Jump to content

Nederland - Slovenië -- 17/10/2007 20:30


NilsHolgersson

Recommended Posts

Ja, maar we doen het wel met hele matige cijfers. Ik had eigelijk meer verwacht tegen Slovenië. tegen Luxemburg moeten we winnen, dan zijn we door!!!!

Tegen Slovenië en Luxemburg wint 'ie wel ja. Ik kan ook wel een opstelling maken die van Slovenië wint. Maar op het EK kunnen we met dit knuddevoetbal vóór de halve finales weer naar huis.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 52
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NilsHolgersson

    10

  • RobertSA

    8

  • NandroDavids

    3

  • Scarface92

    3

Ik dacht dat men in 't stadion riep "Robben bedankt, Robben bedankt", maar 't lijkt erop dat ik de enige ben. Had 't wel humor gevonden, aangezien Robben slechts een half uurtje mee heeft gedaan en toen weer naar de kant werd gehaald.

Dat zongen ze ook... Allebei :Y... Robben geblesseerd, tsja, die gozer is meer geblesseerd als niet geblesseerd.

Dat ze winnen, prima. Maar hier hadden ze echt met veel grote cijfers van moeten winnen. Allemaal sterren van spelers met veel individuele klasse, maar een team is het niet. En dat is waar Foppe de Haan met Jong Oranje beter scoort, ondanks dat ze niet veel samen spelen/trainen, heeft hij er wel een echt team van gemaakt. Daar kan Van Basten in ieder geval nog iets van leren. Het Nederlands Elftal kan elkaar niet goed vinden. Team spirit heet dat, maar volgens mij heeft Van Basten daar nog nooit van gehoord.

Overigens heb ik liever dat Nederland af valt voor het EK, als dat ze met dit voetbal naar het EK gaan. Want dan zullen ze afgestraft worden. Stel je voor dat ze zo spelen tegen de "grote landen". Dan zijn de rapen gaar...

En natuurlijk moet Van Basten beginnen met de spelers op de juiste plaats zetten. Volgens mij heeft hij in zijn voetbaltijd tijdens de keren dat hij onderuit geschopt is ook zijn verstand verloren :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het niet gekeken...maar wat een kutvoetbal man.
Hoe kun je nou een mening vormen als je niet hebt gekeken? Prima als je 't voetbal van Nederland niks hebt gevonden, maar kom dan alsjeblieft niet aanzetten met 't feit dat je helemaal niet hebt gekeken.

Overigens vond ik de opstelling die Van Basten ditmaal uit de hoge hoed had getoverd een prima opstelling, alleen kwam 't er nog niet helemaal uit. Mede door 't feit dat Van der Vaart en Van Persie geblesseerd uitvielen en Arjen Robben werkelijk amateuristisch voetbalde. Máár, dat is natuurlijk geen excuus voor een verschrikkelijk moeizame wedstrijd weer, alhoewel het resultaat prima was :)

Link to comment
Delen op andere websites

Tsja, en als je dat vervolgens weer afzet tegen de prestatie die Guus Hiddink levert men een paar zeer slechte Russische spelers (in verhouding dan) tegen Engeland dan weet ik wel wie ik liever als bondscoach zou zien :Y Maar ja, Guus is natuurlijk niet gek en met dat salaris bleef ik ook mooi in Rusland :D. Natuurlijk telt de winst en als we van Luxemburg winnen (en dat lijkt me wel te doen ^_^ ) gaan we gewoon lekker door. Maar overtuigend gaat het allemaal niet :N en ook voorzie een drama straks op het EK

Link to comment
Delen op andere websites

Het was trouwens ook niet slim om die wedstrijd hier in Eindhoven te laten spelen. De KNJB weet toch ook wel dat ze hier niet zo van Basten-minded zijn? Je kon eigenlijk wel verwachten dat al die spelers van Ajax en AZ uitgefloten werden. Ik vind trouwens ook een ondraaglijk idee dat er een Ajacied misschien op mijn plek heeft gestaan.. :{

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het niet gekeken...maar wat een kutvoetbal man.
Hoe kun je nou een mening vormen als je niet hebt gekeken? Prima als je 't voetbal van Nederland niks hebt gevonden, maar kom dan alsjeblieft niet aanzetten met 't feit dat je helemaal niet hebt gekeken.

Overigens vond ik de opstelling die Van Basten ditmaal uit de hoge hoed had getoverd een prima opstelling, alleen kwam 't er nog niet helemaal uit. Mede door 't feit dat Van der Vaart en Van Persie geblesseerd uitvielen en Arjen Robben werkelijk amateuristisch voetbalde. Máár, dat is natuurlijk geen excuus voor een verschrikkelijk moeizame wedstrijd weer, alhoewel het resultaat prima was :)

Robben viel ook geblesseerd uit hoor :Y

Maar je hebt wel gelijk dat deze keer de bedoeling van de opstelling zeker niet slecht was :N.. Alleen hadden ze dan ook wel eens moeten trainen...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vond Robben zoals altijd al slecht spelen dus deze wedstrijd ook , Een paar voorbeelden:

-Robben heeft de bal , Gaat 1 man voorbij

-Gaat de volgende man voorbij en loopt zich vast tussen de Sloveen'se verdediging! , Dus ik snap niet dat jullie zo'n egoístisch mannetje als fan kunnen betonen! , Snappen jullie mij of moet ik nog meer uitleggen?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vond Robben zoals altijd al slecht spelen dus deze wedstrijd ook , Een paar voorbeelden:

-Robben heeft de bal , Gaat 1 man voorbij

-Gaat de volgende man voorbij en loopt zich vast tussen de Sloveen'se verdediging! , Dus ik snap niet dat jullie zo'n egoístisch mannetje als fan kunnen betonen! , Snappen jullie mij of moet ik nog meer uitleggen?

Ja graag, je voorbeelden zijn nou niet bepaald van hetzelfde kaliber als die van Jan v. Halst.

Link to comment
Delen op andere websites

Arjen Robben kan ook geen man passeren. Wat hij doet is de bal langs zijn tegenstander schieten en er dan zelf keihard achteraan rennen. Omdat onderhand heel Europa wel weet dat dat zijn manier van spelen is lukt het niet meer en laat 'ie zich maar vallen in de hoop op vrije trappen. :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

't Zal zeker niet aan de naam liggen. :D

Het valt me wel op dat Van Persie de laatste tijd stukken beter is gaan voetballen. Geen zielig gedoe meer, hij kreeg een elleboog in zijn gezicht en ging dubbel met zijn knie. Eerst was het altijd watjes gedoe mja.. Voor de rest tja, Huntelaar is ook niet meer wat hij geweest was, Sneijder speelde een redelijke wedstrijd maar ook niet op zijn best, Babel daarentegen speelt dan wel weer redelijk. 't Zelfde geldt voor Emanuelson, top verdediger. De rechtsvoor van Slovenie kwam daar echt niet langs.

Link to comment
Delen op andere websites

Nieuwe vorm van een sport-blunder.. Terechte witte zakdoekjes voor de Bondscoach.

Ben blij dat ik niet in het stadion van PSV zat die avond.

Foppe de Haan zal veel beter presteren, en hij geeft een beter imago voor de Nederlanders ^_^

Roemenie was nog veel erger eigenlijk.. :7

Link to comment
Delen op andere websites

In VI in de column van Johan Derksen stond een goed stukje. Hij haalde uit De Gelderlander een stukje van Wilbert Savonije, managing partner van Winner, een bedrijf dat zorgt voor leiderschapontwikkeling bij grote bedrijfen:

Derksen:

Volgens Savonij wordt het gebrekkige leiderschap van de bondscoach veroorzaakt door een klassiek verkeerde inschatting van het leiderschappotentieel van toptalent. Volgens hem creërt een bedrijf dat zijn beste verkoper promoveert tot salesmanger of commercieel manager twee problemen. Dit bedrijf is zijn beste verkoper kwijt en zet een leider boven de groep die meestal niet in staat is zijn eigen succes te vertalen in het succes van anderen. Het resultaat is dat een volledig team disfunctioneert. Savonij: 'Van Basten is een topvakman (voetballer) die gepomoveert wordt tot leider (bondscoach). Hij weet niet hoe hij dat moet doen. Van Basten was nooit een echte leider op het veld en heeft geen track record als coach. Het lijkt erop dat hij door middel van zijn stoïcijnse houding en soort van machtsvacuüm om zich heen creërt. Degene in zijn selectie die een krachtige leidinggevende of sturende kwaliteiten toont wordt als gevaarlijk gezien en om voetbaltechnische redenen afgewezen. Of zoals Van Bommel treffend aangaf: "Ik kreeg door Van Basten het gevoel dat ik niet meer kon voetballen". Door op deze wijze te managen onstaat een team van minder uitgesproken individuen die relatief gehoorzaam de opdrachten uitvoeren. Daarme kwalificeer je maar win je nooit een belangrijke wedstijd van landen met bikkelharde leiders in het veld"

Ik ben er lang mee bezig geweest om dit te quoten dus wel ff serieus doorlezen :puh:

Het klopt denk ik wel.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...