Jump to content

Wat is jullie score van de Cito-toets?


-Spijker-

Recommended Posts

Ik had 547 en ik kon naar VWO. Ik ben naar HAVO gegaan en dat gaat goed. Ik kan dat VWO wel uit me hoofd zetten, want op mijn school ligt het gemiddelde voor VWO hoger dan op andere scholen <_< . Mijn mentor had gezegt dat VWO op onze school vaak onderschat word :( .

veel mensen op bij mij op school gepest omdat ze op het vwo zitten persoonlijk vindt ik dat wel k-u-t omdat ze jaloers zijn op mensen dat die beter lrn??

Zo gaat het vaak bij ons ook. Maar je kan je eigen gedragen als een ''stuut'' en een VWO-er zijn en geen stuut zijn en ook op vwo zitten. Ik zeg ook vaak tegen de echt stuutjes: ,, Eej stuut heb je je wiskunde puzzel al ingelevert?''. Maar ik doe tegen de ''gewone'' kinderen die ook op VWO zitten gewoon normaal, want vwo-ers zijn ook mensen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 86
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • -Spijker-

    17

  • Tim14

    5

  • wcplee

    5

  • Timovich

    4

Nee, lijkt mij ook niet. Ik had ook VWO, maar wat heeft het voor zin om te gaan liegen, je krijgt er écht geen hogere status van dat iedereen tegen je aankijkt van: Wauauauaw, die is slim. Dat maakt hier niks uit. Het gaat hier om de punten en het is juist fíjn dat er zoveel VWO hebben. Weer een voordeel voor over 10 jaar als wij aan het werk moeten.... :o . Maar nog lang niet iedereen heeft het verteld, dus het kan best dat er nog een heleboel zijn die géén VWO gedaan hebben of helemaal geen Cito-toets hebben gemaakt.

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, lijkt mij ook niet. Ik had ook VWO, maar wat heeft het voor zin om te gaan liegen, je krijgt er écht geen hogere status van dat iedereen tegen je aankijkt van: Wauauauaw, die is slim. Dat maakt hier niks uit. Het gaat hier om de punten en het is juist fíjn dat er zoveel VWO hebben. Weer een voordeel voor over 10 jaar als wij aan het werk moeten.... :o . Maar nog lang niet iedereen heeft het verteld, dus het kan best dat er nog een heleboel zijn die géén VWO gedaan hebben of helemaal geen Cito-toets hebben gemaakt.

Nou, een heleboel mensen zeggen dat VWO leerleingen slimmer zijn dan VMBO leerlingen, nou dat is dus niet zo, mijn capaciteiten liggen rond havo maar ik heb VMBO gedaan omdat ik gewoon te slordig was, en ik vind zelf ook wel dat wel opvallend veel mensen hier VWO hebben :blink:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet het niet meer, ik geloof 530 ofzo.

Best raar want mijn toenmalige jufrouw zei dat ik basis lwo had omdat ik nooit mijn huiswerk maakte. <_<

Volgens de Cito kan ik VMBO gemengd doen maar ik zit nu op VMBO Kader. ;)

Echt een domme topic voor brugwuppen. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

das niet waar natuurlijk, kijk dat ik ict doe denken heel veel mensen dat dat alleen nerds zijn weet je wel, die zitten er ook tussen, maar valt allemaal best mee. In een andere klas bij mijn zit een echte nerd jonge een beta tester LOL en hij weet het beter als de leraren enzo, dan denk ik wat doe je hier dan? als je ook HBO kan doen mja

Link to comment
Delen op andere websites

546 - gymnasium

Wil helaas nog niet zeggen dat het makkelijk is :(

WTF?? Gymnasium??????

Het woord is al moeilijk te spellen..

Ik pleeg zelfmoord als ik daar terecht kom, met allemaal pipo's met dikke brillen. :nerd:

Nou zo moet je er niet over denken.. niet alles over 1 kam scheren.... kom maar eens kijken , in andere gym klassen op school zitte best lekkere wijfies

Link to comment
Delen op andere websites

546 - gymnasium

Wil helaas nog niet zeggen dat het makkelijk is :(

WTF?? Gymnasium??????

Het woord is al moeilijk te spellen..

Ik pleeg zelfmoord als ik daar terecht kom, met allemaal pipo's met dikke brillen. :nerd:

Nou zo moet je er niet over denken.. niet alles over 1 kam scheren.... kom maar eens kijken , in andere gym klassen op school zitte best lekkere wijfies

Lekkere wijven, iritante schoonvaders. ;)

Dat soort meisjes worden gepusht om zeker 5 uur per dag aan school te besteden. ;)

Marteling..

Bij VMBO of HAVO heb je daar niet echt last van. ;)

Dat zijn meer lekkere sletjes. :lol: ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...