Jump to content

Tibia


Mister.X

Recommended Posts

Welke moet ik downloaden om te kunnen spelen?

Het Windows Tibia client installatie bestand is ongeveer 15.1 MB groot.

Het Linux Tibia client installatie bestand is ongeveer 15.5 MB groot.

Dat hangt er vanaf welk besturingssysteem er op jouw computer draait:

- Als jij Windows hebt draaien moet je die van windows (15.1mb) downloaden;

- Als jij Linux hebt draaien, moet je die van Linux (15,5mb) downloaden.

Je kunt beide versies hier dus dowloaden, dan weten andere mensen dat ook meteen. ;) Je moet overigens wel eerst een account maken op Tibia voordat je 'de client' kunt downloaden.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 50
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Mister.X

    18

  • Steel Dogg

    13

  • -eend-

    3

  • Galiorix

    2

Mensen, dit topic is volgens mij bedoelt om wat te praten over het spel Tibia, en niet om de vergelijking te gaan leggen met RuneScape en vervolgens deze spellen gaan zitten afkraken.

Laten we verdergaan waarvoor dit topic bedoelt was, en dus weer ontopic gaan. Heb je wat te zeggen over Tibia, dan mag je dat hier dus gerust doen, maar laten we het wel een beetje netjes houden allemaal. ;)

[Ps] Mocht je niet weten wat Tibia is, en je wilt er wel meer over te weten komen, lees dan de uitgebreide hoofdpost, daar staat genoeg informatie...

Dankje Froodooo.

Nog een leuke filmpje PK! En chek die magic aanvallen.

Ik kraak het niet af. Ik geef een mening, waarop jij reageert met: Ja, Runescape bestaat langer. Ik geef aan dat je fout zit, omdat Tibia langer bestaat en jij reageert met: Niet afkraken! Natuurlijk omdat je zelf snapt dat je uitgelult bent, zo zit het ;). Maar die hele discussie, daar heb ik geen zin in :)

Link to comment
Delen op andere websites

Mensen, dit topic is volgens mij bedoelt om wat te praten over het spel Tibia, en niet om de vergelijking te gaan leggen met RuneScape en vervolgens deze spellen gaan zitten afkraken.

Laten we verdergaan waarvoor dit topic bedoelt was, en dus weer ontopic gaan. Heb je wat te zeggen over Tibia, dan mag je dat hier dus gerust doen, maar laten we het wel een beetje netjes houden allemaal. ;)

[Ps] Mocht je niet weten wat Tibia is, en je wilt er wel meer over te weten komen, lees dan de uitgebreide hoofdpost, daar staat genoeg informatie...

Dankje Froodooo.

Nog een leuke filmpje PK! En chek die magic aanvallen.

Ik kraak het niet af. Ik geef een mening, waarop jij reageert met: Ja, Runescape bestaat langer. Ik geef aan dat je fout zit, omdat Tibia langer bestaat en jij reageert met: Niet afkraken! Natuurlijk omdat je zelf snapt dat je uitgelult bent, zo zit het ;). Maar die hele discussie, daar heb ik geen zin in :)

Waarom spam je dat hier nog?

visser23:Je moet eerst op tibia.com een account maken en dan kun je bij het spel opstarten inloggen en spelen. Zie ook de Hoofdpost! En anders PM me maar!

EyeOnMe:Ik ben een keer 57 geweest toen gestopt en verkocht. 1 keer 20 en gestopt en verkocht en nu 8. En waarom 31? omdat jij niet verder kwam? Iedereen mag toch een topic maken!

Bewerkt: door Mister.X
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 years later...
  • 8 years later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...