Jump to content

The FIFA CALA 2007


Vegeta

Recommended Posts

Eey de fifa cala 2007 is net begonnen bij eurosport. Kijken jullie ook hier word de beste fifa voetballer van het jaar gekozen. Bij de mannen zijn het C.Ronaldo Kaka en mijn lievelings LIONEL MESSI.

Ja ik ben ook aan het kijken.

Ik ben ook voor Messi, maar ik denk dat Kaka toch gaat winnwn.

Link to comment
Delen op andere websites

Tzz man Messi had wel verloren maar kaka had gewonnen ik vind hem eigelijk wel beter maar bent toch voor messi. EN hadden jullie gezien toen messi en ronaldo ook naar de podium werden geroepen greep ronaldo meteen de trofee van de 2e plaats terwijl hij derde was maar hij d8 ik ben wel 2e. Toen moest hij het omruilen met messi was best wel genant.

Link to comment
Delen op andere websites

Lol echt droge humor... :schater:

Ontopic : Ik vindt Ronaldo toch perfect voor de 3e plek , Hij was in de vroegere tijden altijd super bekend met z'n trucjes op het voetbalveld , Maar nu is hij bijna Huntelaar aan het na doen. Ik vindt daar- integen Messi op de 2é plek voor '' Beste Voetballer van het Jaar '' , Hij speelt de halve verdediging uit van Valecia . Kaka is één van de beste samen met Ronaldinho vindt ik. Káká speelde de bij het EK van 2007 heel de verdeging van een ploeg uit en met een schitterend doelpunt ook nog maken.

1. Kaka

2. Messi

3. Ronaldo

Link to comment
Delen op andere websites

Messi heeft zeker zijn momenten, en is dit seizoen zeker goed bezig. Maar ik denk dat je aan Kaká meer hebt, in verband met assists en scoren op de momenten dat het nodig is. Bovendien zal messi minder snel een man op pakken (meeverdedigen).

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...