Jump to content

Darten


MightyDuck

Recommended Posts

  • Reacties 30
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Pete-R

    6

  • MightyDuck

    6

  • Morpheus 83

    3

  • -Niels-

    2

ik hoop dat martin adams wint van die whitlock en dat vanavond barney wint van fitton, dan heb je een mooie finale

Jou wens en tevens mij wens komt uit. Raymond van Barneveld moet tegen Martin Adams. Ik gun het Martin Adams heel erg om in de finale te staan, want hij speelt al zo lang op lakeside (voormalig embassy) en zijn droom was in de finale staan van de Lakeside dat is hem nu eindelijk gelukt.

Finale:

Zondag 09-01-2005

Martin Adams- Raymond van Barneveld

* ShadowOps je hebt dat bericht geplaatst op 02:34 AM dus dan is er nog geen wedstrijd gespeelt*

Bewerkt: door petersmurfje
Link to comment
Delen op andere websites

Raymond van barneveld heeft de Lakeside 2005 gewonnen. Gefeliciteert Barney dat je voor de vierde keer de Lakeside heb gewonnen. Het was gewoon geen beginnen aan voor Martin Adams hij werd gewoon zo weggespeelt.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
Raymond van Barneveld ook wel Barney genoemt heeft gisteren verloren van Phill Taylor. Ik vond wel dat het dit keer spannender was als de vorige keer partij tegen Phill Taylor.

Dat kan je inderdaad wel zeggen ja, de eerste keer werd hij echt helemaal weggevaagd. In de halve finale leek het tenminste nog een beetje op een wedstrijd, maar de finale tussen Taylor en Fordham vond ik leuker :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 11 years later...

Met dank aan de zoekfunctie een bump van bijna 12 jaar. :7

Ik ben begonnen met darten. Heeft er iemand een idee wat voor pijlen ik het beste kan gebruiken? Eerst wil ik voor mezelf oefenen en als het later beter gaat wil ik graag competitie gaan gooien. Ook heb ik vaak last van een 'zwabberende' dartpijl als ik gooi.

Iemand die me wat tips kan geven?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...