Jump to content

Mooiste voetbalmomenten


NilsHolgersson

Recommended Posts

Wat zijn nou van die momenten waar je na jaren nog kippevel van krijgt?

Voor mij steekt deze er toch met kop en schouders boven uit;

Mijn hele jeugd is eigenlijk op dat doelpunt gebaseerd. Alles van Ajax moest ik hebben. Toen het minder ging ging dat natuurlijk ook weer snel de deur uit. En verder het moment van DENNIS BERGKAMP! DENNIS BERGKAMP! DENNIS BERGKAMP! Alleen had dat de finale moeten zijn. Daarom kies ik voor De Kluif.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat zijn nou van die momenten waar je na jaren nog kippevel van krijgt?

Voor mij steekt deze er toch met kop en schouders boven uit;

Mijn hele jeugd is eigenlijk op dat doelpunt gebaseerd. Alles van Ajax moest ik hebben. Toen het minder ging ging dat natuurlijk ook weer snel de deur uit. En verder het moment van DENNIS BERGKAMP! DENNIS BERGKAMP! DENNIS BERGKAMP! Alleen had dat de finale moeten zijn. Daarom kies ik voor De Kluif.

ik vind dat je een leuk filmpje hebt uit gekozen!!!!!!!

en het klopt ook wel. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Wat een belachlijk commentaar :duh:

Het commentaar geeft juist een extra dimensie aan zo'n moment. :( Het is overigens niet het orginele televisiecommentaar. Jack wordt er vanaf de radio bijgeplakt. Maar anders hoor je gewoon droog "Ja! 2-1. Bergkamp."

Bewerkt: door NilsHolgersson
Link to comment
Delen op andere websites

Dat is echt hét kippenvelmoment voor mij...werkelijk schit-te-rend. De finale van de Champions League van 1995 was voor mij wat te vroeg, dus ik moet 't doen met het moment van Dennis Bergkamp, ondanks dat 't geen prijs opleverde. En nu maar wachten op een volgend mooi moment :{
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb dit topic even onder het stof vandaag gehaald omdat de laatste tijd er steeds meer voetbalfilmpjes-topics kwamen. Voor extra informatie en de regels wil ik jullie doorverwijzen naar de hoofdpost.

Erg ijverig van je, Ikkes, maar het Mooiste voetbalmomenten was meer dan een ordinair dump-hier-voetbalfilmpjes-topic. Ik deed het dan toevallig aan de hand van een YouTube-video, maar gebruikers konden hun mooiste voetbalmoment ook beschrijven of bijvoorbeeld aan de hand van een plaatje of geluidsfragment. Dit had nou een favoriet voetbalmoment kunnen zijn;

_belgio_82.jpg

Diego Maradona die het in zijn eentje opneemt tegen het Belgische elftal op het WK van 1986. Wetende dat die bal tien seconde later in het net ligt.

Bewerkt: door Ikkes
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...