Jump to content

Jaap Stam Stopt


Gijsso

Recommended Posts

AMSTERDAM - Jaap Stam heeft maandagmiddag met onmiddellijke ingang zijn loopbaan als profvoetballer beëindigd. De 35-jarige aanvoerder van Ajax levert zijn contract in omdat hij fysiek en mentaal niet meer in staat is om topprestaties te verrichten.

Stam, wiens verbintenis pas aan het einde van het seizoen afliep, lichtte zijn besluit maandagmiddag toe tijdens een drukbezochte persconferentie in de ArenA. ,,Ik kan niet meer brengen wat ik moet brengen'', zei hij. ,,Ik wilde in het begin van het seizoen al stoppen. Ik heb me over laten halen om door te gaan. Nu heb ik er de kracht niet meer voor.''

Bron: MSN Sportnieuws

Jaap Stam is dus gestopt. Zeg maar hier onder wat jij van er van vind.

Bewerkt: door GTAGijsso
Link to comment
Delen op andere websites

Ja, wat moet je erover zeggen? Als de man vindt dat hij er klaar mee is dan vind ik dat prima. Wat ik wel vind is dat hij al die jaren echt een topverdediger is geweest die altijd deed wat moest en vooral in het nederlands elftal altijd erg belangrijk was. Daarnaast zal ik dat gevangenis-tronie wel een beetje missen :D

Link to comment
Delen op andere websites

Dit was een nou voorbeeld voor een beginnende verdediger. Hij wist altijd wat hij moest doen en en deed alles wat hoj kon. Dat zijn carriére in deze jaren zou eindigen dat wist ik allang, want bijna niemand voetbalt nog door op deze leeftijd. Nog veel geluk in je leven Jaap :tu:

Bewerkt: door ..::GhostRider::..
Link to comment
Delen op andere websites

Wat een pussy. Hij laat een zinkend schip achter, nu het Ajax hem net hard nodig als aanvoerder. Aan de andere kant is het jammer, wij hebben hier in Eindhoven nog een appeltje met hem te schillen na z'n uitspraken over PSV. Wat had ik hem graag helemaal de huid volgescholden tijdens PSV-Ajax, als ie bezig was met de warming-up. Da's wel vervelend. Maar wel een laf besluit, dat ze dit slikken in Amsterdam zeg..

Bewerkt: door RobertSA
Link to comment
Delen op andere websites

Ik had hem een mooier afscheid gegund. Nu kun je concluderen dat zijn terugkeer op de Nederlandse velden een teleurstelling is geweest. Hij liep al langer te klungelen en was niet meer de Jaap Stam die we allemaal kenden.

stam-j1.jpg

Jaap zoals ik me hem zal blijven herinneren; onverwoestbare rost in de branding van Oranje. _O_

Wat nu? Voor het avontuur naar Qatar? Auditie in Hollywood doen als monster van Frankenstein? Of gewoon terug naar Kampen? Ik vermoed het laatste. Jaap is geen man van glitter en glamour. Zolang hij zijn Unox-worstje kan eten is alles goed. Jaap. :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Wat een pussy. Hij laat een zinkend schip achter, nu het Ajax hem net hard nodig als aanvoerder. Aan de andere kant is het jammer, wij hebben hier in Eindhoven nog een appeltje met hem te schillen na z'n uitspraken over PSV. Wat had ik hem graag helemaal de huid volgescholden tijdens PSV-Ajax, als ie bezig was met de warming-up. Da's wel vervelend. Maar wel een laf besluit, dat ze dit slikken in Amsterdam zeg..
Hmm, ik kan me herinneren dat je laatst beweerde wel degelijk een echte voetballiefhebber te zijn...maar als je dit over Jaap Stam durft te zeggen ben je 't wat mij betreft ab-so-luut niet waard om een Nederlandse voetbalfan/voetballiefhebber genoemd te worden. Stam is de beste Nederlandse verdediger die jij in je leven hebt meegemaakt man... :t
Link to comment
Delen op andere websites

Wat een pussy. Hij laat een zinkend schip achter, nu het Ajax hem net hard nodig als aanvoerder. Aan de andere kant is het jammer, wij hebben hier in Eindhoven nog een appeltje met hem te schillen na z'n uitspraken over PSV. Wat had ik hem graag helemaal de huid volgescholden tijdens PSV-Ajax, als ie bezig was met de warming-up. Da's wel vervelend. Maar wel een laf besluit, dat ze dit slikken in Amsterdam zeg..
Hmm, ik kan me herinneren dat je laatst beweerde wel degelijk een echte voetballiefhebber te zijn...maar als je dit over Jaap Stam durft te zeggen ben je 't wat mij betreft ab-so-luut niet waard om een Nederlandse voetbalfan/voetballiefhebber genoemd te worden. Stam is de beste Nederlandse verdediger die jij in je leven hebt meegemaakt man... :t

Ik zeg ook niet dat het een slechte verdediger is, maar ik vind het gewoon een eikel. Ben ik dan geen voetballiefhebber?

Link to comment
Delen op andere websites

Jaap Stam was de rots van verschillende teams uit nederland/buitenland , Ze vonden allemaal dat hij het toppie deed! , Jammer dat hij weg gaat maar zo-gaat de voetbalwereld , Mensen gaan we en er komen nieuwe mensen bij . Hopelijk zullen '' De echte Fans '' het begrijpen dat hij per direct wil gaan vertrekken. Nog een fijne tijd Japie stam!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...