Jump to content

Spywareproblemen?


TubS

Recommended Posts

@ bjorn 13 : Welke windowsversie heb je ? Als je win xp hebt moet je VOOR dat de balkjes laden op de f8 toets drukken en dan kiezen voor opstarten in veilige modus. Eens dit gedaan ga je naar de zoek functie van microsoft zorg dat geavanceerde opties aangevinkt staat en typ je daar het bestand dat de worm bevat ,ik kan het niet op je eerste screenshot zien hoe het bestand noemt. Eenmaal het bestand gevonden is kies dan voor delete file.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 99
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • BelgiumRedDevils

    10

  • ikt

    6

  • Woody268

    6

  • Big Boss

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 3 weken later...

HELP! Mijn scherm is zwart als ik mij aanmeld bij Windows! Ik kan dat gewoon veranderen in configuratiescherm enzo. Maar nu komt het : mijn scherm wordt ook zwart als ik het internet opga!

We hebben er al vanalles overheen laten gaan.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 maanden later...

Whaaah!! Mijn pc zit vol spyware (geloof ik) want hij loop héél langzaam :-( . Als ik mijn pc opstart dan zegt mijn antivirus steeds datie spyware gevonden heeft. Mijn pc werkt dan opeens heel langzaam, heij maakt een raar geluid en er komen steeds pop-ups zónder dat ik internet opstart. Ik heb mijn pc al een paar keer ''schoon proberen te maken'' met HitmanPro, Symantec Antivirus 2006(bedrijfsversie). En nog steeds loopt hij sloom. En er komen steeds error berichten van internet Explorer :-( .

Link to comment
Delen op andere websites

Dat had ik dus ook, eerst hitman gedaan, ging een tijdje goed, tot die vorige week sloom ging!

Heb toen dus met behulp van Exabyte systeemherstel gedaan, en nu loopt hij weer goed!

Je moet naar start, alle programmas, bureau ascessoires, systeem werkset en dan systeemherstel, dan kan je een datum uitkiezen en is je PC weer net als toen ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet Sypsweeper vanaf HitmanPro downloaden, dan draai je een scan, na die volledige scan, vraagt hij of je wilt dat de Computer opnieuw word gestart, dan druk je OK, want dan verwijderd hij ook alle sporen, i.v.m dat daar nog nieuwe Spyware kan onstaan. Dan ga je naar schilden, en stel je alle schilden in, behalve die van MSN, als je tenminste aan MSN doet.

Daarna, download je ook weer vanaf Hitmanpro's site, Ad Aware SE Personal, deze draai dan ook, en dan Full Scann, misschien dat je nog enkele virussen tegen komt, je vinkt na Search beurt, alles aan, en hij verwijderd dat allemaal.

Nog even uitleg hoe je vanaf Hitman Pro alles download:

Als je op de URL klikt, kom je gelijk op de Home pagina, je scrolled dan naar beneden, totdat je alle Virusscanners ziet staan, die Hitman Pro ondersteunt, daar kun je de hierboven 2 genoemde virusscanners downloaden, evenuteel zoek je er nog een paar handige bij.

-Niels- nu zijn de meeste virussen verwijderd, dus ook een groot deel waardoor je pc trager werd gemaakt, als hijnog steeds erg traag loopt, dan kijk je eerst in Confguratiescherm-->Software, en verwijder je alle onnodige progamma's, ik doe dit ook altijd wanneer mijn PC trager gaat. Daarna doe je hetzelfde in je Hardware, dit dan gewoon via Deze Computer, dan verwijder je daar verschillende mappen, waar je niks meer aan heb.

Veel Succes ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Het is al klaar...hij loopt weer goed!

Maar nu heb ik weer een andere vraag!

Ik heb op mijn broer zijn laptop Hitman Pro geinstalleert en gedraait!

Omdat hij al heel veel last had van Pop-ups en spyware!

De meeste spyware is er nu af.

Maar ik blijf die achterlijke pop-ups terug krijgen!

Ik heb de Google Toolbar ook al geinstalleert, maar het helpt geen fluit!

Wat kan ik nog meer doen?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Ik heb zonet HitManpro gedownload, zelf had ik Adware al. Een vriend van me raadde me HitmanPro aan, ik heb hem gedownload van Hitmanpro.nl. Nadat ik hem geïnstalleerd had, moest hij even wat dingen van het web downloaden.

Toen kwam er ineens iets dat ik mijn virussanner moest deïnstalleren (zie plaatje). Ik dacht dat doe ik even niet, want zometeen ben ik echt de hele virusscanner kwijt.

Als ik HitmanPro wil gebruiken moet ik dan sowiezo mijn virusscanner deïnstalleren. Met Adware red ik het toch ook wel? Dan hoef ik me dus uitterraad geen zorgen te maken, alhoewel HitmanPro beter klinkt.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Ik wil even een opmerking maken over FlutmanPro :bier:

Iedereen doet er super positief over maar eigenlijks kan ik er niks beters over vertellen dan een voorgekookte strondhoop :clown: Het instaleert namelijk meer dan alleen maar de leuke en mooie programma's er worden geheime logs aan gemaakt. Er worden zelfs op verschillende fora's verboden op Hit(flut)man pro gestelt.

Dat wou ik even kwijt, ik zal het dan ook zeker nooit gebruiken ik ga mooi verder met Ewido.

(Bedoelt het absoluut niet onaardig maar probeert jullie iets wijs te maken).

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...