Jump to content

[SA|OV] Audio modden in SA


K.O.

Recommended Posts

  • Reacties 67
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Chriz98

    6

  • Ghost_Rider

    4

  • NickyHendriks

    4

  • Cheers.

    4

Bij mij gaat stap 1 al mis, ik open het bestand en hij zegt dat hij het niet kan vinden

Dat had ik ook, ik had toen GTA Sanandreas opnieuw geinstalleerd en toen werktte het weer.

weet iemand waar ik het geluid van de ambulance en brandweer kan vinden (bij bank_***)

Normaal gesproken bij Bank_068.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Ik heb voor de ambulance een ander geluid geplaatst (de sirene van de Nederlandse ambulance) maar ik kwam er achter dat deze sirene dan ook meteen voor de brandweer en politie gebruikt wordt. Kan ik dit ergens veranderen, dat ik een ander geluid toewijs aan de ambulance dan politie en brandweer?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 maanden later...
  • 1 maand later...
Ik heb voor de ambulance een ander geluid geplaatst (de sirene van de Nederlandse ambulance) maar ik kwam er achter dat deze sirene dan ook meteen voor de brandweer en politie gebruikt wordt. Kan ik dit ergens veranderen, dat ik een ander geluid toewijs aan de ambulance dan politie en brandweer?

Dat heb ik dus ook ik wil voor alles aparte sirene's. Maar hoe moet je dat doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb voor de ambulance een ander geluid geplaatst (de sirene van de Nederlandse ambulance) maar ik kwam er achter dat deze sirene dan ook meteen voor de brandweer en politie gebruikt wordt. Kan ik dit ergens veranderen, dat ik een ander geluid toewijs aan de ambulance dan politie en brandweer?
Dat heb ik dus ook ik wil voor alles aparte sirene's. Maar hoe moet je dat doen.

Dit valt niet op te lossen, omdat deze sirenes van hetzelfde geluid gebruik maken. Je kan wel twee verschillende sirenes maken, alleen is dit een omweg en niet handig.

Er zijn namelijk 2 geluiden waar een sirene in is opgeslagen: SFX\GENRL\Bank_068\sound_011.wav en -\sound_012.wav. Als je de eerste vervangt door het politiesirene geluid (of een andere) en de tweede door het andere soort, heb je twee sirenes. Hier zijn alleen meet nadelen aan als voordelen in vergelijking met dezelfde sirene:

• Je hebt er maar 2, dus je moet 1 soort met dezelfde sirene kiezen

• Bij de tweede (sound_012.wav) moet je de toeter induwen als je de sirene aan hebt

• Als je bij de eerste soort (police, ...) de toeter inhoudt krijg je het geluid van de tweede soort

• Dit ook zo bij de tweede soort de toeter loslaten, je hoort dan de eerste soort

• Er zijn misschien meer nadelen, maar ik weet er nu geen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...
  • 3 weken later...
  • 3 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...