Jump to content

[SA] GTA: TreasureHunt


Dutchy3010

Recommended Posts

Krijgt de winnaar een prijs?

In ieder geval eeuwige roem, maar waarschijnlijk plakken we er ook nog wel wat moois aan vast :)

Edit: Of het met jou vraag te maken heeft zal altijd een raadsel blijven, maar Joriz heeft een prijzenpakket beschikbaar gesteld. Zie eerste post van dit topic.

Hallo,

ik heb het getest, en het werkt uitstekend! Profiat! Helaas ben ik bang dat ik het de eerste ronde niet zo snel kan gaan doen, aangezien ik vandaag bij mijn oma ga logeren :duh: Op zich hel leuk maar komt nou net verkeerd uit. Maar ik had nog een vraagje, is het mogelijk nu alvast die bonus objecten te gaan zoeken of mag dat pas wanneer ronde 1 begint?

As

Melhoras, NeoSyp

De bonus objecten zijn nu nog niet beschikbaar, deze zul je alleen kunnen vinden na het begin van de contest. Dus inderdaad, wanneer ronde 1 begint.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 258
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dutchy3010

    42

  • PatrickW

    33

  • Blue Yoshi 97

    21

  • ikt

    17

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ok PatrickW, ik snap het. Deze 'verschijnen' dus pas als je een van de andere volgordes gebruikt. Mooi zo. Overgens, heb ik wel enkele foutjes kunnen bespeuren. Niet zozeer in de code, en ook niet zo erg. Maar sommige delen van de wereld waar je bijvoorbeeld pas na een missie kunt komen, bijvoorbeeld Big Smokes Crack Palace, zijn unslid bij de ingang. Niet dat het erg is, maar misschien is het mogelijk hier nog wat aan te veranderen, door bij voorbeeld er enkele objecten voor te plaatsen.

As Melhoras, NeoSyp

Link to comment
Delen op andere websites

Ok PatrickW, ik snap het. Deze 'verschijnen' dus pas als je een van de andere volgordes gebruikt. Mooi zo. Overgens, heb ik wel enkele foutjes kunnen bespeuren. Niet zozeer in de code, en ook niet zo erg. Maar sommige delen van de wereld waar je bijvoorbeeld pas na een missie kunt komen, bijvoorbeeld Big Smokes Crack Palace, zijn unslid bij de ingang. Niet dat het erg is, maar misschien is het mogelijk hier nog wat aan te veranderen, door bij voorbeeld er enkele objecten voor te plaatsen.

As Melhoras, NeoSyp

Ja, Dat is bekend dat daar wss nog wel enkele dingen van inzitten, dat nemen we voor lief :)

Maar dit is geen issue om een nieuwe versie van de software naar iedereen toe te sturen.

Dat doen we alleen als er serieuse bugs inzitten.

Link to comment
Delen op andere websites

Ok PatrickW, ik snap het. Deze 'verschijnen' dus pas als je een van de andere volgordes gebruikt. Mooi zo. Overgens, heb ik wel enkele foutjes kunnen bespeuren. Niet zozeer in de code, en ook niet zo erg. Maar sommige delen van de wereld waar je bijvoorbeeld pas na een missie kunt komen, bijvoorbeeld Big Smokes Crack Palace, zijn unslid bij de ingang. Niet dat het erg is, maar misschien is het mogelijk hier nog wat aan te veranderen, door bij voorbeeld er enkele objecten voor te plaatsen.

As Melhoras, NeoSyp

Ja, Dat is bekend dat daar wss nog wel enkele dingen van inzitten, dat nemen we voor lief :)

Maar dit is geen issue om een nieuwe versie van de software naar iedereen toe te sturen.

Dat doen we alleen als er serieuse bugs inzitten.

Het crack palace is normaal gesproken ook unsolid als je de storyline uitgespeeld heb, en wij hebben het zo gemaakt alsof het lijkt dat je dat gedaan hebt. Anders kan je immers niet in alle gebieden komen... En dit soort dingen zijn, zoals Patrick al zegt, echt geen "issue". Ik snap niet eens waarom je het zou willen weten ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb dat mapje in mijn folder gezet, mar het doe tniets. Ik starte sa op, nieuw game maar het stond er niet bij.

Ziet het pad naar de modificatie bestanden er zo uit: ?

GTA San Andreas User Files\MPACK\MPACK2

En in de MPACK2 folder moeten drie bestandjes staan.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb dat mapje in mijn folder gezet, mar het doe tniets. Ik starte sa op, nieuw game maar het stond er niet bij.

Ziet het pad naar de modificatie bestanden er zo uit: ?

GTA San Andreas User Files\MPACK\MPACK2

En in de MPACK2 folder moeten drie bestandjes staan.

Euhm, ja, er zijn ook nog 4 slots over. Enkel is de laatste en voorlaatste slot al in gebruik.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb dat mapje in mijn folder gezet, mar het doe tniets. Ik starte sa op, nieuw game maar het stond er niet bij.

Ziet het pad naar de modificatie bestanden er zo uit: ?

GTA San Andreas User Files\MPACK\MPACK2

En in de MPACK2 folder moeten drie bestandjes staan.

Euhm, ja, er zijn ook nog 4 slots over. Enkel is de laatste en voorlaatste slot al in gebruik.

Slots ? Savegame slots bedoel je?

Daar gaat het nu niet om..

Je moet de map MPACK uit de zipfile kopieren naar de "GTA San Andreas User Files" map in mijn_documenten kopiëren.

Daarna SA opstarten en kiezen voor "new game".

Daarna kies je uit het menu : GTA Treasurehunt

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...