Jump to content

[2007] Forum awards


PatrickW

Recommended Posts

Jeej, dit is echt iets leuk vindt ik 3de keer dat ik het meemaak 2de keer dat ik min of meer kans maak verkozen te worden al acht ik de kans nihil. ^_^

Vorig jaar werd ik een paar keer genomineerd maar kon er niet gestemd worden op mij met wat geluk dit jaar wel in iedergeval dan zou ik al blij zijn. :Y (Ben toch al 2X genomineerd :D)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 97
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dutchy3010

    7

  • DenkaanHenk

    7

  • Fiegel5

    6

  • 2fast{0}

    4

Nog even iedereen heel veel succes wensen met de Forum Awards, laat je nog snel van je beste kant zien allemaal. :puh::cya:

Ik denk dat het nomineren niet alleen bepaald wordt door het lanceren van 'projecten', maar ook hoe degene zich gedraagt en of hij/zij ABN typt. Iedereen veel succes! :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Grove St. zei:
.Levi. zei:
Nog even iedereen heel veel succes wensen met de Forum Awards, laat je nog snel van je beste kant zien allemaal. :puh::cya:

Ik denk dat het nomineren niet alleen bepaald wordt door het lanceren van 'projecten', maar ook hoe degene zich gedraagt en of hij/zij ABN typt. Iedereen veel succes! :Y

Beste heer Grove St.,

u hebt zeker gelijk over het gebruik van 'Algemeen Beschaafd Nederlands' in uw teksten. Daar er ook reeds een prijs beschikbaar is gesteld voor de beste ABN-gebruiker, zal ik zodoende zeer mijn best doen deze middels dit soort berichten in de wacht te slepen.

Hoogachtend,

 

Bewerkt: door PrioX
Link to comment
Delen op andere websites

Uitzonderlijk netjes betekent niet per definitie ABN. Wat ik nu schrijf, is ABN. Met normale woorden kan je ook ABN praten. Maar je hebt goed ABN en minder ABN, bijvoorbeeld:

"Ik vind Assassins Creed leuk, maar ik vind echter GTA San Andreas beter."

Dit lijkt op het eerste gezicht goed ABN, maar er zit een foutieve tautologie in. Zo zijn er meer dingen te bedenken waardoor een grote en nette (zonder spelfouten) post toch slecht ABN is.

Iedereen overigens veel succes, en moge de beste winnen! :tu:

@ Neosyp: de eerste letter van een nieuwe alinea moet met een hoofdletter. De "u" moet dus een "U" zijn. Geen ABN!

Link to comment
Delen op andere websites

Jammer dat er niet aan '2e-plaatsen' word gedaan

Bij de nominatie ronde natuurlijk wel, immers: daar gaan de 5 meest genoemde mensen/projecten in iedere categorie door naar de twee ronde. Maar uiteindelijk wint er maar 1 persoon de titel natuurlijk :Y Aan de andere kant, stel dat je maar nét tweede wordt in de strijd om "beste lid". Dat betekent dat er toch een hoop mensen blij met je zijn en dat er blijkbaar toch wel iets van een Superlid in je schuilt. Het is niet gezegd dat je het dan uiteindelijk wordt natuurlijk maar de kansen liggen er dan in ieder geval.... ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

@ Neosyp: de eerste letter van een nieuwe alinea moet met een hoofdletter. De "u" moet dus een "U" zijn. Geen ABN!

Volgens mij hadden wij deze discussie al eens gevoerd Jet :puh:

Maar in ieder geval, je snapt ook wel dat bovenstaand bericht van mij niet helemaal serieus was ;)

Met vriendelijke groeten,

NeoSyp

Link to comment
Delen op andere websites

Jammer dat er niet aan '2e-plaatsen' word gedaan

Bij de nominatie ronde natuurlijk wel, immers: daar gaan de 5 meest genoemde mensen/projecten in iedere categorie door naar de twee ronde. Maar uiteindelijk wint er maar 1 persoon de titel natuurlijk :Y Aan de andere kant, stel dat je maar nét tweede wordt in de strijd om "beste lid". Dat betekent dat er toch een hoop mensen blij met je zijn en dat er blijkbaar toch wel iets van een Superlid in je schuilt. Het is niet gezegd dat je het dan uiteindelijk wordt natuurlijk maar de kansen liggen er dan in ieder geval.... ^_^

Dat had ik vorig jaar, Preddy won. Paar dagen erna was ik Superlid :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...