Jump to content

Spywareproblemen?


TubS

Recommended Posts

  • 2 weken later...
  • Reacties 99
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • BelgiumRedDevils

    10

  • ikt

    6

  • Woody268

    6

  • Big Boss

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Lees eerst de tutorial over spyware, hierin wordt DUIDELIJK uitgelegd hoe je het beste spyware kunt verwijderen, zijn er vragen of opmerkingen of kom je ergens niet uit? open dan geen nieuw topic maar stel je vragen hier..

ik ehb zon verwijder programma (helpt voor geen meter )

maar telkens krijg ik het spyware terug gezzelig met zen fammilie

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 2 weken later...
ik weet nog wel goede spywer progs en antivirus progs

1 voor spyware'' spysweeper''hitmanpro''

en anti virus (antivirus xp)(avg free) enzzzzz :lol: :lol:

Hitman Pro heb ik al eens gdwonload ja, maar ik kreeg nog steeds een fouten rapport op mijn PC van ''wuauclt.exe'', en soms ook een geheugen error daarover, verder doet de PC het prima.

Geen vastlopers, niks.

Hoe kan dat?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

ja weet iemand een progje of iets anders om dit adeware: NEEDEDWARE heet het weet iemand iets om dit weg te doen pleas ik moet het heben want ik krijg het er nie af en ik heb al progs: (hitmanpro,antivirusxp,en spysweeper maar die krijgen het er nie af weet iemand iets om dit te deleten!!! :(

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
Ik heb ook adware, daar had ik eerst ook veel problemen mee :( Maar toen had ik de pc gedefragmenteert...Toen deed hij het weer...

Je PC defragmenteren helpt niets tegen ad-/spyware. Defragmentatie maakt je PC weer wat sneller omdat je HDD (een grote vertrager) alles weer makkelijker kan vinden.

Zoek ook eens op naar Hijackthis. Ik heb er pas een post over gemaakt waar hij te vinden is en waar je de logfiles van dit prg. kun laten onderzoeken (gratis). Hiermee kun je heel makkelijk verkeerde programma's niet meer alten starten.

Link to comment
Delen op andere websites

hoe doe je dat defragmenteren?

Rechtermuisknop een een harde-schijf in verkenner => eigenschappen => extra => defragmenteren.

Als je je PC als heel lang niet opnieuw geinstaleerd hebt en je veel software installeerd / deinstalleerd (of veel bestanden erop zet en er weer afhaald) dan kun je goed merken dat je PC weer sneller wordt.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...