Jump to content

Nederland - Slovenië -- 17/10/2007 20:30


NilsHolgersson

Recommended Posts

  • Reacties 52
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NilsHolgersson

    10

  • RobertSA

    8

  • NandroDavids

    3

  • Scarface92

    3

Babel weer verslapen, maar staat nu wel in het veld.

Nu zingt het publiek "FOPEN DE HAAN, FOPPEN DE HAAN"

Ik denk dat niemand van basten mag. :7 Ik zelf mag hem ook niet. :N Hij is een slechte coach.

Hij weet het veld slecht in terichten, alleen het doel is goed !

Link to comment
Delen op andere websites

Gewoon schandalig eigenlijk, ze hebben weer eens erg veel geluk. Als je zo omgaat met de kansen dan maak je er eentje in 90 minuten, die andere goal was gewoon een slechte terugspeelbal. Gelukkig ging het achterin wat beter. Overigens vind ik niet dat alle kritiek op Van Basten gericht moet worden. Hij traint maar erg weinig, en vrijwel elke keer heeft hij een andere ploeg.

Link to comment
Delen op andere websites

Nu zingt het publiek "FOPEN DE HAAN, FOPPEN DE HAAN"

Toen ze dat begonnen te zingen zag ik in mijn verbeelding Foppe al naar beneden lopen, Marco neerslaan en het roer overnemen. Maarja Foppe zal zijn nuchterheid nooit afschudden natuurlijk.

Link to comment
Delen op andere websites

Ach, iedereen zijkt wel op van Basten, maar hij wint wel bijna altijd met zijn team. :7

Echt volgens mij zijn wij de enige in heel Nederland die zo denken... Lekker boeiend dat het niet om aan te zien is. We moeten toch winnen

Ja, maar we doen het wel met hele matige cijfers. Ik had eigelijk meer verwacht tegen Slovenië. tegen Luxemburg moeten we winnen, dan zijn we door!!!!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik dacht dat men in 't stadion riep "Robben bedankt, Robben bedankt", maar 't lijkt erop dat ik de enige ben. Had 't wel humor gevonden, aangezien Robben slechts een half uurtje mee heeft gedaan en toen weer naar de kant werd gehaald.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het niet gekeken. Ik zapte 3 keer langs de wedstrijd, en toevallig tijdens de goals. Voor de rest vind ik dat het publiek gelijk heeft. Heel gauw opdonderen met die van Basten...hij wint wel alles maar wat een kutvoetbal man. Dit is gewoon niet leuk meer.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...