Jump to content

Forum


Las Vegas

Recommended Posts

Hey LV,

Euhm zou je wat duidelijker willen zijn met wat je wil en wat je nodig hebt, bedoel je een actief forum, een gehost forum of een gratis forum met ads, moeten er al forums zijn moet er al een skin en enkele mods op zitten. Wat wil je eigenlijk? Graag wat meer info.

Mvg

Rivel

Link to comment
Delen op andere websites

Hey LV,

Euhm zou je wat duidelijker willen zijn met wat je wil en wat je nodig hebt, bedoel je een actief forum, een gehost forum of een gratis forum met ads, moeten er al forums zijn moet er al een skin en enkele mods op zitten. Wat wil je eigenlijk? Graag wat meer info.

Mvg

Rivel

Ik denk juist een goed lopende forum, maar dat de eigenaar er niet meer zin in heeft.

Hierop heb ik te zeggen, ik niet.

Je kan altijd als je geen verstand van Mysql hebt enzo een host nemen met Cpanel.

Cpanel heeft die functie om een forum systeem te installeren zonder html en ftp kennis.

Natuurlijk moet je wel een forum goed onderhouden.

Een host met Cpanel is Phost(.nl)

() weglaten voor de URL.

Link to comment
Delen op andere websites

Hey LV,

Euhm zou je wat duidelijker willen zijn met wat je wil en wat je nodig hebt, bedoel je een actief forum, een gehost forum of een gratis forum met ads, moeten er al forums zijn moet er al een skin en enkele mods op zitten. Wat wil je eigenlijk? Graag wat meer info.

Mvg

Rivel

Ik denk juist een goed lopende forum, maar dat de eigenaar er niet meer zin in heeft.

Hierop heb ik te zeggen, ik niet.

Je kan altijd als je geen verstand van Mysql hebt enzo een host nemen met Cpanel.

Cpanel heeft die functie om een forum systeem te installeren zonder html en ftp kennis.

Natuurlijk moet je wel een forum goed onderhouden.

Een host met Cpanel is Phost(.nl)

() weglaten voor de URL.

Maar, een host dat kan je leren maa reen nieuw forum beginnen daar heeft hij niet zoveel zin in denkik. En ik ken niet zoveel goeddraaiende forums waarin de admin geen zin meer heeft, dan geeft de admin het wel over aan een G-mod.

Mijn raad is: Begin er zelf een pak het goed aan en je hebt over een paar maanden een goed draaiend forum.

Link to comment
Delen op andere websites

Kies voor phpBB (laatste versie: 3) of IPB. IPB2 is niet gratis, maar 1.3 wel. phpBB is in alle formaten gratis en zal binnenkort met phpBB3 komen, waarvan de beta's al verkrijgbaar zijn. Wat kun je verwachten voor deze systemen? Nou, een soort forum zoals dit, alleen dan zonder Blogs, Galerij en enkele andere functies. Maar daarvoor betaal je als je IPB2 wilt. Het ligt helemaal aan jezelf wat je wilt. Standaard zitten bij geen enkele van deze banners of reclame (hooguit: Powered by IPB) en met behulp van mods kun je zelf nog leuke functies toevoegen.

Hopelijk heb ik je weer een stukje verder op weg geholpen. :)

phpBB.com - InvisionPowerBoard

Link to comment
Delen op andere websites

Tegenwoordig kan je via Zetaboards.com al gratis een IPB2 systeem runnen.

Alleen is het nu nog niet zo handig wegens de beta fase van hun.

IPb1.3 is dus een optie als je zelf wilt uploaden enzo, maar de veiligheid is minder, als je voor ipb1.3 kiest zal ik de Security Mod installeren die te vinden is op IBforen.de volgensmij.

MyBB, SMF, PHPBB, YABB zijn ook goede vormen, als je een site erbij wilt zal ik kiezen voor MyBB, SMF of PHPBB omdat MKportal die ondersteunt.

Maar de keuze is aan jouw.

Kijk ook eens op www.opensourcecms.com

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...