Jump to content

Krachttraining


Kyl-El

Recommended Posts

Is het mogelijk om in een half jaar tijd 4 kilo aan te komen?

Want dat is wel mijn doel aangezien ik bij de landmacht wil!!

ZEER ZEKER! ik ben in een half jaar 8 tot 10 kilo aangekomen, dus het is zeker mogelijk!

Veel vreten, denk maar aan 6 maaltijden per dag.

Leuk trouwens, de landmacht, dat wou ik ook doen, behalve dat vechten voor Irak etc. zag ik niet zo zitten :puh:

Ik heb net trouwens weer goed getraind: De benen en de schouders! :tu:

EDIT: sorry voor de dubbelpost, ik heb de laatste tijd steeds vaker een floodingscontrole

Bewerkt: door Disturbed
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Pietje II

    186

  • Disturbed

    157

  • moechy

    54

  • Flashingdemon666

    52

Top Posters In This Topic

Posted Images

Is het mogelijk om in een half jaar tijd 4 kilo aan te komen?

Want dat is wel mijn doel aangezien ik bij de landmacht wil!!

ZEER ZEKER! ik ben in een half jaar 8 tot 10 kilo aangekomen, dus het is zeker mogelijk!

Veel vreten, denk maar aan 6 maaltijden per dag.

Leuk trouwens, de landmacht, dat wou ik ook doen, behalve dat vechten voor Irak etc. zag ik niet zo zitten :puh:

Ik heb net trouwens weer goed getraind: De benen en de schouders! :tu:

EDIT: sorry voor de dubbelpost, ik heb de laatste tijd steeds vaker een floodingscontrole

Niet alleen maar door eten kom je veel aan.

Ook door gewoon pure krachttraining, spier is zwaarder dan vet, dus misschien véél eten, en ook veel aan krachttraining doen.

:cya:

P.S. Ik val steeds meer af, ik woog ~75, en nu ~62, straks weeg ik te weinig voor de landmacht :7

Link to comment
Delen op andere websites

Elke dinsdagavond een uur in t krachthok bij de atletiekvereniging. Wat ik daar doe? Vanalles. Ik ben er pas 2 keer geweest en moet nog een beetje bekijken wat leuke oefeningen zijn. Er staan in ieder geval allerlei gewichten en apparaten. De enige naam van een oefening die ik me nog kan bedenken is dat squatten gedoe. Verder weet ik de namen van die apparaten niet hoor. Tuurlijk ook basisspul als opdrukken, sit-ups en allerlei oefeningen.

Link to comment
Delen op andere websites

Elke dinsdagavond een uur in t krachthok bij de atletiekvereniging. Wat ik daar doe? Vanalles. Ik ben er pas 2 keer geweest en moet nog een beetje bekijken wat leuke oefeningen zijn. Er staan in ieder geval allerlei gewichten en apparaten. De enige naam van een oefening die ik me nog kan bedenken is dat squatten gedoe. Verder weet ik de namen van die apparaten niet hoor. Tuurlijk ook basisspul als opdrukken, sit-ups en allerlei oefeningen.

SQUAT IS ALL YOU NEED! 8)

nee, maar wel goed dat je ook squad, het is 1 van de 3 beste oefeningen.

ga je ook een schema maken?

Link to comment
Delen op andere websites

Heel klein schopje :$

Vanavond weer de borst & biceps aanpakken, maar eerst nog even een eiwithshake nemen vantevoren.

Doe voor de borst vanavond: Bankdrukken, Schuin bankdrukken, dumbell fly's en Chest dips.

Voor de biceps doe ik : Preacher curl, Dumbell curl en barbell curl :)

Link to comment
Delen op andere websites

Heel klein schopje :$

Vanavond weer de borst & biceps aanpakken, maar eerst nog even een eiwithshake nemen vantevoren.

Doe voor de borst vanavond: Bankdrukken, Schuin bankdrukken, dumbell fly's en Chest dips.

Voor de biceps doe ik : Preacher curl, Dumbell curl en barbell curl :)

zou je meschien kunnen uitleggen wat het is allemaal :7

Link to comment
Delen op andere websites

..maar eerst nog even een eiwithshake nemen vantevoren.

wat is een eiwitshake en wat is het nut ervan? :$

Een eiwitshake is eiwitpoeder (die kun je kopen als een grote pot van 4 kilo) en die moet je dan mengen met melk of water. Het heeft hetzelfde resultaat als 20 eieren eten, dus het is heel handig. Eiwit is het belangrijkste na een training, en moet je elke dag eten.

Link to comment
Delen op andere websites

..maar eerst nog even een eiwithshake nemen vantevoren.

wat is een eiwitshake en wat is het nut ervan? :$

Een eiwitshake is eiwitpoeder (die kun je kopen als een grote pot van 4 kilo) en die moet je dan mengen met melk of water. Het heeft hetzelfde resultaat als 20 eieren eten, dus het is heel handig. Eiwit is het belangrijkste na een training, en moet je elke dag eten.

smaakt het vies dan?

en waar kun je het kopen?

Link to comment
Delen op andere websites

..maar eerst nog even een eiwithshake nemen vantevoren.

wat is een eiwitshake en wat is het nut ervan? :$

Een eiwitshake is eiwitpoeder (die kun je kopen als een grote pot van 4 kilo) en die moet je dan mengen met melk of water. Het heeft hetzelfde resultaat als 20 eieren eten, dus het is heel handig. Eiwit is het belangrijkste na een training, en moet je elke dag eten.

smaakt het vies dan?

en waar kun je het kopen?

Nee, het is absoluut niet vies, je kan het in elke smaak kopen. Ik heb vanille, en het smaakt een beetje als een milkshake. Je kan het halen bij elke sportschool volgens mij, en bij elke supplementenwinkel.

Omdat het zo gezond is, en iedere topsporter het neemt, is het bijna overal wel verkrijgbaar :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...