Jump to content

[2007] Uitslag GTAForum Awards 2007


Lantyz

Recommended Posts

  • Reacties 75
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Baffie

    4

  • Pietje II

    3

  • PatrickW

    2

  • Preddy

    2

Top Posters In This Topic

Posted Images

Alle winnaars van harte gefeliciteerd met hun overwinning(en)! :dans: Ik zal maar niet zeggen dat het verdiend is, want dat spreekt voor zich als je wint. ^_^

Ik wil ook nog de leden bedanken die op mij, F1 Blog of Thundercover's Enquêtes gestemd hebben of deze genomineerd hebben, daar ben ik echt blij mee. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Alle mensen die gewonnen hebben wil ik graag feliciteren met deze adwars. Geniet ervan zou ik zeggen ^_^ .

@rivel: De nieuwe adward optie in het profiel word hiervoor gebruikt :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Iedereen gefeliciteerd. Maar ik heb begrepen dat er geen forumgerelateerde prijs is?

Er is op het profiel het tabblad Awards verschenen, waar je alle behaalde Awards kunt terugvinden. Verder heeft elke winnaar extra inboxruimte gekregen. Geen promoties verder, maar wel deze twee dingen. :)

Link to comment
Delen op andere websites

DenkaanHenk, Wesley_GTA, -Matthijs-, Bling, NilsHolgerson, Mirrrr, NandroDavids, DaBeast, Dizzee, Wazuup, Svenie, Baffie, _KoE_Mzungu, ASPHALT, B4rtsimps0n, Jaarboek 2006, Own, GTA: Treasurehunt, Wiki GTA IV (Lantyz), GTA Mafia Stories, Beautifull Vice City, "Froodoo, de ring in je sig lijkt op een mislukte oversized condoom!" en het prachtige woord "Crewlikker". Gefeliciteerd!

Ook wil ik de mensen bedanken die op mij gestemd hebben. Maar ik wil vooral Matthijs even in het speciaal feliciteren, want die gozer doet er zo enorm veel voor en ik ben blij voor hem dat hij via deze weg, waardering krijgt. Proficiat. Op naar de awards van 2008, dan maar?

Link to comment
Delen op andere websites

Goh, win ik toch nog eens wat :puh: . Ik ben er toch best blij mee, aangezien ik nog nooit wat met de awards heb gewonnen. Daarom bedank ik iedereen die (al dan niet op mij) gestemt heeft.

Overigs natuurlijk ook felicitaties toegewenst aan de andere winaars. Proficiat!

Vriendelijke groeten,

DaBeast :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Aan iedereen die een Award binnen wist te slepen van harte gefeliciteerd. :tu:

Jij ook gefeliciteerd, aangezien jij de maker bent van mijn signature. Verder natuurlijk iedereen gefeliciteerd, maar in het speciaal DaBeast, -Matthijs- en natuurlijk GTA Mafia Stories. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Gefeliciteerd alle leden die niks hebben gewonnen, maar toch sportief blijven. Daarnaast wil ik alle andere mensen feliciteren met hun prijzen. Het lijkt bij sommige eentonig te worden! :D

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...