Jump to content

Nederland naar het EK


Mister.X

Recommended Posts

Ik moet eerlijk zeggen dat ik het allemaal maar onzin vind. Ik ben het volledig eens met NandroDavids. Als ik mooi voetbal wil zien kijk ik wel een wedstrijd van een Engels club. Dat vind ik altijd topvoetbal, maar als ik het Nederlands elftal kijk wil ik gewoon dat ze winnen. Met hoeveel boeit me dan geen reet alhoewel ik het wel prettig vind als het 3-0 staat.

Maar hoe ze voetballen kan me echt niks schelen. Winnen is met het Nederlands elftal veel belangrijker. Daarbij missen we echt de creativiteit van van Persie. Dat zag je gewoon gisteren. Niet dat ik vond dat ze gister slecht gespeeld hebben (wat ik ervan gezien heb). Heb ze vaak beroerder zien spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 46
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Mister.X

    8

  • Mania-92

    6

  • NandroDavids

    3

  • TomHagen

    3

Ik ben het eigenlijk met iedereen wel een beetje eens. Het Nederlandse voetbal is op dit moment redelijk kleurloos, saai en bij vlagen gewoon slecht. Ik mis de briljante opstelling, de verrassingen en ik mis vooral een goede trainer, want veel vertrouwen heb ik in Van Basten niet. Het feit dat ik bij de gemiddelde Oranje-wedstrijd al na 15 minuten wat anders ga doen zegt genoeg volgens mij. Maar, daar staat weer tegenover dat we wel gewoon door zijn als 2e in de poule en dat dat dus een prima resultaat is. Een land als Zweden, wat toch ook bekend staat om mooi voetbal (mooie vrouwen ook maar da's off-topic) blijft gewoon thuis en wij gaan wel :dans:. En inderdaad hoefden de nederlandse spelers niet alles uit de kast te halen om te winnen en deden dat ook gewoon niet. Tenslotte staan de meeste spelers woendag al weer ergens op een ere-divisie veld en wat zou je je dan druk maken? Al begreep ik uit de samenvatting dat het eerder 1-1 dan 2-0 had kunnen worden (en dat risico had ik als trainer eerlijk gezegd liever niet gelopen). Maar goed: even Wit-Rusland nog oprollen en we gaan ervoor :Y

Link to comment
Delen op andere websites

En inderdaad hoefden de nederlandse spelers niet alles uit de kast te halen om te winnen en deden dat ook gewoon niet. Tenslotte staan de meeste spelers woendag al weer ergens op een ere-divisie veld en wat zou je je dan druk maken?

Zoiets vind ik ook belachelijk, geeft maar weer aan wat voor een ongemotiveerde zoutzakken het zijn. :puh:

Dat kun je toch niet maken tegen over het Nederlandse publiek, een beetje gemotiveerd voetballer wilt altijd scoren en winnen, minder gaan voetballen om jezelf "te sparen" (betwijfel overigens of het veel zin heeft) is naar mijn mening belachelijk.

Link to comment
Delen op andere websites

En inderdaad hoefden de nederlandse spelers niet alles uit de kast te halen om te winnen en deden dat ook gewoon niet. Tenslotte staan de meeste spelers woendag al weer ergens op een ere-divisie veld en wat zou je je dan druk maken?

Zoiets vind ik ook belachelijk, geeft maar weer aan wat voor een ongemotiveerde zoutzakken het zijn. :puh:

Dat kun je toch niet maken tegen over het Nederlandse publiek, een beetje gemotiveerd voetballer wilt altijd scoren en winnen, minder gaan voetballen om jezelf "te sparen" (betwijfel overigens of het veel zin heeft) is naar mijn mening belachelijk.

Ik geloof ook niet echt dat dat het geval was hoor gisteren. Ik heb het zonder geluid dan gekeken. (Was uit eten :D ) Maar ze liepen niet als zoutzakken op het veld naar mijn mening. Dat heb ik wel 100 keer erger gezien.

Volgens mij deden ze echt wel hun best maar als er 10 man voor het doel staan en elke keer als je schiet er weer een been of lichaam tussen zit werkt dat volgens mij ook wel vrij frustrerend.

Link to comment
Delen op andere websites

Sorry, maar als men de wedstrijd enkel in de samenvatting ziet kan ik de mening van de betreffende personen niet serieus nemen. Want óók in de samenvatting kan Luxemburg op z'n hoogst 2 kansen hebben gehad, tegenover 20 van Nederland. Blijkbaar hebben ze lang niet alle kansen van Nederland laten zien dan...

En kom op Mania-92, ga je nou werkelijk Emanuelson met Seedorf vergelijken om je gelijk proberen te halen? Vergelijk 'm dan met De Cler, want dán had ik je gelijk gegeven. De Cler had erbij moeten zitten, Emanuelson thuis op de bank...maar hoezo Seedorf erbij halen? Die speelt op een andere positie én stond gewoon in de basis, dus op basis daarvan Van Basten een slechte coach te noemen snap ik echt niet. Daarnaast snap ik niet dat je als Feyenoorder zijnde je eerder druk maakt om mooi voetbal dan om resultaten. Na al die jaren zonder resultaten lijkt 't me toch eerder mooi om een prijs te pakken dan eerst mooi te voetballen en nog altijd niet meedoen om de prijzen.

@ Sheep: Zweden gaat gewoon door...tenzij ze zelf thuis verliezen van Letland en Noord-Ierland Spanje weet te verslaan. De mooie blonde dames zitten dus gewoon in 't publiek komende zomer.

>>> Door GTA-Sheep: Excuus. Ik vernam dat Spanje van Zweden won en dat Spanje zich daarmee plaatste. Ik ging er gemakshalve van uit dat Zweden zich dus niet plaatste. Een beetje als een koe is een dier maar niet niet ieder dier is daarom een koe :puh:<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Sorry, maar als men de wedstrijd enkel in de samenvatting ziet kan ik de mening van de betreffende personen niet serieus nemen. Want óók in de samenvatting kan Luxemburg op z'n hoogst 2 kansen hebben gehad, tegenover 20 van Nederland. Blijkbaar hebben ze lang niet alle kansen van Nederland laten zien dan...

Ik heb wel de hele wedstrijd gezien hoor. Alleen zonder geluid. En ik heb idd niet continu op het beeldscherm gekeken.Maar er zaten zat mensen vol in het scherm dus ik heb denk ik wel alle kansen in ieder geval in de herhaling gezien. Daarbij vond ik Nederland vrij goed spelen hoor.

Link to comment
Delen op andere websites

Zo, Nederland zit erin, nu Portugal nog :bier:

Haha. Portugal staat 2de en Polen is al door! (het is dezelfde poule)

Ik heb alle berichten gelezen en ik vind zelf dat ik met Mirrrr en NandroDavids eens ben!

Het wordt hier net een spam topic ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Het probleem bij het Nederlands elftal is gewoon zoals jullie al zeggen dat Van Basten de spelers op de verkerde plek zet. Met name rechtsbuiten, Van Persie staat er nu wel steedts, maar ik zie hem weer liever alscentrale spits naast Van Nistelrooy. Ik zie liver een Slory of castelen als rechtsbuiten.

Maar wel tof dat Nederland door is :dans::dans:

Link to comment
Delen op andere websites

Het probleem bij het Nederlands elftal is gewoon zoals jullie al zeggen dat Van Basten de spelers op de verkerde plek zet. Met name rechtsbuiten, Van Persie staat er nu wel steedts, maar ik zie hem weer liever alscentrale spits naast Van Nistelrooy. Ik zie liver een Slory of castelen als rechtsbuiten.

Maar wel tof dat Nederland door is :dans::dans:

Slory liever niet. Ik vind hem een matige speler. Castelen zie ik er liever maar hij haakt vaak af met een blesure! :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Sorry, maar als men de wedstrijd enkel in de samenvatting ziet kan ik de mening van de betreffende personen niet serieus nemen. Want óók in de samenvatting kan Luxemburg op z'n hoogst 2 kansen hebben gehad, tegenover 20 van Nederland. Blijkbaar hebben ze lang niet alle kansen van Nederland laten zien dan...

En kom op Mania-92, ga je nou werkelijk Emanuelson met Seedorf vergelijken om je gelijk proberen te halen? Vergelijk 'm dan met De Cler, want dán had ik je gelijk gegeven. De Cler had erbij moeten zitten, Emanuelson thuis op de bank...maar hoezo Seedorf erbij halen? Die speelt op een andere positie én stond gewoon in de basis, dus op basis daarvan Van Basten een slechte coach te noemen snap ik echt niet. Daarnaast snap ik niet dat je als Feyenoorder zijnde je eerder druk maakt om mooi voetbal dan om resultaten. Na al die jaren zonder resultaten lijkt 't me toch eerder mooi om een prijs te pakken dan eerst mooi te voetballen en nog altijd niet meedoen om de prijzen.

@ Sheep: Zweden gaat gewoon door...tenzij ze zelf thuis verliezen van Letland en Noord-Ierland Spanje weet te verslaan. De mooie blonde dames zitten dus gewoon in 't publiek komende zomer.

Feyenoord is een andere zaak. :D

Mijn hart ligt bij feyenoord, daar ben ik fan van. Van Nederland ben ik geen fan, het boeit mij niet of ze verliezen of winnen als ik maar een goede pot voetbal gezien heb.

Natuurlijk zie ik Nederland liever winnen dan verliezen, maar ik zie liever een mooie pot voetbal die gelijk eindigt ofzo dan een saaie wedstrijd die Nederland wint.

Link to comment
Delen op andere websites

Het probleem bij het Nederlands elftal is gewoon zoals jullie al zeggen dat Van Basten de spelers op de verkerde plek zet. Met name rechtsbuiten, Van Persie staat er nu wel steedts, maar ik zie hem weer liever alscentrale spits naast Van Nistelrooy. Ik zie liver een Slory of castelen als rechtsbuiten.

Maar wel tof dat Nederland door is :dans::dans:

Slory liever niet. Ik vind hem een matige speler. Castelen zie ik er liever maar hij haakt vaak af met een blesure! :duh:

Ik heb het niet special over Slory en Castelen. ik heb het over een soort speler als Slory of Castelen. Gewoon iemand met een goeie snelheid en die een goeie voorzet kan geven. Of heb ik het niet goed uitgelegt?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat het best goed zit met Oranje, in het begin (voor het WK) keek hij welke spelers het niveau van het Nederlands elftal aankunnen, en zo doorgeslecteerd. Nu we bijna bij zijn doel (het EK) zijn aangekomen heeft hij gewoon een prima elftal op het veld staan, die op het EK denk ik heel goed gaat presteren. Het enige wat ik niet begrijp is dat er nog steeds spelers bij de selectie zitten die matig presteren bij hun club (emanuelson, maduro, robben). Waarom niet Zonneveld? Lijkt me toch beter dan Emanuelson, die is veel te riskant bij het uitverdedigen. En Robben zit wel in een erg grote vormcrisis...

Bewerkt: door SoaDT0M
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben blij dat het Nederlands elftal door was , ookal was het niet iedere wedstrijd geweldig. Ik hoop dat we hoog eindigen of misschien zelfs Europees kampioen worden. Ik vind wel dat Nederland wel weer eens kampioen mag worden, we verdienen het hier in Nederland we zijn echte trouwe supporters ! :D

Van Basten na het EK weg laten gaan een coach zoals Foppe de Haan of Guus Hiddink voor de ploeg zetten en Wereld kampioen worden ! Nee zo simpel is dat niet, maar ik hoop wel dat zo'n soort trainer voor het Nederlands elftal komt te staan want dat zijn echt top coaches/trainers. _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...