Jump to content

Ronald koeman per direct naar valencia.


Gtaboy107

Recommended Posts

'Ronald Koeman naar Valencia'

Uitgegeven: 31 oktober 2007 14:10

Laatst gewijzigd: 31 oktober 2007 14:32

EINDHOVEN - Ronald Koeman wordt trainer van Valencia, zo melden diverse Spaanse media. Het zou gaan om de rest van de huidige competitie en twee volledige seizoenen.

De trainer van PSV en de Eindhovense club geven geen commentaar, maar PSV heeft voor woensdagavond wel een persconferentie belegd. Over de inhoud daarvan wil de club niets zeggen.

Koemans zaakwaarnemer Ger Lagendijk wilde er woensdag evenmin inhoudelijk op ingaan. "Voor het eerst in 28 jaar heb ik van Ronald een spreekverbod gekregen", aldus Lagendijk. "Ik kan en mag niets zeggen en dat doe ik dan ook niet. Donderdag kan ik misschien meer melden."

Contractbesprekingen

Volgens de Spaanse krant AS zullen de contractbesprekingen woensdagmiddag afgerond worden. Koeman (44) was in Spanje eerder assistent-trainer van Barcelona (1998-1999). Daarna coachte hij Vitesse, Ajax, Benfica (Por) en PSV.

Koeman zou bij Valencia de tweede Nederlandse trainer zijn in de geschiedenis van de club. Guus Hiddink was in de jaren'90 drie seizoenen eindverantwoordelijk bij 'Los Ches'.

Bron: nu.nl

Lekker lullig...

Link to comment
Delen op andere websites

Daar zou Ajax toch al mee bezig zijn ?

Hmm.. ik heb het idee dat die Marco van Basten na het EK gaan presenteren als nieuwe trainer.

Zou kunnen.

Ik hoop dat Guus Hiddink terug naar Psv gaat. :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

Ajax en PSV willen allebij Martin Jol, maar ik zou het van Ajax gewoon zielig vinden. Ze moeten daar in Amsterdam Adri Koster ook gewoon een kans geven. Ik denk en hoop dat Martin Jol voor PSV gaat kiezen. Maar dat Ronald weg is had ik niet echt verwacht. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Het is nog helemaal niet zeker, waar iedereen van uit lijkt te gaan.

Toch wel raar, zoiets. Als het raar is raken twee topclubs uit Nederland hun hoofdcoach kwijt omdat die ergens anders willen werken. Erg frapant (het perfecte wordt voor deze situatie :) )

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...