Jump to content

Wedstrijden Feyenoord-AZ & Ajax-PSV afgeslast


Feel

Recommended Posts

Lol tsja, door die acties zijn er idd minder politie agenten aanwezig, ik hoorde het net op het nieuws.

Eigenlijk is het toch wel wat beter dat de wedstrijd is afgelast, anders waren er misschien wel rellen e.d. geweest.

En met een paar politie mannetjes, kun je echt geen paar honderd(of misschien wel meer) mensen stoppen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb echt geen woorden voor deze belachelijke actie. Ik heb er begrip voor dat die politiemannen meer betaald willen krijgen, maar daar hoeven ze in mijn ogen niet half Nederland bij te betrekken. Nu zijn Ajax en Feyenoord hier de dupe van, als zij geen geschikte inhaaldatum vinden voor 10 februari dan gaan de punten naar Eindhoven en Alkmaar, ik vind eigenlijk dat dat ook nergens op slaat. Ik ben het ook met Kesler eens: laat ze na deze acties geen cent meer verdienen...

Link to comment
Delen op andere websites

Wat een eikels , Ik had al weken op deze wedstrijden gewacht want het is het toppunt van de Eredivisie. Van mij mogen de politie dit niet doen en dat de rechter hun even op ze teentjes trappen. Schandalig gewoon om half Nederland erbij te betrekken.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb echt geen woorden voor deze belachelijke actie. Ik heb er begrip voor dat die politiemannen meer betaald willen krijgen, maar daar hoeven ze in mijn ogen niet half Nederland bij te betrekken. Nu zijn Ajax en Feyenoord hier de dupe van, als zij geen geschikte inhaaldatum vinden voor 10 februari dan gaan de punten naar Eindhoven en Alkmaar, ik vind eigenlijk dat dat ook nergens op slaat. Ik ben het ook met Kesler eens: laat ze na deze acties geen cent meer verdienen...

Daar ben ik blij mee! En lekker voor hun!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb echt geen woorden voor deze belachelijke actie. Ik heb er begrip voor dat die politiemannen meer betaald willen krijgen, maar daar hoeven ze in mijn ogen niet half Nederland bij te betrekken. Nu zijn Ajax en Feyenoord hier de dupe van, als zij geen geschikte inhaaldatum vinden voor 10 februari dan gaan de punten naar Eindhoven en Alkmaar, ik vind eigenlijk dat dat ook nergens op slaat. Ik ben het ook met Kesler eens: laat ze na deze acties geen cent meer verdienen...

Daar ben ik blij mee! En lekker voor hun!

Lijkt me niet leuk, misschien worden jullie uiteindelijk wel kampioen door de politieacties. Als je met één doelpunt verschil kampioen wordt, dan is het gewoon heel zuur voor Ajax, maar dan was PSV de betere, maar dit is gewoon slecht voor de competitie. Maargoed, de kans dat dit daadwerkelijk gebeurt is niet zo heel groot, aangezien Feyenoord en Ajax nog bijna twee weken hebben om een nieuwe datum te vinden.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat een eikels , Ik had al weken op deze wedstrijden gewacht want het is het toppunt van de Eredivisie. Van mij mogen de politie dit niet doen en dat de rechter hun even op ze teentjes trappen. Schandalig gewoon om half Nederland erbij te betrekken.

Er moet toch iemand hinder van ondervinden, anders kun je net zo goed niet staken. Nu is het het voetbal.. tja, pech.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb echt geen woorden voor deze belachelijke actie. Ik heb er begrip voor dat die politiemannen meer betaald willen krijgen, maar daar hoeven ze in mijn ogen niet half Nederland bij te betrekken. Nu zijn Ajax en Feyenoord hier de dupe van, als zij geen geschikte inhaaldatum vinden voor 10 februari dan gaan de punten naar Eindhoven en Alkmaar, ik vind eigenlijk dat dat ook nergens op slaat. Ik ben het ook met Kesler eens: laat ze na deze acties geen cent meer verdienen...

Daar ben ik blij mee! En lekker voor hun!

Lijkt me niet leuk, misschien worden jullie uiteindelijk wel kampioen door de politieacties. Als je met één doelpunt verschil kampioen wordt, dan is het gewoon heel zuur voor Ajax, maar dan was PSV de betere, maar dit is gewoon slecht voor de competitie. Maargoed, de kans dat dit daadwerkelijk gebeurt is niet zo heel groot, aangezien Feyenoord en Ajax nog bijna twee weken hebben om een nieuwe datum te vinden.

Nou en! Als Ajax met één doelpunt kampioen was geworden dan zeiden jullie niks! zullen jullie dan ook zeker zeggen 'Ja maar het is wel één doelpunt meer'! Zielig!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...