Jump to content
Joriz

Geen bijzonder GTA4 nieuws tijdens presentatie jaarcijfers 2007!


TakeTwoInteractive.gif
Er gingen geruchten dat we vandaag wat bijzonders zouden horen tijdens het vrijgeven van de financiële resultaten van Take-Two Interactive van 2007. Helaas is er geen groot Grand Theft Auto nieuws gemeld. Tijdens het luisteren naar de Conference Call heb ik er wel de volgende nieuwtjes tussen uit gevist:

Take-Two Interactive bevestigde dat de release van Grand Theft Auto IV nog steeds vast ligt voor het tweede financiële kwartaal van 2008 (ergens tussen februari en april 2008). Take-Two wilde niet zeggen op welke dag de daadwerkelijke release is en meldt pas de release datum als deze bij hun bekend is (al leek uit de beantwoording van de vraag dat de release datum wel in interne marketingplannen bekend is). Take-Two zei dat het spel nog steeds tegelijk voor Playstation 3 en XBox 360 uit komt.
Op een vraag of Grand Theft Auto IV ook naar de Wii komt gaf Take-Two het antwoord dat Grand Theft Auto IV geen geschikt spel is voor de Wii console. Take-Two voegde hier aan toe dat andere spellen van Take-Two Interactive meer geschikt zijn voor de Wii. Kortom geen GTA4 op de Wii!.
De episodic content van Grand Theft Auto 4 voor op de XBox 360 komt ergens uit tussen November 2008 en Oktober 2009. Meer wilde Take-Two over de episodic content niet melden.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Epesodic Content?

Extra missie's. Bij PS3 stopt ergens het verhaal. Maar bij Xbox 360 gaat het verder. Xbox 360 heeft zo 2 episodic contents. Meer info volgt wel wanneer GTA IV uit is. Tja releasedatum zal denk ik pas in januari wel komen.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Extra missie's. Bij PS3 stopt ergens het verhaal. Maar bij Xbox 360 gaat het verder. Xbox 360 heeft zo 2 episodic contents. Meer info volgt wel wanneer GTA IV uit is. Tja releasedatum zal denk ik pas in januari wel komen.

Ze hadden het gister bij de episodic content over micropayments. Dus je moet er dus helaas wel wat voor gaan betalen. Of ze met een micropayment 5 euro of 50 euro bedoelen weet ik niet. Echter neem ik aan dat Microsoft wel de 50 miljoen wil terug hebben die ze in Grand Theft Auto IV hebben gestopt. Dus heel goedkoop zal het wel niet worden.

In een ander topic had ik al tijdens de conference call aangevuld wat er allemaal te horen was. Alleen lijkt het dat behalve Lantyz en ik daar niemand zich mee bezig heeft gehouden.

Behalve wat ik al in het nieuwsbericht hierboven melden heb ik het volgende over GTA eruit gehaald:

- GTA4 marketing bedrag is niet lager dan vorige GTA's

- sales verwachtingen gta4 kunnen en willen ze nog niets over zeggen maar ze hebben hoge verwachtingen

- ze verwachten dezelfde verkoop als ze gta4 al in oktober hadden uitgegeven alleen verwachten ze dat de verkoop wat langer duurt om op hetzelfde aantal te komen.

- trailer 3 was populair maar ze delen niet het aantal kijkers wat het heeft bekeken (al vraag ik me af hoe goed ze dat bijhouden)

- Ze willen niet elk jaar een nieuw spel (GTA) uitbrengen, maar juist om de zoveel tijd zodat ze kwaliteit kunnen bieden en dus ook ons blij kunnen houden als fans. Elk nieuw spel moet beter zijn dan de voorgaande en hiervoor willen de fans volgens T2 ook op wachten. Dit is volgens T2 ook hun strategie. Ze willen dus niet een merk/game uitbuiten.

- Er komt geen GTA4 naar de Wii. Op die vraag moesten de mensen van T2 een beetje lachen. T2 zei dat andere spellen meer geschikt zijn voor de Wii.

- Ze willen niets zeggen over de shipping date van GTA4. Ze zeggen de datum als ze de datum hebben.

- Ze bevestigen dat ze de 15+ rating hebben gekregen in Australië. Ze hadden die rating verwacht. Voor de rating hebben ze documentatie en enkel materiaal (filmpjes?) ingeleverd en niet de uiteindelijke versie.

Verdomme! Weer een enorme vetraging!

Straks komt ie nooit op de PC uit?!

Geen idee waar je het over hebt?!? Er is niet weer vertraging. Grand Theft Auto IV komt nog steeds ergens tussen februari en april 2008 uit.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Of ze met een micropayment 5 euro of 50 euro bedoelen weet ik niet. Echter neem ik aan dat Microsoft wel de 50 miljoen wil terug hebben die ze in Grand Theft Auto IV hebben gestopt. Dus heel goedkoop zal het wel niet worden.

Dat valt volgens mij nog wel mee. Want 50 miljoen : door het aantal kopers. En dat zijn er volgens mij wel een heleboel.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Joriz joriz joriz toch, die reist gewoon de hele wereld af voor ons :7

Naja nik nieuws voor mijn zin,heb geen ps3 of 360 dus houdt het nieuws snel op voor me :duh:

Maar nog geen een woord over de PC versie?

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Er is toch wel nieuws over de releasedata :D

Woensdag 19 december 2007 - Take-Two heeft tegenover GameSpot laten weten dat zowel de PS3 als Xbox 360 versie van Grand Theft Auto IV gepland staat voor een release tussen februari en maart. Dit is best opvallend, aangezien voorheen altijd gezegd werd dat de game in het tweede kwartaal van 2008 zou verschijnen.

Met de release van GTA IV in februari of maart, kan Take-Two haar fiscale jaar van 2007, welke loopt tot 31 maart 2007, nog mooi afsluiten. In het fiscale jaar van 2009 staat voor de Xbox 360-versie exclusive downloadbare content gepland.

Bewerkt: door Joriz

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Er is toch wel nieuws over de releasedata :D

Woensdag 19 december 2007 - Take-Two heeft tegenover GameSpot laten weten dat zowel de PS3 als Xbox 360 versie van Grand Theft Auto IV gepland staat voor een release tussen februari en maart. Dit is best opvallend, aangezien voorheen altijd gezegd werd dat de game in het tweede kwartaal van 2008 zou verschijnen.

Met de release van GTA IV in februari of maart, kan Take-Two haar fiscale jaar van 2007, welke loopt tot 31 maart 2007, nog mooi afsluiten. In het fiscale jaar van 2009 staat voor de Xbox 360-versie exclusive downloadbare content gepland.

Wat een wereld nieuws krigjgen we toch steeds te horen. :7

Blijf aub van die onbetrouwbare 'game' website die alles incorrect citeren of neem hun nieuws met een korreltje zout. We weten al maanden dat het ergens tussen februari en april uit komt.

Met het tweede financiële kwartaal van 2008 wordt namelijk ook ergens tussen februari en april 2008 bedoelt.

Tevens loopt het financiëlevan jaar van 2007 bij Take Two interactive niet tot 31 maart 2007, maar van 1 november 2006 t/m 31 oktober 2007. Volgens mij halen ze dus alle data en jaartallen door elkaar!

Zodra er een release datum bekend is staat het natuurlijk als eerste op deze GTAGames.nl, aangezien wij het nieuws wel direct van Take Two/Rockstar krijgen.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Of ze met een micropayment 5 euro of 50 euro bedoelen weet ik niet. Echter neem ik aan dat Microsoft wel de 50 miljoen wil terug hebben die ze in Grand Theft Auto IV hebben gestopt. Dus heel goedkoop zal het wel niet worden.

Dat valt volgens mij nog wel mee. Want 50 miljoen : door het aantal kopers. En dat zijn er volgens mij wel een heleboel.

50 mil = 50.000.000 / 60 (dat zal de xdoos verzie wel gaan kosten is 833.334 exemplaren van de xdoos versie, dat zal een heel streven woorden

Maarja, is er ook nog iets over de PC versie verteld??? daar ben ik namelijk wel benieuwd na :eten:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Of ze met een micropayment 5 euro of 50 euro bedoelen weet ik niet. Echter neem ik aan dat Microsoft wel de 50 miljoen wil terug hebben die ze in Grand Theft Auto IV hebben gestopt. Dus heel goedkoop zal het wel niet worden.

Dat valt volgens mij nog wel mee. Want 50 miljoen : door het aantal kopers. En dat zijn er volgens mij wel een heleboel.

50 mil = 50.000.000 / 60 (dat zal de xdoos verzie wel gaan kosten is 833.334 exemplaren van de xdoos versie, dat zal een heel streven woorden

Maarja, is er ook nog iets over de PC versie verteld??? daar ben ik namelijk wel benieuwd na :eten:

Wees maar gerust dat er een PC versie komt, dit zou pas slechte marketing zijn als er geen zou uitkomen. Ik kan het weten, want ik studeer zelf marketing ^_^

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.


×
×
  • Create New...