Jump to content

[2007] Vragen topic


PatrickW

Recommended Posts

Objection, your honor!

Ik ben van mening dat het huidige lijstje invloed uitoefent op de genomineerden én op de uiteindelijke uitslag en eis daarom bij deze een aanpassing van één categorienaam: Beste Sfeermaker. Deze titel impliceert dat enkel leden van het mannelijke geslacht deze kunnen winnen en hierdoor vergeten sommige leden dat er ook vrouwelijke leden zijn die hier kans op maken. Om een onterechte uitslag te voorkomen is 't naar mijn idee dan ook beter om hier Beste Sfeermaker/Sfeermaakster van te maken. Uiteraard hoeft dat dan niet op de uiteindelijke Award zo te komen staan, want de titel kan dan worden aangepast aan het geslacht van de winnaar/winnares.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 42
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dutchy3010

    5

  • PatrickW

    4

  • Hanneswasco

    4

  • Donwell

    3

Objection, your honor!

Ik ben van mening dat het huidige lijstje invloed uitoefent op de genomineerden én op de uiteindelijke uitslag en eis daarom bij deze een aanpassing van één categorienaam: Beste Sfeermaker. Deze titel impliceert dat enkel leden van het mannelijke geslacht deze kunnen winnen en hierdoor vergeten sommige leden dat er ook vrouwelijke leden zijn die hier kans op maken. Om een onterechte uitslag te voorkomen is 't naar mijn idee dan ook beter om hier Beste Sfeermaker/Sfeermaakster van te maken. Uiteraard hoeft dat dan niet op de uiteindelijke Award zo te komen staan, want de titel kan dan worden aangepast aan het geslacht van de winnaar/winnares.

De leden weten heus wel dat er ook vrouwelijke leden zijn hoor.. :7

Mirrrr is vrouwelijk en die heeft de meeste stemmen voor die categorie

Link to comment
Delen op andere websites

Objection, your honor!

Ik ben van mening dat het huidige lijstje invloed uitoefent op de genomineerden én op de uiteindelijke uitslag en eis daarom bij deze een aanpassing van één categorienaam: Beste Sfeermaker. Deze titel impliceert dat enkel leden van het mannelijke geslacht deze kunnen winnen en hierdoor vergeten sommige leden dat er ook vrouwelijke leden zijn die hier kans op maken. Om een onterechte uitslag te voorkomen is 't naar mijn idee dan ook beter om hier Beste Sfeermaker/Sfeermaakster van te maken. Uiteraard hoeft dat dan niet op de uiteindelijke Award zo te komen staan, want de titel kan dan worden aangepast aan het geslacht van de winnaar/winnares.

De leden weten heus wel dat er ook vrouwelijke leden zijn hoor.. :7

Mirrrr is vrouwelijk en die heeft de meeste stemmen voor die categorie

Maar mét aanpassing weet ik zeker dat ze nog veel meer nominaties zou krijgen. Daarnaast, dit is de enige manier om zeker te weten dat de uitslag straks volledig eerlijk is, zónder dat de crew op subtiele wijze invloed daarop uitoefent.
Link to comment
Delen op andere websites

Leuk idee, maar het lijkt me juist oneerlijk voor alle mannelijke leden, aangezien Mirrrr en Sandra18[NL] dan de enige zijn die kans maken op de sfeermaakster award, en bij de mannen heb je dan ongeveer tien keer zoveel kandidaten.

Edit: Nvm, verkeerd begrepen :7

Bewerkt: door M4X
Link to comment
Delen op andere websites

Leuk idee, maar het lijkt me juist oneerlijk voor alle mannelijke leden, aangezien Mirrrr en Sandra18[NL] dan de enige zijn die kans maken op de sfeermaakster award, en bij de mannen heb je dan ongeveer tien keer zoveel kandidaten.

Hoezo? Er wordt niet voorgesteld om de award op te splitsen (één voor de mannen, één voor de vrouwen), maar slechts om de naam ervan in het nominatietopic te veranderen in sfeermaker/sfeermaakster.

Link to comment
Delen op andere websites

dit is de enige manier om zeker te weten dat de uitslag straks volledig eerlijk is, zónder dat de crew op subtiele wijze invloed daarop uitoefent.

Je bent zelf global moderator geweest. Ik dacht dat je ondertussen wel zou weten dat we één grote corrupte bende zijn... :?

Link to comment
Delen op andere websites

Simpele vraag ,

Wat krijg je als je wint :)?

De prijzen

- Allereerst natuurlijk de eeuwige roem.

- Daarnaast zal er een award-badge gemaakt gaan worden (150x150px) met daarop o.a de categorie en de naam van de winnaar, die door de winnaars in de signature mogen worden gedragen. (ze krijgen daarbij de vrijstelling om in totaal 650x150px als signature te hebben in plaats van 500x150px).

- Voor iedere winnaar zal er ook nog een forum-gerelateerde prijs zijn, maar dat is nog een verrassing

Edit: Te laat. :7

Bewerkt: door Svenie
Link to comment
Delen op andere websites

Objection, your honor!

Ik ben van mening dat het huidige lijstje invloed uitoefent op de genomineerden én op de uiteindelijke uitslag en eis daarom bij deze een aanpassing van één categorienaam: Beste Sfeermaker. Deze titel impliceert dat enkel leden van het mannelijke geslacht deze kunnen winnen en hierdoor vergeten sommige leden dat er ook vrouwelijke leden zijn die hier kans op maken. Om een onterechte uitslag te voorkomen is 't naar mijn idee dan ook beter om hier Beste Sfeermaker/Sfeermaakster van te maken. Uiteraard hoeft dat dan niet op de uiteindelijke Award zo te komen staan, want de titel kan dan worden aangepast aan het geslacht van de winnaar/winnares.

Voor mij werd de award "beste moderator" toch ook niet veranderd in "beste moderatrice"? Ik vrees dat wij, de vrouwelijke leden, altijd het onderspit moeten delven. Take it, hold it, love it. :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

Objection, your honor!

Ik ben van mening dat het huidige lijstje invloed uitoefent op de genomineerden én op de uiteindelijke uitslag en eis daarom bij deze een aanpassing van één categorienaam: Beste Sfeermaker. Deze titel impliceert dat enkel leden van het mannelijke geslacht deze kunnen winnen en hierdoor vergeten sommige leden dat er ook vrouwelijke leden zijn die hier kans op maken. Om een onterechte uitslag te voorkomen is 't naar mijn idee dan ook beter om hier Beste Sfeermaker/Sfeermaakster van te maken. Uiteraard hoeft dat dan niet op de uiteindelijke Award zo te komen staan, want de titel kan dan worden aangepast aan het geslacht van de winnaar/winnares.

Voor mij werd de award "beste moderator" toch ook niet veranderd in "beste moderatrice"? Ik vrees dat wij, de vrouwelijke leden, altijd het onderspit moeten delven. Take it, hold it, love it. :clown:

Maar er is nu toch geen vrouwelijke moderator?

Maar goed, voor de 5 (zover ik weet) actieve vrouwelijke leden, hoeft het naar mijn mening niet aangepast te worden.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja , Ik vindt het ook een beetje onnodig om maar voor 5 vrouwelijke leden van gtaForum het aan te passen. Ten 1e is het on belangrijk want ik denk wel dat de meeste weten dat '' Beste Megalid '' enzo snappen toch Mirrr :7 .

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...