Jump to content

Harry Potter


Robin2130

Recommended Posts

Heb een keer ergens gelezen dat er in november ofzo een volledig verhaal van komt. Weet iemand of dat waar is? Gezien de vele details in het hoofd van Rowling, lijkt me dat nóg meer de moeite waard.

Volgens mij is dit enkel geschreven als toneelstuk.

Warner Bros; vastleggen die handel. Na de theaterronde gewoon de oude cast weer overtuigen (overbetalen?) en het wordt weer genieten. icon_mrgreen.gif

Ik weet dat je met make-up en CGI veel kunt, maar ze zijn nu nog te jong. Hermione is potverdikkie veertig jaar in het verhaal, Emma Watson is nu 26.

Ik ben wel benieuwd of, indien ze besluiten tot een verfilming, de originele cast kunnen strikken; Emma Watson is enkel door een salarisverhoging overgehaald om in de laatste drie films te spelen, bijvoorbeeld. Ik kan mij echter niet voorstellen dat ik naar een verhaal ga kijken waarin de oude cast niet aanwezig is - dus ik deel je verlangens wel.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 82
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dutchy3010

    7

  • Cabyon

    6

  • Trax

    5

  • Melchior

    5

Tja het is hetzelfde als de laatste scène in de laatste film... Moet kunnen, al zal het wel erg duur zijn :)

Spoiler hieronder, niet lezen als je nog niet ver bent in het boek ;)

al zal het wel een uitdaging zijn om alles te incorporeren met beelden uit de vierde film

Link to comment
Delen op andere websites

Weer nieuwe verhalen aangekondigd. Boeken (verhalen) van zo'n 10.000 woorden van zo'n 3 dollar per stuk. Drie stuks in totaal. Ik kijk ernaar uit. Hopelijk draait ze zich niet vast met die extra verhalen, maar denk dat Rowling met zo'n briljante geest en uitgedachte andere wereld dat wel kan voorkomen.

Link to comment
Delen op andere websites

E-books zag ik. Dat is wel jammer. Het zijn overigens, zoals Pottermore het omschrijft, "a series of bite-sized eBooks that dig deep into the Harry Potter stories, with titbits taken from Pottermore’s archives and original writing from J.K. Rowling. The series offers Harry Potter fans added insights into the stories, settings and characters and were all lovingly curated by Pottermore." Dus eigenlijk verdiepingsmateriaal.

Link to comment
Delen op andere websites

Verdieping over de docenten van Zweinstein en Zweinstein zelf zie ik wel zitten. Verdieping over mensen geeft ook gelijk meer body aan de originele boeken. Met de nieuwe kennis gaan sommige personages hopelijk nog meer leven, worden de acties nog duidelijker. Maar misschien verwacht ik er te veel van. Van Cursed Child verwachtte ik niets en vond ik het fantastisch, hopelijk is dit niet andersom. :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

Met de nieuwe kennis gaan sommige personages hopelijk nog meer leven, worden de acties nog duidelijker.

Ik weet het niet. De stukken op Pottermore geven ook al (veel) achtergrondinformatie. Ze staan overigens hier goed gegroepeerd.

Bewerkt: door Cabyon
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...