Jump to content

[2007] Forum awards


PatrickW

Recommended Posts

Iedereen nog even snel stemmen want je hebt nog 6 uur voordat de poll sluit !!

Lol, ik denk dat iedereen zo'n beetje wel gestemd heeft. Wie weet komen er in die paar uurtjes nog een paar stemmen bij, maar meer zullen het er heus niet wezen, iedereen heeft namelijk genoeg tijd gehad om te stemmen. ;)

Bewerkt: door DenkaanHenk
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 97
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dutchy3010

    7

  • DenkaanHenk

    7

  • Fiegel5

    6

  • 2fast{0}

    4

Iedereen nog even snel stemmen want je hebt nog 6 uur voordat de poll sluit !!

Lol, ik denk dat iedereen zo'n beetje wel gestemd heeft. Wie weet komen er in die paar uurtjes nog een paar stemmen bij, maar meer zullen het er heus niet wezen, iedereen heeft namelijk genoeg tijd gehad om te stemmen. ;)

Ik zei het even voor de laatste zielen die nu nog even in dti topic komen kijken. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Wie weet gaat dat met de volgende Awards gebeuren TheBlackDevil :puh: , aangezien je er dit jaar niet tussen stond. Volgend jaar heeft iedereen weer de kans om zich te bewijzen, dus jij hebt die kans ook TheBlackDevil. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

De stembussen zijn gesloten, we gaan nu bezig de "stemmen" tellen en zullen ergens rond oud en nieuw met de uitslag naar buiten komen.

Dat kan dus vandaag of morgen zijn. Wees geduldig, en je zal merken dat de uitslag er vroeger is dan je denkt. :)

Bewerkt: door Svenie
Link to comment
Delen op andere websites

Wie weet gaat dat met de volgende Awards gebeuren TheBlackDevil :puh: , aangezien je er dit jaar niet tussen stond. Volgend jaar heeft iedereen weer de kans om zich te bewijzen, dus jij hebt die kans ook TheBlackDevil. ;)

:tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...