Jump to content

Sneeuw!


Wesley

Recommended Posts

SNEEUW??? WAAR IK ZIE HIER NIKS HOOR IN HET NOORDEN

Klupt, ze zijden op het niews dat er geen sneew in het noorden van 't land zal vallen.

Hier ligt ook iets van 10cm dikke pak sneew.

Vanmiddag een beetje met vrienden gekloot buiten in de sneeuw

Ik kreeg trouwrens ook na het 3de lesuur sneeuwvvrij van school. :*D

Link to comment
Delen op andere websites

Ahh bitches! :D Jullie hebben allemaal dik 15 centimeter enal en hier lag misschien maar 5 cm. :puh: maar toch was 't wel lachen, op school gaan dan de hekken van het sportveld open en daar mag je dan een groot sneeuwballen gevecht houden, met een gewoonlijk gevecht tussen door: Kakkertjes vs. Hiphoppers :puh: En na school waren we nog met z'n 5-en effe aan't chillen enzo en de hekken waren weer open, heel het veld was weer wit dus hadden we zo'n fuckin' groot veld voor ons alleen, 1xtje gevallen op dat veld en daar heb'k nog steeds pijn van, dan komt iedereen ineens op jouw :D En later weer naar huis, slippend en driftend door de bochten :D Was wel geslaagd dagje, hopelijk morgen weer :)

Link to comment
Delen op andere websites

Wij mogen gvd[/font] geen sneeuwballen gooien! Is er nu eens sneeuw in België, zeggen die pispaters dat we niet mogen met sneeuwballen gooien. Wie 't wel doet heeft strafstudie. Zo koppig als ik ben, gooi met balletjes. Heb ik 1u strafstudie aan me been! :{

Link to comment
Delen op andere websites

SNEEUW??? WAAR IK ZIE HIER NIKS HOOR IN HET NOORDEN

Klupt, ze zijden op het niews dat er geen sneew in het noorden van 't land zal vallen.

Hier ligt ook iets van 10cm dikke pak sneew.

Vanmiddag een beetje met vrienden gekloot buiten in de sneeuw

Ik kreeg trouwrens ook na het 3de lesuur sneeuwvvrij van school. :*D

Nee, er ligt hier niks hoor :N...

Nou, er ligt wel degelijk wat :Y... Morgen natuurlijk weer een bende met die pekel en zo(oi). Op de wegen is het nu al blubber maar op de grasvelden ligt nog zo'n 2, 3 cm...

Link to comment
Delen op andere websites

Overigens heb ik nog wat foto's van het uitzicht vanaf mijn werkplekje op de sneeuw buiten. Foto nummer 1 stelt het parkeerterrein voor aan de voorzijde van ons gebouw, foto nummer twee is het uitzicht op rijksweg A9 ter hoogte van de afslag Amstelveen. Kortom: toeteren dus voortaan als je daar langskomt :D

post-19301-1170964504_thumb.jpg

post-19301-1170964526_thumb.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb met mijn vrienden een sneeuwpop gemaakt voor de grap en als er dan zo een kleuter langskwam gingen we allemaal (voet)ballen schieten naar de sneeuwpop en dan gaat die kleuter zeggen: Jullie zijn slechte mensen!! en riep zijn vrienden en probeerde die sneeuwpop opnieuw te maken en toen hielpen we ze en ze zeiden: julie zijn echt aardige mensen. :D xD :D

Link to comment
Delen op andere websites

Bij ons in Amersfoort viel er ook niet echt veel sneeuw: Het is maar hoeveel je 7 cm noemt :N sommigen van die ''kleuters'' uit de buurt die denken dat ze wat zijn (om chickies te krijgen enz.) die gaan tegen auto's lopen gooien en dat durven ze best maar als ik bijvoorbeeld vraag om een sneeuwballen gevecht, durven ze niet 8) de mietjes , en wel tegen volwassen mensen :puh:

Er was eerst ook een jongen die heet Manoah die gooide tegen een bus aan , ik heb zo staan kijken en wat denk je: Die buschauffeur stak z'n middelvinger naar hem op :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

Overigens heb ik nog wat foto's van het uitzicht vanaf mijn werkplekje op de sneeuw buiten. Foto nummer 1 stelt het parkeerterrein voor aan de voorzijde van ons gebouw, foto nummer twee is het uitzicht op rijksweg A9 ter hoogte van de afslag Amstelveen. Kortom: toeteren dus voortaan als je daar langskomt :D

Amaai danny, wie rijd er daar met die mooie rode Peugeot 206? Zeg tegen die persoon dat hij smaak heeft. :) Is namelijk men favoriete auto. :)

Hier lag erook wel vet veel sneeuw. Ik heb foto's, wel alleen op mijn gsm. We hebben namelijk met sneeuwballen naar elkaar gegooit tijdens de school uren en pennenzakken naar beneden gegooit en laten besneeuwen. Allemaal dingen die ik vandaag meegemaakt heb. Hier lag het ongeveer tot 2 CM dikte. Verder was het tegen de middag al bijna allemaal weg. Het begon te regenen. :(

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...