij snel beginnen, aanstaande vrijdag. Dus mocht je mee willen doen, moet je wel snel zijn met je opgeven. Natuurlijk kan je ook jezelf opgeven en de eerste ronde overslaan, al moet je daarna natuurlijk wel extra goed je best doen... :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet of jullie dit al kunnen zeggen, maar wanneer zal het dan beginnen? Vrijdag 21 september om 00u01? Of om 18u00? Of weten jullie het zelf nog niet?

21u00 is de planning, aangezien het dan in Amerika middag is. Hiermee moeten we rekening houden, aangezien op het Engelse forum dezelfde contest tegelijkertijd van start gaat :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Vanavond omstreeks 21.00 komt de mod(ification) online. Dat wilt zeggen dat jullie die vanavond al kunnen installeren, zodat we morgen rond 21.00 gelijk kunnen beginnen.

Nadat we hem geplaatst hebben, krijgen jullie een code waarmee je kunt testen hoe het werkt, zodat je 24 uur later precies weet wat de bedoeling is. Dit is nog niet voor punten.

Morgen om 21.00 start de wedstrijd, en worden alle details uitgelegd. Tot deze tijd kan je je nog inschrijven om mee te doen. Daarna is helaas je kans verkeken, en kan je dus niet meer meedoen.

Link to comment
Delen op andere websites

En we zijn weg!

Je kunt de mod in onze downloadbase vinden, en wel hier. Het installeren is heel simpel. Pak heel het pakketje uit, en plaats de gehele map (MPACK) in "Mijn Documenten >> San Andreas User Files".

Vervolgens start je San Andreas op, kies je voor "New Game" en kies je voor de Treasurehunt.

We beginnen, zoals gezegd, met een oefenronde. Deze hoef je dus niet in te sturen, en is ook niet om punten. Enkel en alleen om door te krijgen hoe het gaat en om te checken of je de software juist geïnstalleerd hebt. De allereerste code:

doodskopje
greengoo
briefcase
keycard
pilon
tshirt
info
dollar
boek

In deze volgorde moet je de pickups dus oppakken. Iedereen veel succes, maar vooral: veel plezier!

(inschrijven kan nog tot vrijdag 21 september 21.00 uur)

Link to comment
Delen op andere websites

Hij is vet! Maar wat heb je aan dat geld? Het komt er niet bij.

En trouwens was het de bedoeling dat we al mochten (voor de lol gewoon)?

Of wordt ik nu gediskwalificeert?

Je hebt niets aan het geld, dat zijn gewoon de pickups die je moet vinden als zoekopdracht.

En ja, het is de bedoeling dat jullie al mochten. Om te testen of het werkt en om te kijken hoe het allemaal in zijn werk gaat.

Maar vergeet niet, in deze testronde is alleen 1 zoekopdracht. Er komt ook nog een missie-zoek-opdracht (om het zo maar even te noemen) bij morgen.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...