Jump to content

GTA San Andreas lettertype


Joriz

Recommended Posts

Nu het GTA San Andrreas lettertype bekend is kom ik dat lettertype echt overal tegen!

Het letter wordt dus vaak gebruikt.

Ik ben het al tegengekomen op:

TV (een Ierse winkel zag ik, in een of ander programma)

Winkel in Delft, op buitenkant

T-shirt wat ik ergens zag hangen.

Op een diploma

Als je dus ook ergens het lettertype tegen komt zomaar op iets cools zet het hier dan effe neer liefst met foto.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 105
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Le Freak

    27

  • Arjen

    16

  • Joriz

    13

  • djbob

    13

Top Posters In This Topic

Posted Images

Juist het lijkt heel erg op elkaar.

Ik hoop dat mensen het lettertype nog meer tegen komen.

Volgensmij zit het lettertype ook bij Discovery Channel bij Extreme Chopper (bij die gasten die echt mooie motoren bouwen!)

Dit met lettertype diploma:

post-19-1081027733.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Jaah, het is het lettertype Diploma.. Is dat hetzelfde lettertype als op het logo van San Andreas? San Andreas is met kleine letters geschreven, dus het ziet er wel anders uit..

Paul Elstak, een bekende nederlandse Hardcore-DJ gebruikt ook het lettertype! Zijn groep waarmee hij muziek maakt heet: Offensive ( kijk eens naar die S en E! )

Paul Elstak is ook met dit lettertype geschreven, en onderin staat heel klein: Hardcore state of mind.. ( check die D! )

Dit is volgens mij NIET het lettertype Diploma, maar wel het San Andreas lettertype! Vergelijk maar eens met het logo van San Andreas.

post-19-1081074697.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Het zou best kunnen.. Maar dan heeft dit in ieder geval niks met het lettertype te maken! Het is wel geinig dat het lettertype van San Andreas op mijn trui staat en op vele andere dingen! :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Hardcore labels gebruiken het lettertype wel vaker, kom ik achter.. Misschien omdat het een beetje agressief/mysterieus lettertype is..?

Hellraiser (heel bekend label, organiseert ook grote feesten) in het lettertype:

post-19-1081159692.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

weet je waar ik dit lettertype ook gevonden heb? B) misschien raar :huh: maar wel waar?!

Bij Age of Empires II en ook bij Age of Empires II the Conquerors,

wat ons (mij enminsten op de vraag/stellind brengt: "Misschien heefd GTA San Andreas dit lettertype van Age of Empires II Ingepikt.

Als ze da gedaan hebben vindt ik ut wel dom! volgenden keer zelf lettertypen vezinnen! :angry:

((Note: Als ik hier een Screenshot® van wil maken krijg ik het onduidelijkste resultaat. dus heb ik geen Screenshot®! :(

Link to comment
Delen op andere websites

Het Age of Empires 2 lettertype lijkt er wel een beetje op.

Maar volgensmij niet helemaal hetzelfde.

Dat Wild kom ik steeds meer op kleding tegen.

Leuke reclame voor GTA San Andreas.

Aan het lettertype is dus nu al een beetje te zien wat voor gangs enzo er komen.

Link to comment
Delen op andere websites

Aan het lettertype is dus nu al een beetje te zien wat voor gangs enzo er komen.

Hoe bedoel je dat?? Wat voor gangs komen er volgens jou?? :puh: Ik vind het lettertpe wel een beetje Diablos achtig.. B)

Link to comment
Delen op andere websites

Hardcore gangs, whahaha.. Ik hoop het, allemaal geile kale koppen :puh:

Iedereen kent het: Jagermeister, alleen als ie ijs- en ijskoud is... B)

Het bekende lettertype word ook door Jagermeister gebruikt!

post-19-1081526155.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...