GTAGames.nl
Fiegel5

Het Grote Kerst Topic

40 berichten in dit onderwerp

Ik heb er al weer helemaal zin in!

Een geweldige sfeer heeft kerst beter als bij Sinterklaas! :Y

Wij zullen wel weer courmetten en gezellig bij de openhaard cadeaus uitpakken! _O_

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites
GTAGames.nl

Ik kreeg te horen dat ik geen cadeau's krijg met Kerst omdat we uit eten gaan -_- Maar daar had ik helemaal niet om gevraagd :puh:

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik ben eerste kertdag jarig. :dans:

Dus ik heb altijd wel zin in kerst. Alleen was ik 2 jaar geleden erg ziek op kerst. :-(

Bewerkt: door Only GrandTheftAuto

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik ga waarschijnlijk mee met m'n Nieuwe vriendj, hij heeft me uitgenodigd voor een SuperLuxe Cruise.. naar Engeland voor drie dagen. :*D

En ik ga nog naar een kerstfeestje met allemaal vriendinnen van mij en dan gaan we lootjes trekken, en dan gaan we ergens op een plek met z'n allen eten en kadootjes uitpakken. We zijn dan ongeveer met z'n 14'en. ^_^

Op de kerstdagen zelf lekker uiteten met mijn ouders. En Daarna Kadootjes uitpakken. :)

En meschien nog naar Amsterdam.

Heb al weer zin in de Kerst :dans:

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

als toevoeging van dit topic heb ik een soort van site gemaakt over kerst.

KLIK

succes :bier:

Bewerkt: door fiegel5

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik ben echt a-christelijk. Ik vind alles in heel dat geloof zo tegenstrijdig en maf en vreemd. Ik heb die dude nooit gezien en geloof niet in dingen die ik niet zie :puh: Ik heb wel respect voor de mensen die wel erin geloven natuurlijk :tu: Maarja, daarom vind ik Kerst nooit zo speciaal. Tis bij ons thuis dan wel altijd heel gezellig maar al die kribbekes overal en mensen die naar de kerk gaan etc. ... daar ben ik niet zo van ^^

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites
Ik ben echt a-christelijk. Ik vind alles in heel dat geloof zo tegenstrijdig en maf en vreemd. Ik heb die dude nooit gezien en geloof niet in dingen die ik niet zie :puh: Ik heb wel respect voor de mensen die wel erin geloven natuurlijk :tu: Maarja, daarom vind ik Kerst nooit zo speciaal. Tis bij ons thuis dan wel altijd heel gezellig maar al die kribbekes overal en mensen die naar de kerk gaan etc. ... daar ben ik niet zo van ^^

wij gaan aleen naar het kinderkoor op kerst avond :7

naamloosob6.png

in kerstfun deel ik met juli de leukste spelletjes en de beste filmpjes :Y

GA door naar de winter efteling >>>klik.

GA door naar de bisoscoop agenda >>>klik

GA door naar een superspel >>> klik

Heb jij nog tips???

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

ons huis is al versiert helemaal, hoe zit het bij julie???? :7

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Kerst is voorbij dus betekent dat dit topic overbodig is, dus dat betenkt dat ik julie verzoek om niet meer te posten hier tot dat dit topic volgend jaar weer word ingeschakeld of een nieuw topic word aangemaakt.Ik wens julie voor nu een voorspoedig 2008 en tot volgend jaar!!!

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

We gaan weer richting kerst! Kerstmuziek al weer lekker aan als ik naar werk rij. M'n kerstboom staat toch nog steeds :engel: 

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet lid zijn om te kunnen reageren

Een account aanmaken

Registreer je voor een eigen account. Het is snel en makkelijk!

Nu registreren

Inloggen

Heb je al een account? Log hier in.

Nu inloggen

• Recent actief   0 leden

Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.