Jump to content

Rusland door.


TomHagen

Recommended Posts

Kroatië heeft gewonnen van Engeland, en omdat Rusland ook won hebben ze een EK ticket te pakken door na Kroatië 2de te zijn geworden in hun groep. Engeland is 3de.

Wat vinden jullie hiervan? Fijn dat Hiddink door is met Rusland of had je liever de grote namen vij Engeland op het EK zien spelen?

Ik ga dan toch voor Engeland. Hiddink is een zeer goede coach waardoor hij het presteerd met een matige ploeg een EK ticket af te dwingen. Toch zie ik liever Engeland omdat ik denk dat die beter gaan spelen en dus mooier voetbal.

Uitslagen:

Engeland 2-3 Kroatië

Andorra 0-1 Rusland

(veel intresse :( )

Bewerkt: door SoaDT0M
Link to comment
Delen op andere websites

Hehheh.. ik had een leuk verhaal gehoord over die Russen... Je hebt naturlijk veel van die miljonairs in Rusland die rijk zijn geworden met olie enzo... Nou hoorde ik dat die miljonairs naar Kroatie waren gegaan, en ze een deal hadden aangeboden. Als Kroatie zou winnen van engeland, zouden Kroatie en Rusland door zijn. Dus wat zeiden die Russen? Ongeveer het volgende (vertaald uit het russisch):

"Jongens, luister eens. Zometeen tegen de Engelsen heh... Als jullie winnen, dan... Ik bedoel, jullie HOEVEN niet te winnen hoor, maar MOCHTEN jullie winnen, dan krijgt elke speler een van de duurste Mercedeses die er maar zijn ^_^ ".

En raad eens? Kroatie wint :puh: Dus nu rijden al die spelers rond in Mercedeses :D

Goede deal toch? :tu:

Met vriendelijke groeten,

NeoSyp

Link to comment
Delen op andere websites

Hehheh.. ik had een leuk verhaal gehoord over die Russen... Je hebt naturlijk veel van die miljonairs in Rusland die rijk zijn geworden met olie enzo... Nou hoorde ik dat die miljonairs naar Kroatie waren gegaan, en ze een deal hadden aangeboden. Als Kroatie zou winnen van engeland, zouden Kroatie en Rusland door zijn. Dus wat zeiden die Russen? Ongeveer het volgende (vertaald uit het russisch):

"Jongens, luister eens. Zometeen tegen de Engelsen heh... Als jullie winnen, dan... Ik bedoel, jullie HOEVEN niet te winnen hoor, maar MOCHTEN jullie winnen, dan krijgt elke speler een van de duurste Mercedeses die er maar zijn ^_^ ".

En raad eens? Kroatie wint :puh: Dus nu rijden al die spelers rond in Mercedeses :D

Goede deal toch? :tu:

Met vriendelijke groeten,

NeoSyp

Haha...als dat verhaal zou kloppen...^_^

Maarja, het is ook leuk voor Rusland dat ze weer actief zijn in een groot toernooi en dat Hiddink ze daarheen hebben geholpen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Ik had liever Engeland gezien op het WK. Maar ik ben ook wel benieuwd waar Hiddink kan komen met zijn Rusland. :D

Ik had ook eigenlijk verwacht dat engeland minstens in de top 4 zou komen (halve finales) en ik gun het engeland ook zeker. Maar zo slecht had ik niet verwacht van een van de meest fanatieke voetbal landen op de wereld. Zeker niet dat ze door een land worden verslagen dat nog nooit iets heeft gewonnen met voetbal ofzo.

Bewerkt: door Gta-killer
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...