Jump to content

gaat van basten weg


simson5

Van Basten  

22 leden hebben gestemd

  1. 1. Van Basten moet weg?

    • Ja, wij willen Foppe!
      9
    • Ja, laat Guus Hiddink maar uit Rusland komen!
      6
    • Ja, ik wil .... als coach (reageer even om te vertellen wie!)
      4
    • Nee, Van Basten moet blijven!
      2


Recommended Posts

Natuurlijk heb ik liever Foppe de haan, maar van basten heeft ook al aardig wat wedstrijden weten te winnen.

Maar als Nederland verliest, is het altijd de schuld van Van Basten, hij kan er niks aan doen. Maar ik wil neit dat van basten weg gaat want als er een nieuwe trainer komt dan is hij/zei alleen maar slechter. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Los van de vraag of wij dat nou wel of niet leuk vinden is het een traditie in de sportwereld dat trainers gewoon lekker doen wat ze leuk vinden. En dat zal ook voor Van Basten gelden denk ik. Foppe de Haan draag ik een zeer warm hart toe als mogelijke vervanger voor de toekomst maar ik denk niet dat het gaat werken. Foppe werkt veel met jonge mensen en vervult daarbij een soort van vader-rol. Gezellig samen zeilen, leuke dingen doen, aai over de bol en grote successen halen. Zonder twijfel de beste coach die jonge nederlandse voetballers zich kunnen wensen _O_ Maar in een elftal met oudere spelers werkt dat niet. Mannen als Davids en Van de Sar (om er maar 2 te noemen) zoeken géén vader-figuur maar een sterke leider die het spel begrijpt en dan denk ik niet dat Foppe de juiste man is. Als ik € 10,00 stort en we doen dat allemaal, zouden we dan Guus Hiddink kunnen kopen? ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Foppe moet het Grote Elftal niet coachen hij moet gewoon bij Jong Oranje blijfen Foppe hoort bij bij Jong Oranje.

Zo liep ik eerst met de illusie rond dat Foppe niet buiten Friesland kon werken. Ik kreeg ook bijna gelijk want zijn eerste werkdag bij de KNVB werd een drama; hij ging zonder training te geven gedesillusioneerd terug naar Friesland. Foppe had ook nog nooit een iPod gezien. Hoe kan zo'n plattelandsman nou omgaan met zelfingenomen mannetjes als Quincy Owusu-Abeyie en Urby Emanuelson? Maar ik werd aangenaam verrast. Daarom ik zal ik nooit meer twijfelen aan de capaciteiten van Foppe de Haan. Ik denk dat hij het geweldig zou doen als bondscoach van het échte Oranje.

Link to comment
Delen op andere websites

van Basten gaat gewoon na het EK naar Ajax, en dan komt er een nieuwe bondscoach, maar ik denk geen Foppe, die moet gewoon doorgaan met talenten in jong Oranje :Y

Ze moeten een ervaren coach aantrekken die al prijzen heeft gepakt met clubs.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vindt ook dat '' V. Basten '' weg moet . Hij kan gewoon niet met dit team omgaan en kan met spelers zoals '' Davids , Sneijder ... '' betere prestatie's neer-zetten! Al moet Foppe De Haan een beetje wennen aan dit team maar dat maakt toch niet zoveel uit want later heb je er veel... en veel... meer geluk aan!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vindt ook dat '' V. Basten '' weg moet . Hij kan gewoon niet met dit team omgaan en kan met spelers zoals '' Davids , Sneijder ... '' betere prestatie's neer-zetten! Al moet Foppe De Haan een beetje wennen aan dit team maar dat maakt toch niet zoveel uit want later heb je er veel... en veel... meer geluk aan!

Bert van marwijk moet de leiding overnemen. Ik ben wel voor Feyenoord maar daar gaat het niet om. Hij is een hele goede trainer, ook met andere clubs. Hij is eerlijk (Van Gaal niet die lult altijd maar wat). Hij kan goed emt alle spelers opschieten.

Van Basten had een stom team, wie zet nou de zeeuw erin? Doe robben, v. nistelrooij, davids, van de sar, mathijsen, bouma, van bronckhorst enz.

Link to comment
Delen op andere websites

Bert van marwijk moet de leiding overnemen. Ik ben wel voor Feyenoord maar daar gaat het niet om. Hij is een hele goede trainer, ook met andere clubs. Hij is eerlijk (Van Gaal niet die lult altijd maar wat). Hij kan goed emt alle spelers opschieten.

Dat vind ik niet hoor. Van Gaal is juist heel erg eerlijk. Hij is een man met het hart op de tong, maar zal nooit iets zeggen wat hij niet meent. Hij is zelfs uit de belangenvereniging Coaches Betaald Voetbal gestapt omdat hij openlijk zijn kritiek uitte op de bondscoach. Andere coaches zijn niet zo eerlijk en weerhouden zich van enige kritiek.. en hij is ook niet zoals bijvoorbeeld Koeman die er bij de eerste de beste buitenkans tussenuit vliegt en zijn club in de steek laat. Van Gaal dient zijn contracten altijd uit, en heeft daarom zelfs een aanbieding van Bayern München afgeslagen.

Bert kan overigens ook niet met alle spelers goed omgaan. Zo heeft hij in zijn Feyenoord-tijd nooit een goede relatie gehad met megatalent Robin van Persie. Die vervolgens voor een habbekrats kon tekenen bij Arsenal om daar uit te groeien tot de grote vedette.. kapitaalsvernietiging dus.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb liever ook Foppe de Haan..

Het lijkt me een goede trainer en een heel aardige man.

Van basten moet eerst maar eens leren om goed te kunnen communiseren met het elftal.

Ook vind ik de opstelling van Van Basten niet meer kunnen :N

Ik zou zeggen: Adios Van basten! En welkom Foppe!

Link to comment
Delen op andere websites

ik denk dat hij niet zo lang meer zal blijven. hij krijgt veel kritiek op zich en ik vind hem als trainer en coach niet zo goed. Ze kunnen beter Co Adriaanse als coach nemen vind ik, dat is echt een van de beste :Y

Ik vind Foppe de Haan wel beter

maa V. Basten verdient het nieteens om coach te zijn

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...