Jump to content

Krachttraining


Kyl-El

Recommended Posts

Ik doe zelf ook aan krachttraining.

3 keer per week naar de sportschool en elke dag opdrukken en optrekken.

Maar het probleem is dat ik gewoon te dun ben ;)

En als je te dunt bent kan je geen vet omzetten in spieren..

Maar wat ik ook eet ik word niet echt veel dikker..

Iemand nog eettips voor mij?? ;)

Onzin. Vet wordt niet in spieren omgezet. Jij hebt met een dun lichaam juist geluk, want zo kun je meteen beginnen met het trainen van je spieren. Als je een goede trainingsschema hebt zul je binnen korte tijd al de eerste resultaten moeten zien...

Wat je dan verkeerd doet weet ik niet, maar het feit dat je wat dunnetjes bent is echt niet een factor wat ervoor zorgt dat je niet gauw spieren weet te kweken, hoor.

Extra koolhydraten eten, dubbel beleg op brood en extra boter, saus bij het avond eten, zoals mayo of appelmoes en gezonde tussendoortjes eten.

Eventueel kan je naar een dietist gaan, vooral als je een te laag BMI heb. Zelf loop ik ook bij een dietist om aan te komen. Ben net met een nieuwe fase begonnen en dat is de verdinkingsfase. De eerst fase is meestal het aanbrengen van een structuur.

@Hieronder: In boterham boter zit onverzadigd vet.

Om spieren te kweken heb je meer baat met proteïnen (eiwitten) dan met koolhydraten, hoor... Oké, om aan te komen werken koolhydraten wellicht. Maar zoals ik al zei heb je per defenitie geen extra gewicht nodig om spieren te kweken.

voetbal ben ik pas mee gestopt want von het te saai worden en eigenlijk moet ik juist afvallen :D

ik doe aan handboogschieten nu maar dat traint armen :schater: en dj :7

dus wil eigenlijk in me eentje een beetje afvallen :Y

Met handboogschieten train je echt niet je armen hoor... :7

ik trek 68.6 klilo :D

nog een progama om toch wat klilos kwijt te raken

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Pietje II

    186

  • Disturbed

    157

  • moechy

    54

  • Flashingdemon666

    52

Top Posters In This Topic

Posted Images

Om een mooi gestroomlijnd lichaam te behouden, ga ik elke week gaan zwemmen.

Voor de kracht in men armen, polsen en vingers ga ik elke week gaan muurklimmen, dit doe ik natuurlijk ook omdat ik hou van deze sport.

Verder doe ik om de 2 dagen crunches voor de buikspieren en heb ik gewichten van 5 kilo om de andere spieren wat bij te trainen. Om de 2 dagen omdat het vooral belangrijk is om je spieren 48 uur rust te gunnen.

Link to comment
Delen op andere websites

@Hieronder: In boterham boter zit onverzadigd vet.

Om spieren te kweken heb je meer baat met proteïnen (eiwitten) dan met koolhydraten, hoor... Oké, om aan te komen werken koolhydraten wellicht. Maar zoals ik al zei heb je per defenitie geen extra gewicht nodig om spieren te kweken.

Maar wat voor eten raad je me dan aan?? ;)

Link to comment
Delen op andere websites

@Hieronder: In boterham boter zit onverzadigd vet.

Om spieren te kweken heb je meer baat met proteïnen (eiwitten) dan met koolhydraten, hoor... Oké, om aan te komen werken koolhydraten wellicht. Maar zoals ik al zei heb je per defenitie geen extra gewicht nodig om spieren te kweken.

Maar wat voor eten raad je me dan aan?? ;)

Eieren

Spaghetti

Pasta's

Kwark!

Turkse yoghurt met 10 % vet

Veel fruit, sla etc.

EIWITSHAKES!! (Dat is dus melk met eiwitpoeder)

Maar als je een ectomorf bent (Dus nogal dun aangelegd, snelle spijvertering etc.) kun je echt alles eten wat je wilt.

Link to comment
Delen op andere websites

is er ook een goeie oefening die echt goed voor de onderkant van de borstspieren werkt?

thx

Kylian

Jazeker! Je kan gewoon bankdrukken, dat is voor de hele borst, maar je kan ook ''decline'' bankdrukken, dus dat je met je benen omhoog ligt. En natuurlijk kun je ook dippen, door je ellebogen naar buiten te houden en zover mogelijk voorover te hangen. Ikzelf doe de Dumbell pull over altijd voor de onderkant bors, maar ik ga denk ik voorlopig even dippen. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

is er ook een goeie oefening die echt goed voor de onderkant van de borstspieren werkt?

thx

Kylian

Jazeker! Je kan gewoon bankdrukken, dat is voor de hele borst, maar je kan ook ''decline'' bankdrukken, dus dat je met je benen omhoog ligt. En natuurlijk kun je ook dippen, door je ellebogen naar buiten te houden en zover mogelijk voorover te hangen. Ikzelf doe de Dumbell pull over altijd voor de onderkant bors, maar ik ga denk ik voorlopig even dippen. :tu:

vaktaal ofzo denk ik :puh: maar kunnen het wel nederlans houden en krachttrainigs taal :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

is er ook een goeie oefening die echt goed voor de onderkant van de borstspieren werkt?

thx

Kylian

Jazeker! Je kan gewoon bankdrukken, dat is voor de hele borst, maar je kan ook ''decline'' bankdrukken, dus dat je met je benen omhoog ligt. En natuurlijk kun je ook dippen, door je ellebogen naar buiten te houden en zover mogelijk voorover te hangen. Ikzelf doe de Dumbell pull over altijd voor de onderkant bors, maar ik ga denk ik voorlopig even dippen. :tu:

vaktaal ofzo denk ik :puh: maar kunnen het wel nederlans houden en krachttrainigs taal :bier:

Ja, maar voor sommige termen ken ik het Nederlandse woord niet, misschien moet je even googlen dan, want het zijn echt goeie oefeningen. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Is het mogelijk om in een half jaar tijd 4 kilo aan te komen?

Want dat is wel mijn doel aangezien ik bij de landmacht wil!!

ZEER ZEKER! ik ben in een half jaar 8 tot 10 kilo aangekomen, dus het is zeker mogelijk!

Veel vreten, denk maar aan 6 maaltijden per dag.

Leuk trouwens, de landmacht, dat wou ik ook doen, behalve dat vechten voor Irak etc. zag ik niet zo zitten :puh:

Ik heb net trouwens weer goed getraind: De benen en de schouders! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...