Jump to content

Sneeuw!


Wesley

Recommended Posts

(Noord-Holland)Vanochtend begon het hier om een uur of 10-11 te sneeuwen, in rap tijd werd het meer en begon het harder te sneeuwen, crisis op school want iedereen wou vrij en leraren begonnen te twijfellen om ons vrij te geven. Eindelijk 12:30 uur werden we naar huis gestuurd. Een tocht door een pak sneeuw was begonnen nou nog maar naar huis komen! Gelukkig niet gevallen en goed aangekomen rond een uur of 2. Toch wel vet om dat weer even mee te maken! Normaal was ik pas 4.30/4.45 thuis! :D

Link to comment
Delen op andere websites

Hey, wat heb jij vandaag beleefd? Was er een massasneeuwgevecht op het schoolplein, of ben je 20 keer onderuit gegaan? Vertel het hier!!

Mijn belevenissen? Zoals altijd op elke school als er sneeuw is, massasneeuwgevechten waarbij iedereen op elkaar gooit. Sneeuw ownt! Behalve al die lol en fun is er wel iets gebeurd wat niet zo fijn is: M'n schooltas is gestolen (denk ik). Ik had 'm voor 't sneeuwballengevecht in het lokaal gezet (dat al voor de helft vol was met klasgenoten van mij), kwam 2 minuten later terug en m'n tas was weg! Gelukkig zaten m'n mobiel en portemonnaie er niet in, maar wel m'n boeken, etui, agenda, klapper en nog wat dingen. Bij ons op school is echt heel weinig criminaliteit, hiermee bedoel ik vandalisme, diefstal etc., dus ik verwacht dat m'n tas wel weer boven water komt.. Verder ben ik ook 5x bijna op m'n ** gegaan, en toen ik afstapte kwam de stoom van m'n zadel af :bonk: . Alles bij elkaar maar weer een rare dag, onvergeeflijk raar.

PWC, Grtz Puma.

Link to comment
Delen op andere websites

Bij ons in Enschede sneeuwt het ook behoorlijk hard nu. Er ligt al een aardig dik pak. :Y

Alleen was het net wel erg rottig om met de auto te gaan rijden. Ik ben al een paar keer bijna tegen een andere auto gegleden of een paaltje. :$ En ook een paar keer wou ik bijvoorbeeld rechts afslaan en ik draai voorzichtig het stuur om en dan glijd de auto gewoon recht door. :?

Maar het is wel leuk om een paar sneeuwballen te gooien. :Y Maar ik vind het eigenlijk helemaal niet leuk.

Want nu moet ik de auto laten staan. :cry:

Link to comment
Delen op andere websites

We hadden al een sneeuwtopic dus ik ben zo vrij geweest om die van Wesley GTA samen te voegen met die van Puma en het geheel een nieuwe titel te geven. Overigens is de sneeuw voor mij redelijk aan me voorbij gegaan, aangezien ik natuurlijk al de gehele dag binnen op kantoor zit :D Maar naar buiten kijken is leuk en vanzelfsprekend moet ik straks nog thuis zien te komen......

Link to comment
Delen op andere websites

Bij ons in Enschede sneeuwt het ook behoorlijk hard nu. Er ligt al een aardig dik pak. :Y

Alleen was het net wel erg rottig om met de auto te gaan rijden. Ik ben al een paar keer bijna tegen een andere auto gegleden of een paaltje. :$ En ook een paar keer wou ik bijvoorbeeld rechts afslaan en ik draai voorzichtig het stuur om en dan glijd de auto gewoon recht door. :?

Maar het is wel leuk om een paar sneeuwballen te gooien. :Y Maar ik vind het eigenlijk helemaal niet leuk.

Want nu moet ik de auto laten staan. :cry:

Heb je wel winterbanden Mazzeltje? Dat helpt namelijk erg veel! :)

Voor mij is het niet echt bijzonder, ik ben sneeuw wel gewend :) Het is natuurlijk wel leuk dat er weer wat sneeuw valt in ons kleine landje! Alleen op de fiets is het wat irritant harde wind en die sneeuwvlokken steeds in je ogen, gelukkig had ik me ski jas aan, anders zou ik bevriezen :puh:

Als we geluk hebben valt er zo veel dat we morgen vrij zijn van school _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...