Jump to content

[VAK] Wiskunde


GTA-Sheep

Recommended Posts

/me is shtiing brickz.

Btw,

als x door x wordt gedeeld is het antwoord 1. Vul maar getallen van alle getallen (behalve 0) in. Maar als je 0 deelt duur nul kun je nooit een groter/kleiner getal (of toch wel?) krijgen.

En hoe deel je een normaal getal door 0? Als je iets deelt door iets wat hetzelfde is = 1. Delen door groter = meer dan 0, minder dan 1. Maar als je het deelt door 0 is het een oneindig getal?

WTF?

Wiskundig gezien kan je gewoon niet door nul delen, dat is tegen de regels van de wiskunde in. Bekijk je het natuurkundig, dan is een getal gedeeld door nul oneindig.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 391
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Mania-92

    37

  • Dutchy3010

    32

  • Grand Theft Auto TOM

    20

  • Mr-Triple-X

    18

Je kunt niet door 0 delen omdat het geen getal is 0_0

Hoezo is 0 geen getal? Wat is het dan, een appel?

0 is gewoon een natuurlijk getal hoor.. :puh:

Het is zeker een getal. En het getal 0 betekent niks. En (op de klassieke manier) kun jij 0 snoepjes onder 4 mensen verdelen..?

Link to comment
Delen op andere websites

Je kunt niet door 0 delen omdat het geen getal is 0_0

Hoezo is 0 geen getal? Wat is het dan, een appel?

0 is gewoon een natuurlijk getal hoor.. :puh:

Het is zeker een getal. En het getal 0 betekent niks. En (op de klassieke manier) kun jij 0 snoepjes onder 4 mensen verdelen..?

Jazeker, dan krijgt iedereen er precies 0.

Maar iets delen door nul zelf is niet mogelijk, voorzover de wetenschap zegt. ofzo.

Trouwens, 0 is het meest belangrijke getal :Y

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Je kunt niet door 0 delen omdat het geen getal is 0_0

Hoezo is 0 geen getal? Wat is het dan, een appel?

0 is gewoon een natuurlijk getal hoor.. :puh:

Het is zeker een getal. En het getal 0 betekent niks. En (op de klassieke manier) kun jij 0 snoepjes onder 4 mensen verdelen..?

Je bedoelt, kan jij 4 snoepjes onder 0 mensen verdelen? Want jij zegt eigenlijk, wat is 0 / 4?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb best wel veel moeite met wiskunde. Op de basisschool kregen we rekenen, maar als je een schooltje hoger gaat heb je lal gelijk het gevoel dat het stukken moeilijker wordt, vooral met dat (y x 18 + 2) vind ik erg lastig.

Link to comment
Delen op andere websites

Eindelijk heb ik mn grafische rekenmachine.

Ik heb gisteren met mn leraar een weddenschap gesloten. Ik zal morgen mn hele rekenmachine vol hebben gepropt met extra programmatje's, games, etc.

Toen ik thuis kwam was t me al in een uur gelukt dat ding vol te proppen. :7 (gaat nogal een beetje lastig, moest ook allemaal stuurprogramma's installeren etc.)

Eindelijk geen saaie lessen meer! Ik ga wel puzzelen, racen, pokeren of aan mn kalender klooien! FUCK YEAH! :dans:

Bewerkt: door Fyre
Link to comment
Delen op andere websites

Hallo,

Ik heb een vraag over Wiskunde. Ik heb VMBO-T, dus het zal niet moeilijk zijn.

Ik heb morgen een repetitie van hoofdstuk één. Dat hoofdstuk heet: Ruimtefiguren. Dat zijn 3D figuren zoals een Kubus,Cilinder en en Balk ..enz. Maar ik vat er geen ene reet van. Met name over de Piramide. Kan iemand mij uitleggen hoeveel ribben,grensvlakken en wat de uitslag van de Piramide is?

Zo snel mogelijk graag, want als je het over drie uur post, heb ik er niks meer aan. Want dan moet ik naar bed. :7

Bij voorbaat erg bedankt!

Groeten,

Thegtaman (:>)

Nieuw:

Hoeft niet meer! Ik heb vandaag de repetitie gemaakt, en was best makkelijk! :Y

Ik kwam er prima uit!

Groeten,

Thegtaman

Bewerkt: door thegtaman
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...