Jump to content

Heb jij een idee? - post het hier!


.Levi.

Recommended Posts

Ik vind het spijtig dat er hier alleen met Photoshop wordt gewerkt. Waarom wordt er nooit gebruik gemaakt van programma's zoals Illustrator, of Indesign?

Het aanbod voor Photoshop is hier zo groot dat andere programma's veelal in de schaduw komen te staan en dus vrijwel niet opgepikt worden. Daar hebben we weinig grip op, het hangt namelijk grotendeels af van de leden zelf. Als je enigszins bekend met Illustrator of InDesign, dan kun je de doelgroep het beste bereiken door dingen van je te laten zien en/of (kleine/inleidende) tutorials te schrijven.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Ik vind het spijtig dat er hier alleen met Photoshop wordt gewerkt. Waarom wordt er nooit gebruik gemaakt van programma's zoals Illustrator, of Indesign?

Het aanbod voor Photoshop is hier zo groot dat andere programma's veelal in de schaduw komen te staan en dus vrijwel niet opgepikt worden. Daar hebben we weinig grip op, het hangt namelijk grotendeels af van de leden zelf. Als je enigszins bekend met Illustrator of InDesign, dan kun je de doelgroep het beste bereiken door dingen van je te laten zien en/of (kleine/inleidende) tutorials te schrijven.

Nu ik deze week en volgende week thuis zit ga ik da waarschijnlijk eens voor kijken. Want de leden moeten weten dat er meer is da Photoshop.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

ArtWork Of The Month (AWOM)

Een SOTM is leuk, maar er bestaat veel meer art dan sigs, is het dus niet leuker als we (ook) een AWOM houden waarin alle soorten artwork zijn toegstaan?

Daar is het momenteel denk ik te rustig voor. Er wordt dezer dagen al niet bijster veel gebruik meer gemaakt van SOTM of andere challenges, dus ik betwijfel ten zeerste of een AWOM wel op voldoende animo kan rekenen. Bovendien hebben we natuurlijk ook Commercial Touch voor Large Art challenges.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat het dan juist goed is, met signatures spreek je maar een deel van de art-makers aan, met "gewoon" art allemaal. :)

We hebben Commercial Touch speciaal in het leven geroepen om een breder publiek aan te spreken. Echter, de graphics-scene hier op het forum moet het voornamelijk hebben van signatures (getuige ook de showroom) en juist daarom ben ik bang dat iets als AWOM niet of nauwelijks aan gaat slaan. Neemt natuurlijk niet weg dat we het een keer kunnen proberen, maar er staan voor de komende tijd nog een aantal leuke, andere dingen op de planning.

Link to comment
Delen op andere websites

SOTM maar dan anders :puh:

Bijvoorbeeld dat jullie elke x-tijd een paar leden vragen om wat zij nou het mooiste werkje van de afgelopen maand vinden, dit komt allemaal in een nieuw artikel. Zo lok je reacties naar signatures en andere dingen, en als er weer reacties komen zullen mensen ook sneller een afbeelding posten die ze gemaakt hebben :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...