Jump to content

Wat is jullie score van de Cito-toets?


-Spijker-

Recommended Posts

(sorry: oud, maar ik moest het even kwijt)

Cito is niet zo veel waard, 4 kutdagen kunnen niet je hele schoolperiode verpesten en 4 geluksdagen kunnen niet alles goedpraten.

Ken iemand met erg lage score 529 of zo, precies weet ik het niet meer (laag in ieder geval) en die zit nu samen met mij in 5VWO...

(Ik zelf had 550 (slechts 3 fouten :puh: B) ))

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 86
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • -Spijker-

    17

  • Tim14

    5

  • wcplee

    5

  • Timovich

    4

niks wqs moeilijk o.k alleen wiskunde maar daar heb ik zowiezo problemen mee dat ik dat nog weet het merendeel heb ik bij mijn maat afgekeken zo ver zaten we niet naast elkaar en de juf was ook blind :lol:

Haha, niet erg slim, stel je halt 550 voor de Cito en je moet dan VWO gaan doen terwijl je eigenlijk aleen naar VMBO kan? (voorbeeld he)

Link to comment
Delen op andere websites

niks wqs moeilijk o.k alleen wiskunde maar daar heb ik zowiezo problemen mee dat ik dat nog weet het merendeel heb ik bij mijn maat afgekeken zo ver zaten we niet naast elkaar en de juf was ook blind :lol:

Haha, niet erg slim, stel je halt 550 voor de Cito en je moet dan VWO gaan doen terwijl je eigenlijk aleen naar VMBO kan? (voorbeeld he)

Inderdaad, dat is erg'pijnlijk' het is wel eens voorgekomen dat mijn Basisschool iemand een te hoog advies gaf, en lees dit: een jongen haalt op zijn cito 515 wat mag hij doen? Havo :blink:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...