Jump to content

Nederland naar het EK


Mister.X

Recommended Posts

Ik ben het wel met Wijst eens , Het is inderdaad niet gemakkelijk om een vertrouwde trainer te vinden. Maar als je kijkt naar Johan Cruyff , Die heeft veel meer verstandt van voetbal en heeft ook een pracht doelpunt gemaakt. Hij kan ook in de gevoelens kijken van de spelers en waar ze dus willen spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 46
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Mister.X

    8

  • Mania-92

    6

  • NandroDavids

    3

  • TomHagen

    3

Morgen moeten ze tegen Wit-Rusland.

Wat denken jullie? Winnen ze of blijven we weer zo kansloos?

Kansloos niet, ik denk gewoon 1-0. We zijn eigenlijk de nieuwe Italianen :7

Whahaha, Kijken hoe we het doen tegen de Italianen :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben dan geen grote voetbalfanaat meer.

Maar ik hoorde laatst dat ze hadden verloren van de voetbal ploeg: Wit-Rusland.

Als ze daar al van verliezen, nou dan heb ik geen goed gevoel over de toekomst, over de EK dus.

Ik weet bijna wel zeker dat Nederland geen Europees Kampioen wordt.

Maar ja, dat zullen we allemaal dan nog wel zien ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Nou het gaat mij niet om het winnen van de voetbalwedstrijden , maar het gaat mij er meer om dat het een mooie wedstrijd is. Van een mooie wedstrijd dat Nederland verliest geniet ik meer van dan een wedstrijd die gauw gaat vervelen dat Nederland wint. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik, als Belg ^_^ , ben erg blij dat Oranje naar het EK gaat :Y Omdat de Rode Duivels van bij ons zo een verschrikkelijke EK-voorrondecampagne hebben gespeeld ben ik nu officieel supporter van Nederland op het komende EK :D

België heeft echt ermbarmerlijk gespeeld, langs de ene kant positief: we zullen beter worden, want slechter dan dit is haast onmogelijk :bonk::*D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik, als Belg ^_^ , ben erg blij dat Oranje naar het EK gaat :Y Omdat de Rode Duivels van bij ons zo een verschrikkelijke EK-voorrondecampagne hebben gespeeld ben ik nu officieel supporter van Nederland op het komende EK :D

België heeft echt ermbarmerlijk gespeeld, langs de ene kant positief: we zullen beter worden, want slechter dan dit is haast onmogelijk :bonk::*D

Als jij zo over je eigen land denkt mag wel zo zijn , En wij willen ook bést wel Belgische fans hebben hoor.

Ontopic:En V. Basten zei voor de wedstrijd nog : Uhm... Hopelijk wordt het 0-0 , Want we zijn bij een gelijk- spel al door. Dit is dus een grootte fout van zo'n man als V. Basten... Je moet de mensen die de kaartjes hebben gekocht een leuke wedstrijd geven , Anders is het toch écht geld- verspilling. Maar uit eindelijk hebben ze toch verloren van een land als Wit Rustland. Ik zou V. Basten als hij zoiets zei helemaal verwijderen als team leider van Oranje.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik, als Belg ^_^ , ben erg blij dat Oranje naar het EK gaat :Y Omdat de Rode Duivels van bij ons zo een verschrikkelijke EK-voorrondecampagne hebben gespeeld ben ik nu officieel supporter van Nederland op het komende EK :D

België heeft echt ermbarmerlijk gespeeld, langs de ene kant positief: we zullen beter worden, want slechter dan dit is haast onmogelijk :bonk::*D

De Belgen moeten proberen Leo Beenhakker te strikken als bondscoach. Hij loodste achtereenvolgens Trinidad & Tobago en Polen naar een groot toernooi en werd kampioen met Feyenoord (absolute wereldprestatie). Ik denk dat hij de enige man is die de Rode Duivels hun naam weer eer aan kan laten doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben wel blij dat ze door zijn gegaan naar het EK, maar het had idd wel beter gekunt. Maarja ze hebben hun best gedaan... :)

Dit meen je toch niet hé , V. Basten heeft helemaal niet ze best gedaan. NL- Elftal speelt in de eredivisie veel beter zonder die V. Basten. Kijk maar eens naar Ceedorf bij Ac Milaan , Die scoort daar als een gek. En in Nederlands Elftal scoort hij maar 1 a 2 keren. En ik snap ook wel dat het belangrijk is dat ze hun punten willen behouden , Maar geef de fans dan gewoon respect d.m.v. een leuke wedstrijdt te geven.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...