Jump to content

[2007] Vragen topic


PatrickW

Recommended Posts

Ja , Ik vindt het ook een beetje onnodig om maar voor 5 vrouwelijke leden van gtaForum het aan te passen. Ten 1e is het on belangrijk want ik denk wel dat de meeste weten dat '' Beste Megalid '' enzo snappen toch Mirrr :7 .

Nu niet, maar vorig jaar dus wel. En daar doelde ik op, vergelijking dit jaar met vorig jaar...

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 42
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dutchy3010

    5

  • PatrickW

    4

  • Hanneswasco

    4

  • Donwell

    3

- Allereerst natuurlijk de eeuwige roem.

- Daarnaast zal er een award-badge gemaakt gaan worden (150x150px) met daarop o.a de categorie en de naam van de winnaar, die door de winnaars in de signature mogen worden gedragen. (ze krijgen daarbij de vrijstelling om in totaal 650x150px als signature te hebben in plaats van 500x150px).

- Voor iedere winnaar zal er ook nog een forum-gerelateerde prijs zijn, maar dat is nog een verrassing

wat betenkt eigenljk een forum-gerelateerde prijs?

Bewerkt: door fiegel5
Link to comment
Delen op andere websites

Dat kunnen verschillende dingen zijn; promoties, extra inboxruimte, pinned topic, speciale privileges, enz.

nou stel ik er even snel nog eentje :D

wat betenkt privileges dan weer :7

**doos je had moeten bewerken :$ sorry :cab:

jet niks tegen jou maar ik word er niet veel wijzer van :puh:

Bewerkt: door fiegel5
Link to comment
Delen op andere websites

Rechtstreeks uit de Van Dale:

pri·vi·le·ge (het ~, ~s)

1 voorrecht

voor·recht (het ~)

1 recht, aan een persoon of een lichaam boven anderen toegekend => prerogatief, privilege

2 omstandigheid waardoor men begunstigd is

Link to comment
Delen op andere websites

jet niks tegen jou maar ik word er niet veel wijzer van :puh:

Jij hebt dan meer rechten.

Als normaal lid mag je bijvoorbeeld niet naar bepaalde statistieken kijken,

als je wint, kan kan je die privelege er bij krijgen, en kan jij wel bepaalde statistieken bekijken.

Kort samengevat: Je mag gewoon meer :)

Link to comment
Delen op andere websites

jet niks tegen jou maar ik word er niet veel wijzer van :puh:

Jij hebt dan meer rechten.

Als normaal lid mag je bijvoorbeeld niet naar bepaalde statistieken kijken,

als je wint, kan kan je die privelege er bij krijgen, en kan jij wel bepaalde statistieken bekijken.

Kort samengevat: Je mag gewoon meer :)

ach ha das stoer :D

en tot waneer kon je stemmen want kon dit nergens vinden :N

Link to comment
Delen op andere websites

jet niks tegen jou maar ik word er niet veel wijzer van :puh:

Jij hebt dan meer rechten.

Als normaal lid mag je bijvoorbeeld niet naar bepaalde statistieken kijken,

als je wint, kan kan je die privelege er bij krijgen, en kan jij wel bepaalde statistieken bekijken.

Kort samengevat: Je mag gewoon meer :)

ach ha das stoer :D

en tot waneer kon je stemmen want kon dit nergens vinden :N

Tot en met 9- December, op 13- December beginnen de poll- (Oftewel Stemming Ronde's) ronde's, dit betekent dat je tussen 5 verschillende mensen kan kiezen op dat moment. De ronde van 13- december duurt tot en met 26- December :). Overigens kan je alle benodigde informatie uit dit topic halen: Het Aankondiging en procedure topic.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...
Objection, your honor!

Ik ben van mening dat het huidige lijstje invloed uitoefent op de genomineerden én op de uiteindelijke uitslag en eis daarom bij deze een aanpassing van één categorienaam: Beste Sfeermaker. Deze titel impliceert dat enkel leden van het mannelijke geslacht deze kunnen winnen en hierdoor vergeten sommige leden dat er ook vrouwelijke leden zijn die hier kans op maken. Om een onterechte uitslag te voorkomen is 't naar mijn idee dan ook beter om hier Beste Sfeermaker/Sfeermaakster van te maken. Uiteraard hoeft dat dan niet op de uiteindelijke Award zo te komen staan, want de titel kan dan worden aangepast aan het geslacht van de winnaar/winnares.

Geachte dame en heren van de organisatie,

Na bovenstaand betoog van 4 weken geleden had ik gedacht dat er wat aan gedaan zou worden, maar nu blijkt dat ondanks een vrouw in de organisatie totaal geen rekening wordt gehouden met de rechten van vrouwen op dit Forum. Wat zit hier achter? Zijn de mannen van de organisatie seksueel gefrustreerd? Of maakt ons aller Dutchy3010 zich niet druk om andere vrouwen op het Forum? Want ondanks mijn duidelijke argumenten in bovenstaand bericht staat er op de Award doodleuk Beste Sfeermaker, terwijl Mirrrr toch echt geen Sfeermaker is. Een Sfeermaakster, dat is ze. Net als in schoonmaakster zeg maar, met st achter de k.

Bij deze wil ik pleiten voor een aanpassing in de betreffende Award, want nu wordt toch echt veel te vaak duidelijk dat er weinig om vrouwen wordt gegeven hier op het Forum.

Minachtend Hoogachtend,

Link to comment
Delen op andere websites

Waar staan de prijzen? :puh:
(...) Naast deze badge krijgt iedere winnaar, als extraatje, meer inboxruimte. Dit jaar zijn er geen promoties ten gevolge van de Awards. In ruil hiervoor zijn awards vanaf heden in het profiel zichtbaar, zodat deze niet na een jaar vergeten worden. (...)

:)

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...