Jump to content

[SA|OV] Audio modden in SA


K.O.

Recommended Posts

  • 1 maand later...
  • Reacties 67
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Chriz98

    6

  • Ghost_Rider

    4

  • NickyHendriks

    4

  • Cheers.

    4

hallo

ik heb een probleem als ik het programma opstart kom ik wel in het begin scherm maar als ik dan bijv op radio x druk dan krijg ik de volgende foutmelding:

SAAT returned the following message: Error accessing input file c:/Documents and Settings/Gebruiker/Mijn documenten/GTA San Andreas\audio\streams\MR: No such fi

en als ik dan op OK druk dan gebeurt er niet, ik zou hier graag antwoord op willen weten

alvast bedankt,

marcel234

Link to comment
Delen op andere websites

SAAT returned the following message: Error accessing input file c:/Documents and Settings/Gebruiker/Mijn documenten/GTA San Andreas\audio\streams\MR: No such fi

Volgensmij heb je de verkeede directory geselecteerd. Klik even op File > Set GTA directory, en selecteer dan de goede SA folder, die waarschijnlijk in een Rockstargames map zit die in de Program Files map zit van een van je schijfstations, en niet in jouw documenten.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
  • 3 weken later...
:N:N:N:N hoi allemaal ik zit met een probleem ik volg juist de instrukties op wat op jullie site staat over Alci's SAAT GUI FrontEnd 1.0 final en hoe ik geluiden en sound mods erin zet maar bij mij lukt dat niet want als ik de sfx folder open met dit programma dan krijg ik wel de lijst in beeld maar als ik GENRL open dubbel klik in gta sa krijg ik dit bericht en kan er niks mee.dit krijg ik dan in beeld {saat_sfx.exe could not be found}en error staat er ook bij tewel de lijst in beeld is ik snap er niks van kan jullie mij helpen met dit probleem groetjes the knight rider
Link to comment
Delen op andere websites

dat is hem juis ik zat in in programfiles rockstar games gta san andreas op schijf c dat is ook wat jullie op de site uitleg over gaf

en nog kreeg ik die fout melding groetjes the knight rider

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...
Goede tutorial Ko :D Zeer duidelijk uitgelegd, en lekker veel gebruik gemaakt van plaatjes.

Ik ga hem zelf nog een keertje uitproberen met de radiozenders en de wapen geluiden, want de wapen geluiden kunnen echt niet meer :puh:

Greetz :sigaar:

hey, een vraagje..hoe verwijder je die sound weer als je hem geinstalleerd hebt?

Link to comment
Delen op andere websites

Toegevoegd aan de MTL.
_O_

Galiorix, ik weet niet hoeveel (vrije) tijd ik binnenkort heb nu school weer begint enzo. Binnenkort examenweek :N

mooie tutorial egt perfect! alleen het is vrij lastig om te zoeken van welke wagen sound je wilt veranderen met die 137 banks.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Als je de stappen goed volgd, en inplaats van een geluidje, een liedje erin zet dat het dan wel kan lukken. IK zou zeggen: probeer het! Je ziet wel wat er gebeurd, maar back wel alles up! ;)

Ik zal het eens een keertje proberen. MAar ik heb heel SA gebackupt namelijgk

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Als je de stappen goed volgd, en inplaats van een geluidje, een liedje erin zet dat het dan wel kan lukken. IK zou zeggen: probeer het! Je ziet wel wat er gebeurd, maar back wel alles up! ;)

OK ik ben ermee bezig...

Maar hoe maak ik van een MP3 bestand een WAV bestand?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb even rondgezocht en heb >>hier<< een MP3 to WAV converter gevonden. Je zou deze misschien eens kunnen proberen. :Y

En waar in de SA Directory staan de Bestanden van Geluid? Want als het misloopt kan ik altijd nog de Back-up plaatsen

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...