Jump to content

Wat is jullie score van de Cito-toets?


-Spijker-

Recommended Posts

Ik had 547 en ik kon naar VWO. Ik ben naar HAVO gegaan en dat gaat goed. Ik kan dat VWO wel uit me hoofd zetten, want op mijn school ligt het gemiddelde voor VWO hoger dan op andere scholen <_< . Mijn mentor had gezegt dat VWO op onze school vaak onderschat word :( .

veel mensen op bij mij op school gepest omdat ze op het vwo zitten persoonlijk vindt ik dat wel k-u-t omdat ze jaloers zijn op mensen dat die beter lrn??

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 86
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • -Spijker-

    17

  • Tim14

    5

  • wcplee

    5

  • Timovich

    4

Ik denk wel dat er een paar mensen hier zijn die liegen, want iedereen VWO!? :blink: Ik wil graag de eerlijke antwoord, wij pesten je heus niet hoor, als dat zo is moeten de MODERATORS de (nickname) een waarschuwing geven. Ik heb niet gelogen. Maar we kunnen wel door met de TOPIC toch? :rolleyes:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk wel dat er een paar mensen hier zijn die liegen, want iedereen VWO!? :blink: Ik wil graag de eerlijke antwoord, wij pesten je heus niet hoor, als dat zo is moeten de MODERATORS de (nickname) een waarschuwing geven. Ik heb niet gelogen. Maar we kunnen wel door met de TOPIC toch? :rolleyes:

Kun je er niet tegen dat mensen hoger hebben dan jouw. Ik vind dit nogal onzin. <_<

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zeg toch ook niet dat ik VWO doe...

Ik had het advies maar ik bleek te speels te zijn en te slordig.

Ik ben ook erg jong voor de 3e, ik was 13 in de 3e..

Dat is idd erg jong ja :huh:

@spijkertje waarom liegen? :( Lijkt me niet

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...