Jump to content

[SA] GTA: TreasureHunt


Dutchy3010

Recommended Posts

Ik snap echt niet wat ik moet doen. Begin ik zo, kom ik in zo'n auto.

Ik kan alleen rondrijden. Echt vaag. Heeft iemand een oplossing. Ik zou het echt vragen op de Amerikaanse site. :Y

Kun je uitstappen, dan moet je die dingen daar in de goeie volgorde oppakken.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 258
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dutchy3010

    42

  • PatrickW

    33

  • Blue Yoshi 97

    21

  • ikt

    17

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik snap echt niet wat ik moet doen. Begin ik zo, kom ik in zo'n auto.

Ik kan alleen rondrijden. Echt vaag. Heeft iemand een oplossing. Ik zou het echt vragen op de Amerikaanse site. :Y

Kun je uitstappen, dan moet je die dingen daar in de goeie volgorde oppakken.

Ik zit toch in een auto! :doh: Het is echt een ware ramp :cry:

Link to comment
Delen op andere websites

Waarschijnlijk heb je de verkeerde volgorde opgepakt de eerst keer dat je spawnde (net de savegame laadde). Dan wordt je naar "de echte wereld" getransporteerd, stap je in een auto, en 60 seconden later wordt je weer terug getransporteerd. We hebben dit zo gemaakt zodat mensen niet allerlei dingen gaan uitproberen, omdat als je iedere keer de 60 seconden moet wachten en daarna pas weet of het goed is of niet, je dat op een gegeven moment wel frustrerend gaat vinden.

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn complimenten heer en dame _O_ het werkt als een zonnetje. Ik heb eerst de fabriekshal doorgelopen, heb de items in de juiste volgorde opgepakt en spawnde vervolgens bij Grove Street. Vanaf daar ben ik naar de boerderij van de Truth gereden en heb ik 5 geldzakken gezocht en gevonden. Test geslaagd en klaar voor morgen :tu:

post-19301-1190322762_thumb.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Waarschijnlijk heb je de verkeerde volgorde opgepakt de eerst keer dat je spawnde (net de savegame laadde). Dan wordt je naar "de echte wereld" getransporteerd, stap je in een auto, en 60 seconden later wordt je weer terug getransporteerd. We hebben dit zo gemaakt zodat mensen niet allerlei dingen gaan uitproberen, omdat als je iedere keer de 60 seconden moet wachten en daarna pas weet of het goed is of niet, je dat op een gegeven moment wel frustrerend gaat vinden.

Die auto vind je niet in een gebied waarvan de straal 60 seconden is :$.

Link to comment
Delen op andere websites

Waarschijnlijk heb je de verkeerde volgorde opgepakt de eerst keer dat je spawnde (net de savegame laadde). Dan wordt je naar "de echte wereld" getransporteerd, stap je in een auto, en 60 seconden later wordt je weer terug getransporteerd. We hebben dit zo gemaakt zodat mensen niet allerlei dingen gaan uitproberen, omdat als je iedere keer de 60 seconden moet wachten en daarna pas weet of het goed is of niet, je dat op een gegeven moment wel frustrerend gaat vinden.

Die auto vind je niet in een gebied waarvan de straal 60 seconden is :$.

En wat heb je dan precies gedaan? Want zo komen weten wij natuurlijk niet wat mis is gegaan, als je gewoon zegt "dit is de fout, wat nu"... Graag even vertellen wát je gedaan hebt, en dan weten wij hoe we je verder kunnen helpen :Y

Link to comment
Delen op andere websites

same here.

Het werkt perfect, ik heb ook de 5 bags gezocht en gevonden.

(best handig dat je een wagen en een jet ter beschikking krijgt :Y )

naamloosar4.png

Edit: ik heb een andere code bij mission passed als GTA-sheep. Krijgt iedereen dan zomaar een andere code?

Bewerkt: door Jorair
Link to comment
Delen op andere websites

(best handig dat je een wagen en een jet ter beschikking krijgt :Y )

Voor de duidelijkheid, Jet (Dutchy3010) staat inderdaad (net als ik) ter beschikking om vragen te beantwoorden.

^^

Edit: ik heb een andere code bij mission passed als GTA-sheep. Krijgt iedereen dan zomaar een andere code?

Inderdaad, Iedereen krijgt een andere code, zelfs als je het nog een keer speelt krijg je waarschijnlijk een andere code. Niets om je zorgen over te maken, dat is de bedoeling. Die code dient er alleen voor dat wij de echtheid van de screens kunnen checken.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik snap echt niet wat ik moet doen. Begin ik zo, kom ik in zo'n auto.

Screen:

Ik kan alleen rondrijden. Echt vaag. Heeft iemand een oplossing. Ik zou het echt vragen op de Amerikaanse site. :Y

Ik zit toch in een auto! :doh: Het is echt een ware ramp :cry:
Die auto vind je niet in een gebied waarvan de straal 60 seconden is :$.

Als je echt een probleem hebt moet je iets duidelijker uitleggen wat er aan de hand is, en als dit een poging tot humor was, is dat helaas jammerlijk mislukt.

Aan wie zouden we dit moeten vragen op de amerikaanse site? :S

Link to comment
Delen op andere websites

Tuurlijk..

ik had je bericht even over het hoofd gezien, omdat ik zelf aan het tikken was :$..

Trouwens..

We hebben de eerste post van dit topic aangevuld met nieuwe informatie over:

  • Tijdschema
  • Puntenverdeling
  • Bonus activiteit
  • Tie-Breaker

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo,

ik heb het getest, en het werkt uitstekend! Profiat! Helaas ben ik bang dat ik het de eerste ronde niet zo snel kan gaan doen, aangezien ik vandaag bij mijn oma ga logeren :duh: Op zich hel leuk maar komt nou net verkeerd uit. Maar ik had nog een vraagje, is het mogelijk nu alvast die bonus objecten te gaan zoeken of mag dat pas wanneer ronde 1 begint?

As

Melhoras, NeoSyp

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...